Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг вул. Кокчетавська, 1А
Очікувана вартість
684 768,00 UAH
UA-2020-09-02-008450-b e24a9e5cc9814324bca5a72ed325ab24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:25
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:25
Очікувана вартість: 684 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 423,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


(перелік обладнання вказаний в додатку 3 до ТД та специфікації (додаток 1 до договору)

обладнання для харчоблоку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
обладнання для харчоблоку для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №90 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг вул. Кокчетавська, 1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий РІг, вул. Кокчетавська,1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:47
Додаток 7-проект договора-зміни.docx
07 вересня 2020 15:46
ТД- обладнання харчоблок-КЗШ-90-зміни.docx
07 вересня 2020 15:46
Перелік змін-07.09.2020.docx
02 вересня 2020 15:17
ТД- обладнання харчоблок-КЗШ-90.docx
02 вересня 2020 15:17
Додаток 7-проект договора.docx
02 вересня 2020 15:17
Додаток 3-технічні вимоги-90.docx
09 вересня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:47
Додаток 7-проект договора-зміни.docx
07 вересня 2020 15:46
ТД- обладнання харчоблок-КЗШ-90-зміни.docx
07 вересня 2020 15:46
Перелік змін-07.09.2020.docx
02 вересня 2020 15:17
ТД- обладнання харчоблок-КЗШ-90.docx
02 вересня 2020 15:17
Додаток 7-проект договора.docx
02 вересня 2020 15:17
Додаток 3-технічні вимоги-90.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 684 000,00
UAH з ПДВ
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА 684 694,00
UAH з ПДВ
684 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:42
МВС_12.09.PDF
29 вересня 2020 15:41
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
29 вересня 2020 15:41
Довідка Корупція УПП 2909.pdf
29 вересня 2020 15:41
public_doc (56).pdf
29 вересня 2020 15:41
Довідка дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 15:41
public_doc (56).p7s
23 вересня 2020 13:00
Електронний підпис
17 вересня 2020 23:20
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2020 23:22
Проект договору.pdf
17 вересня 2020 23:22
Довідка захист довкілля.pdf
17 вересня 2020 23:22
Витяг ед. податок Піскун.pdf
17 вересня 2020 23:22
Виписка Пискун Л.К..pdf
17 вересня 2020 23:22
цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 23:22
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 684 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 10:04

Вимога про усунення невідповідностей

1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вказано адресу нежитлового орендованого приміщення згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатку 4 тендерної документації (далі ТД). 2. Учасник надав договори оренди та суборенди нежитлових приміщень від 20.12.2019 № 02/19АР та 01.01.2018 №01/01/18/Б10/УП відповідно, що свідчить про наявність у учасника двох нежитлових приміщень різною загальною площею, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено наявність одного приміщення іншою загально. площею. Тобто документи не взаємоузгодженні згідно вимог Додатку 4 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Обов’язковою зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - адреси та загальної площі приміщень 2) Взаємоузгодити інформацію, що зазначається в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та договорах оренди/суборенди: інформація щодо кількості приміщень, адреси та загальної площі повинна бути однакова.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:15
дод.уг.№1 до дог.№260 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 09:05
дог. 260 від 05.10.2020-обладнання для харчобл. КЗШ-90-ТВК Укрпромпостач.pdf укладений
05 жовтня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 684 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 114 000,00 UAH)