Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки «Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1»
code DK 021:2015 - 50530000-9 Services in repair and maintenance of equipment "Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2020-09-02-008777-b ba24d7420540452b8f64b973afc88385
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Додаткові контактні особи: Черкас Н.С
+380612253611
N.Cherkas@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PLC «Zaporizhoblenergo»
National ID: 00130926
Contact point: Djatchenko Anna Alexandrievna
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Additional contacts: N.S. Cherkas
+380612253611
N.Cherkas@zoe.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 15:28
Enquiries until: 25 вересня 2020 14:00
Complaints submission until: до 01 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Source of procurement financing: Enterprise funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Діагональна, 17. та/або ремонтний цех виконавця
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Діагональна, 17. та/або ремонтний цех виконавця
ДК 021:2015: 50532200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів

Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
CPV: 50532200-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку авансовий платіж у розмірі 10 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі трансформатора, оформленого за результатами виконання Виконавцем I етапу надання послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунку Аванс 10 Банківські 10
Дата виставлення рахунку авансовий платіж 30 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після підписання обома сторонами двостороннього акту огляду трансформатору після його перевезення, розбирання та дефектування, на підставі отриманого «Замовником» рахунку Аванс 10 Банківські 30
Дата виставлення рахунку авансовий платіж 40 % від загальної вартості за Договором протягом 10 банківських днів після надання Виконавцем Замовнику протоколів випробувань трансформатору, що підтверджує задовільні результати випробувань та виконання Виконавцем п. 5.11 Договору, на підставі отриманого «Замовником» рахунку Аванс 10 Банківські 40
Надання послуг остаточні розрахунки у розмірі 20 % від загальної вартості за Договором протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг) на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг), - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:02
Зміни.docx
25 вересня 2020 12:02
ТД Ремонт Тр. зміни.docx
02 вересня 2020 15:30
оголошення.doc
25 вересня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:02
Зміни.docx
25 вересня 2020 12:02
ТД Ремонт Тр. зміни.docx
02 вересня 2020 15:30
ТД Ремонт Тр..docx
02 вересня 2020 15:30
оголошення.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 листопада 2020
UA-2020-09-02-008777-bba24d7420540452b8f64b973afc88385
Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:54
ПП Уенерго Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно наданої галузі технічної компетенції випробувальної лабораторії ТОВ “ЕЛІЗ” (субпідрядник) неможливо виконання наступних вимірювань трансформатору ТДТН-63000/150, виконання яких передбачено п.32 Додатку №6 до тендерної документації (технічне завдання щодо закупівлі) та Додатку №1 до проекту договору, вказаному у тендерній документації, а саме: 1.1. вимірювання опору обмоток постійному струму; 1.2. вимірювання опору КЗ; 1.3. перевірка коефіцієнта трансформації; 1.4. випробування вводів. Учаснику необхідно надати документи на лабораторію (-ї), яка (-і) має (-ють) право проводити усі види випробування, передбачені технічним завдання. При наданні документів на лабораторію необхідно враховувати вимоги тендерної документації та документи у складі тендерної пропозиції по субпідряднику та обсягу виконуваних робіт (за необхідності, повинні бути скориговані).

Документи

05 жовтня 2020 14:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:57
24 години.rar
25 вересня 2020 15:29
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:26
Додаток І.rar
25 вересня 2020 15:26
Розділ 4.rar
25 вересня 2020 15:26
працівники.rar

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання п.1.1 Учасником надано договір на виконання послуг з капiтального ремонту трансформатора ТРДЦН -63000/110. В складі договору немає ані дефектного акту, ані кошторису, що дають можливість упевнитися, що ремонтувався саме аналогічний трансформатор – трансформатор напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА. В наданому акті КБ-2В склад робіт не відповідає технічним характеристикам трансформатору ТРДЦН-63000/110 який ремонтується, а саме: 1. прийняті розцінки для 3-х обмоточного трансформатору, а ремонтується 2-х обмоточний трансформатор з розщепленою обмоткою НН; 2. У трансформатора система охолодження ДЦ — а прийнята розцінка для трансформаторів з системою охолодження Д; 3. Вказаний об'єм зливання та обробки трансформаторного масла — 40 тон, при тому що згідно довідників для такого трансформатора вона становить 22 — 24 тони; 4. витрати масла на технологічні потреби склали 15,5 тони при максимальному нормативному показнику у 3 тони. 5. вказана робота по ремонту пристрою ПБЗ напругою 150 кВ, якого взагалі не може бути на такому трансформаторі; 6. вказана робота по ремонту і заміні вводів 35 кВ, яких взагалі нема. Надані акти за своїм змістом та відображеними роботами не підтверджують надання послуг та виконання ремонту, який характерний для трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА. Відтак, надані акти КБ-2В не підтверджуються наявність досвіду виконання ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА, а відповідно і аналогічного договору та відгуку наданого на його виконання. Враховуючи не можливість впевнитись на підставі наданих документів у наявності документально підтвердженого досвіду ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА (досвіду виконання аналогічного договору), Учаснику потрібно завантажити договір, відгук та акти приймання виконаних послуг (робіт) з ремонту трансформаторів за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних послуг (робіт) з ремонту трансформаторів та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання виконаних послуг (робіт) договір, які за своїм змістом підтверджують наявність досвіду виконання ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА (з дотриманням вимог, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»). 1. У Довідці про працівників ПП «Укренерго» вказано про 9 працівників. А у посвідченнях на усіх цих працівників вказано що вони є працівниками ТзОВ «Український центр енергоремонт». При тому, що ТОВ «Український центр енергоремонт» не вказано як субпідрядник ні у довідці з переліком робіт до яких саме планується залучити субпідрядника від 01.10.2020 №02/14, ні у будь-якому іншому документів. Учасником також не зазначалось, що потужності інших організацій як субпідрядників (ТзОВ «Український центр енергоремонт») будуть залучатися на підтвердження такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 2. Роботи виконуються на ПС 150 кВ, а надані посвідчення на 8 працівників (за виключенням Шейн С.А.) про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації — дійсні в електроустановках до 1000 В. Тобто, Учасник не підтвердив, що його працівники можуть працювати на ПС 150кВ. 3. В декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань ОП вказана робота в діючих електроустановках напругою понад 1000В и 10 робітників, які працюють на роботах підвищеною небезпекою. Однак наявність таких працівників не підтверджена довідкою про працівників та спростовується наданими посвідченнями (окрім посвідчення на Шейн С.А.) — що не підтверджується наданими документами. 4. У посвідченнях нема відміток про проходження медогляду. Тобто, учаснику необхідно надати документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС «Ф-1» згідно вимог, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1” та вимог до додатку №4 та 5. 1. Згідно наданої галузі технічної компетенції випробувальної лабораторії ТОВ “ЕЛІЗ” (субпідрядник) неможливо виконання наступних вимірювань трансформатору ТДТН-63000/150, виконання яких передбачено п.32 Додатку №6 до тендерної документації (технічне завдання щодо закупівлі) та Додатку №1 до проекту договору, вказаному у тендерній документації, а саме п: 1.1. вимірювання опору обмоток постійному струму; 1.2. вимірювання опору КЗ; 1.3. перевірка коефіцієнта трансформації; 1.4. випробування вводів. Учаснику необхідно надати документи на лабораторію (-ї), яка (-і) має (-ють) право проводити усі види випробування, передбачені технічним завдання. При наданні документів на лабораторію необхідно враховувати вимоги тендерної документації та документи у складі тендерної пропозиції по субпідряднику та обсягу виконуваних робіт (за необхідності, повинні бути скориговані).

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:15
Усунення
04 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
04 жовтня 2020 11:34
Технологічна карта.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Технічне завдання.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Статут.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Стаття 17 Уенерго.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Стаття 17 Еліз.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Рішення.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Правомочність.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Проект договору.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Пояснення по ТОВ.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Паспорт Шейн.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Додаток 5.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Наказ на директора.jpg
04 жовтня 2020 11:34
Декларація-дозвіл.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Декларація крани.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Галузь Еліз.PDF
04 жовтня 2020 11:34
Витяг_ПДВ.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Витяг Уенерго.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Витяг з ЄДР Уенерго.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Баланс.JPG
04 жовтня 2020 11:34
Баланс 2.JPG
04 жовтня 2020 11:34
свідоцтво Еліз.PDF
04 жовтня 2020 11:34
Працівники.pdf
04 жовтня 2020 11:34
КБ2_КБ3.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Обладнання.pdf
04 жовтня 2020 11:34
договор уенерго зое.pdf
04 жовтня 2020 11:34
Договір УЦЕ_ відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання п.1.1 Учасником надано договір на виконання послуг з капiтального ремонту трансформатора ТДТН -63000/150/35-1. В складі договору немає ані дефектного акту, ані кошторису, що дають можливість упевнитися, що ремонтувався саме аналогічний трансформатор – трансформатор напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА. Крім того, згідно п.3.2 договору строк виконання робіт — робочих 10 днів, що технічно неможливо для даного типу трансформатора. В наданому акті КБ-2В склад робіт не відповідає технічним характеристикам трансформатору ТДТН-63000/150/35 який ремонтувався, а саме: 1. прийняті розцінки на ремонт для 2-х обмоточного трансформатору, а ремонтується трансформатор 3-х обмоточний. 2. виконується випробування в/в вводу типу ГКТ-ІІІ-60-126/800, який не може бути встановлений на такому трансформаторі, так як розрахований на номінальну напругу 110кВ; 3. Після випробувань (!) виконується заміна сучасних в/в вводів на застарілий тип, який не виробляється вже 15 років — ГБМТ 045-150/630 - У1 4. витрати масла на технологічні потреби склали 14,85 тони при максимальному нормативному показнику у 3 тони 5.Термосігналізаторів ТКП-160 замінено 4 шт, при тому що на трансформаторі їх лише 2 шт; 6. В акті не врахована вартість обмоток, які по умовам договору повинні бути замінені. 7. виконуються роботи, які не передбачені предметом договору — заміна навісного обладнання, вводів, плівки, при тому що основна робота — виготовлення обмоток фактично не виконана. 8. Згідно п.3.2. Договору доставка трансформатору до місця надання послуги покладається на Замовника. Перевезення трансформатору типу ТДТН-63000/150 можливо тільки в розібраному (транспортному) стані. Але при цьому в акті є роботи по демонтажу навісного обладнання., яке знімається при перевезенні Надані акти за своїм змістом та відображеними роботами не підтверджують надання послуг та виконання ремонту, який характерний для трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА. Відтак, надані акти КБ-2В не підтверджуються наявність досвіду виконання ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА, а відповідно і аналогічного договору та відгуку наданого на його виконання. Враховуючи не можливість впевнитись на підставі наданих документів у наявності документально підтвердженого досвіду ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА (досвіду виконання аналогічного договору), Учаснику потрібно завантажити договір, відгук та акти приймання виконаних послуг (робіт) з ремонту трансформаторів за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних послуг (робіт) з ремонту трансформаторів та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання виконаних послуг (робіт) договір, які за своїм змістом підтверджують наявність досвіду виконання ремонту трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА (з дотриманням вимог, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»). Згідно наданої довідки про виконання робіт субпідрядної організації, на ПС “Ф-1” роботи виконують працівники АТ “ВІТ”. При цьому в довідці про наявність працівників відсутні крановщики, стропальники та водії, без яких неможливо виконання робіт на ПС “Ф-1”. ТОВ «ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП» також не надає вказаних працівників в своїй довідці про персонал, при тому що має власний автопарк — кран, тягач з напівпричіпом, стропа та т.і. Тобто, учаснику необхідно надати документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС «Ф-1» згідно вимог, вказаних у Додатку №1, Розділу I, частини ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт на ПС “Ф-1” та вимог до додатку №4 та 5.

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 11:21
04-05-740_01.10.20.pdf
05 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:47
9.2_Довідка_МТБ.pdf
05 жовтня 2020 13:47
8_Посвідчення.pdf
05 жовтня 2020 13:47
6.2_КБ3.PDF
05 жовтня 2020 13:47
6.1_КБ2.pdf
05 жовтня 2020 13:47
5_Лист-відгук_.pdf
05 жовтня 2020 13:47
26_Довідка_працівники.pdf
05 жовтня 2020 13:47
24_Договір субпідряду.pdf
05 жовтня 2020 13:47
21_Довідка_санкції.pdf
05 жовтня 2020 13:47
16.1_Фін.звітність_2019.pdf
05 жовтня 2020 13:47
14.1_Дозволи.pdf
05 жовтня 2020 13:47
12_Технологічна карта.pdf
05 жовтня 2020 13:47
11.1_Довідка_ст.17.pdf
05 жовтня 2020 13:47
4_Аналогічний договір.PDF
05 жовтня 2020 13:47
2_БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж"

ПП Уенерго

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій