Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи адресної протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи централізованого пожежного спостереження частини будівлі стаціонару «Літера А» (третій, четвертий, п’ятий поверхи)», за адресою: Одеська обл., м. Біляївка, вул. Московська, 30 Б ДК 021:2015 – 45312000-7 - Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Очікувана вартість
806 082,40 UAH
UA-2020-09-02-008163-b 5aaa6097f32540949ce345c4d82b8c68
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Павло Григорович

048225895 PAVEL_IT@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01998704
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 30-Б
Контактна особа: Підмазко Павло Григорович
048225895
PAVEL_IT@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 01:00
Очікувана вартість: 806 082,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 030,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Монтаж системи адресної протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи централізованого пожежного спостереження частини будівлі стаціонару «Літера А» (третій, четвертий, п’ятий поверхи)», за адресою: Одеська обл., м. Біляївка, вул. Московська, 30 Б
ДК 021:2015 – 45312000-7 - Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська, 30 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 15:07
ДОДАТОК _ 3 ДО ОГОЛОШЕННЯ (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ).pdf
02 вересня 2020 15:07
ДОДАТОК _ 5 ДО ГОЛОШЕННЯ.pdf
02 вересня 2020 15:07
ДОДАТОК _ 1 ДО ОГОЛОШЕННЯ.pdf
02 вересня 2020 15:07
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відгук
Дата подання: 04 вересня 2020 12:13
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:08
Шановний Замовнику! У ТД наявна наступна вимога: надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору від кожного замовника згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору в повному обсязі, якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відсутність претензій та рекомендації іншим Замовникам, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. Якщо у нас у відгуку буде зазначено про те, що роботи виконані якісно, ане не зазначено про те, що немає претензій, то нам не брати участь у закупці? Просимо Вас виправити цю дискримінаційну вимогу, нанаступну: Надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про належне виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником встановлено вимоги до учасників закупівлі та документи, які мають бути надані учасниками спрощеної закупівлі у складі пропозиції в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, учасники у складі пропозиції мають надати скан-копію оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору від кожного замовника згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору в повному обсязі, якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Зазначена вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає положенням ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель. Зауважимо, що учасники закупівлі не позбавлені можливості отримати у контрагента за аналогічним договором відгук щодо виконання такого договору, в тому числі щодо відсутності претензій зі сторони такого замовника. А тому, дана вимога оголошення не є дискримінаційною не обмежує конкуренцію та не створює перешкод для участі в закупівлі оскільки учасники закупівлі не позбавлені можливості отримати відгуки за аналогічними договорами у своїх
документація у ПДФ
Дата подання: 04 вересня 2020 12:13
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:09
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо підгрузити документацію у форматі ВОРД для більш зручної підготовки пропозиції, у тому числі для заповнення проекту договору.
Відповідь: Замовником розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання оприлюднення інформації про публічні закупівлі.
При цьому, оприлюднення додаткових документів (файлів) в електронній системі закупівель
технічно можливе лише у випадку внесення змін до оголошення, що в свою чергу має спричинити і перенесення кінцевого строку подання пропозицій. З урахуванням відсутності необхідності у внесенні змін в оголошення по закупівлі, Замовник не має технічної можливості додаткового підвантаження документів (файлів) згідно вашої вимоги. Окремо зауважимо, що
ДНАОП
Дата подання: 04 вересня 2020 12:16
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:09
Шановний Замовнику! п. 2.2 Додатку № 5 до оголошення містить: "Вищезазначені фахівці повинні мати .....а також ДНАОП при виконанні спеціальних видів робіт...", Учаснику не зрозуміло, що точно вимагається. ДНАОП - це абревіатура Державні Нормативні Акти з Охорони Праці. Замовником поставлені вимоги так, що учаснику не зрозуміло, який документ надати та відповідно до яких ДНАОП, чи надати копії певних ДНАОП, чи надати посвідчення з проходження навчання з ДНАОП, та яких саме? Що мається на увазі під "спеціальних видів робіт", які це роботи? Вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, аби вищезазначені положення не можна було трактувати двояко, а учаснику було зрозуміло, які саме документи вимагає Замовник, адже такі неясності можуть призвети до необєктивного розгляду тендерних пропозицій Учасників та порушень законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Працівники повинні мати посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, закону України «Про охорону праці» та інших нормативних актів з питань охорони праці, правил пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 810 від 15.08.2016№ 657 від 31.07.2017. Посвідчення повинні бути видані у встановленому законом порядку.
вимоги до керівника
Дата подання: 04 вересня 2020 12:19
Дата відповіді: 08 вересня 2020 09:09
У ТД наявна наступна вимога: керівник повинен мати: базову або повну вищу освіту за напрямом підготовки "інженерія" ("будівництво та архітектура", "цивільна безпека" Зазначені вимоги потирічать ліцензійним умовам провадження протипожежної діяльності, у яких зазначається:Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; Просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства та виправити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація, яка передбачена ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.Замовником встановлено вимоги до учасників закупівлі, зокрема, в частині підтвердження наявності кваліфікованих працівників учасника. При цьому, учасники надають свої пропозиції з урахуванням вимог оголошення та із наданням відповідних підтвердних документів згідно оголошення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" 806 034,00
UAH
806 034,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
09 вересня 2020 22:32
ССТ щодо співробітників.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ щодо МТБ.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ Статут 2019 (копія).pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ пропозиція.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ про учасника.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ Повноваження.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ монтаж ПС НК (копія).pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ Ліцензія ДСНС.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ Дозвіл 324.15.51.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ Декларація МТБ.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ видаткові МТБ.pdf
09 вересня 2020 22:32
ССТ ISO 9001.pdf
09 вересня 2020 22:32
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 22:32
Пояснювальна записка.pdf
09 вересня 2020 22:32
Копії сертифікатів.pdf
09 вересня 2020 22:32
Згода на обробку даних.pdf
09 вересня 2020 22:32
Відгук монтаж ПС НК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"
#35049500
Переможець 806 034,00
UAH
16 вересня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"
#35049500
806 034,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 13:06
Договір підряду.Стражспецтех.pdf укладений
25 вересня 2020 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 806 034,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 339,00 UAH)