Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту просп. Перемоги, 74, 74А, 74Б, 74В, 74Г, 78В (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
142 954,80 UAH
UA-2020-09-02-009489-b 19bd1d0ca84c470986dc9c3854fc2eba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Овчарова

+380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Марина Овчарова
+380577252080
ovcharova_m@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 142 954,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 857,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту просп. Перемоги, 74, 74А, 74Б, 74В, 74Г, 78В (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61204, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Перемоги, 74, 74А, 74Б, 74В, 74Г, 78В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 10:04
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:03
форма загальна.pdf
10 вересня 2020 10:03
Сертифікат Нашивочнік.pdf
10 вересня 2020 10:03
СВІДОЦТВО Нашивочніков.pdf
10 вересня 2020 10:03
Положення.PDF
10 вересня 2020 10:03
Наказ Управлння №12.pdf
10 вересня 2020 10:03
лист выдгук.pdf
10 вересня 2020 10:03
довідкапро хар..pdf
10 вересня 2020 10:03
довідка Єдрпоу.pdf
10 вересня 2020 10:03
гарантійний лист.pdf
10 вересня 2020 10:03
Виписка.PDF
10 вересня 2020 10:03
аналогіний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:14

Документи

17 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:13
Протокол № 74.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2020 11:14
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:13
Протокол № 74.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 15:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 19:58
ДУ № 6 до договору № 829.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 19:51
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 10:42
ДУ № 3 до договору № 829.pdf зміни до договору
23 липня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:32
ДУ № 2 до договору № 829.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 15:31
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 13:03
Договір 829.pdf укладений
01 жовтня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 829
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 829
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 829
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 829
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 829
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до договору № 829
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 016,26
UAH