Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад»
Trolleybuses over 18.5 meters long with a low floor level of 100%, code 34620000-9 according to DK 021: 2015 "Rail rolling stock"
Очікувана вартість
173 807 190,00 UAH
UA-2020-09-02-007105-b e80044147c0249a49bf8feb26e96df9a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Vitaliy Zarytsky
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 173 807 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 738 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 02 вересня 2020 14:26
Enquiries until: 23 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 29 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 173 807 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 738 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
language (languages) in which the tender proposals should be drafted: in Ukrainian (more details in the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, деталізований код 34622300-6 за ДК 021:2015 Тролейбуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, адреса філії надається після повідомлення Постачальника про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Trolleybuses over 18.5 meters long with a low floor level of 100%, detailed code 34622300-6 according to DK 021: 2015 Trolleybuses
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 14:26
ТД Тролейбуси довжиною понад 18,5 м з низьким рівнем підлоги 100%.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Electric buses
Дата подання: 03 вересня 2020 10:57
Дата відповіді: 07 вересня 2020 18:05
Dear Buyer, We were working on this bid very deeply two month ago. It was impossible to find trolleybuses of such length. We were confident that you will not find what you want. We may offer you alternatively electric buses of 12 m with 450-550 km running reserve. Please advise if it is considerable. In our opinion it is better. Best regards. ------------------------------------------ Шановний покупце, Ми дуже глибоко працювали над цією заявкою два місяці тому. Знайти тролейбуси такої довжини було неможливо. Ми були впевнені, що ви не знайдете того, що хочете. Ми можемо запропонувати вам альтернативно електробуси 12 м із запасом ходу 450-550 км. Будь ласка, повідомте, якщо це значне. На наш погляд, це краще. З найкращими побажаннями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ME «Kyivpastrans» has been operating trolleybuses for more than 18 meters since 2001.
In Ukraine, public transport is purchased at the expense of the city budget. Unfortunately, there are no appointments for the purchase of electric buses in 2020.
Комунальне підприємство «Київпастранс» вже експлуатує тролейбуси понад 18 метрів з 2001 року.
В Україні закупівлі громадського транспорту здійснюються за кошти міського бюджету. Нажаль, на придбання електробусів у 2020 році призначень не має.
Delivery time
Дата подання: 03 вересня 2020 11:04
Дата відповіді: 07 вересня 2020 18:06
Do you want to have tender on 09.11.20, then 10 days for complaints, then contract, then financing... And delivery on 24.12.20? It is possible only if trolleybuses are just in Kyiv, not even in Ukraine. Sorry, we are not going to take part in such bids until they become realistic. Ви хочете провести тендер 09.11.20, потім 10 днів на скарги, потім контракт, потім фінансування ... І доставка 24.12.20? Це можливо, лише якщо тролейбуси просто в Києві, навіть не в Україні. На жаль, ми не збираємося брати участь у таких заявках, поки вони не стануть реалістичними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Procurement is carried out in accordance with the legislation of Ukraine within the city budget. The city budget is formed annually and the appointment of the city budget is valid from January 1 to December 31 this year.
Закупівля здійснюється відповідно до законодавства України в межах коштів міського бюджету. Міський бюджет формується щорічно і призначення міського бюджету діють з 1 січня до 31 грудня цього року.
Nema
Дата подання: 07 вересня 2020 18:31
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:48
Nu nema, toj nema. Jak bude - prihodte budj laska. Bus mozhe jihate tam, de drotu nemae. A vin v Kyivi e ne usiudi. Ce krasche za trolejbus i deshevshe. Vitaju.
Відповідь: Ваше звернення, опубліковане на ProZorro 07.09.2020 о 18:31, не несе конструктивної пропозиції до даної процедури закупівлі
Budget
Дата подання: 07 вересня 2020 18:40
Дата відповіді: 10 вересня 2020 16:49
Stosovno biudgetu Vi znaete krasche za nas, sho : 1. Jogo mozhna perenesti na slidujuchij rik. 2. Mozhna vignati jak poperedniu oplatu. Zrozumijte budj laska, sho vashi vimogi nerelistichni. Hiba jakscho JuMZ zhobith vam svoi opodala...
Відповідь: Відповідно до бюджетного законодавства України, можливість надання попередньої оплати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду визначає не замовник, а головний розпорядник бюджетних коштів виходячи із необхідності
Answer not satisfactory
Дата подання: 10 вересня 2020 17:11
Дата відповіді: 15 вересня 2020 09:43
Ce vashi vidpovidi majutj nekonstruktivnij ta biurokratichnij harakter. Mi ne budemo brati uchastj v ciomu tenderi, bo vin ne realistichnij. Ale mi postezhimo - jak podii rozvivatimutsia. Bazhaemo uspihiv ta ne hvoriti :-)
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Строки проведення тендеру обумовлені бюджетним законодавством України
Дискримінаційні умови проведення тендеру
Дата подання: 16 вересня 2020 09:53
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:22
ВИМОГА в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас із вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-02-007105-b Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад» та внесенням змін до Тендерної документації. У відповідності до п. 1, 2 розділу ІІ Тендерної документації, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до Замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією передбачено дискримінаційні умови, які штучно звужують число потенційних учасників, а саме: Так, п. 4.4 розділу І Тендерної документації передбачено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 24.12.2020 року. Також, п. 5.1 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що строк поставки Товару: протягом строку дії Договору, але не пізніше 24 грудня 2020 року. Вищевказані умови Тендерної документації обмежують коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, які вже мають в наявності виготовлені Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, та унеможливлюють подання пропозицій тими суб’єктами господарювання, які будуть виготовляти такі Тролейбуси для КП «Київпастранс». У відповідності до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-09-02-007105-b, дата та час проведення електронного аукціону: 09 листопада 2020 14:27. Згідно п. 1 розділу V Тендерної документації, до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 2 розділу VI Тендерної документації передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З огляду на вищевикладене, за найбільш сприятливих умов та відсутністю скарг інших учасників, Договір про закупівлю може бути укладений не раніше, ніж 26 листопада 2020 року. І в такому випадку, Постачальник буде мати менше, ніж 30 календарних днів, щоб виконати свої зобов’язання за договором та здійснити поставку 15 тролейбусів. Однак, виконати свої зобов’язання у такі стислі строки може лише той Постачальник, який уже має в наявності готові тролейбуси. Тому, вважаємо, що Тендерна документація була підготовлена виключно під конкретного постачальника, а технічні характеристики прописані під товар, який вже знаходиться на складі такого постачальника. В той же час, вказані умови є дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників, які здійснюють виготовлення тролейбусів після укладення договору про закупівлю. Звертаємо, Вашу увагу, що повний виробничий цикл виготовлення зчленованого тролейбуса довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100% становить не менше, як 180 календарних днів. За цей час постачальник повинен - Здійснити закупівлю імпортних та вітчизняних комплектуючих; - Виготовити тролейбуси; - Провести сертифікаційні випробування; - Сертифікувати продукцію; - Здійснити передпродажну підготовку тролейбусів (фарбування, аудит вузлів та агрегатів); - Доукомплектація тролейбусу відповідно до вимог Замовника; - Обкатка тролейбусу. Крім того звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації передплата не передбачена. А в разі несвоєчасної поставки тролейбусів, Постачальник зобов'язаний сплатити штрафні санкції за кожен день прострочки. Зокрема, згідно проекту Договору, Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня, від вартості непоставленого в строк Товару, за кожен день прострочення. А в разі затримки поставки Товару більше, як на 10 календарних днів понад строк, передбачений Договором, Покупець має право в односторонньому порядку перервати дію цього Договору (повідомивши про це Постачальника письмово) стосовно непоставленого Товару без будь-якої компенсації за збитки, які Постачальник поніс або може понести в зв’язку з таким розірванням Договору. У цьому випадку, крім сплати штрафних санкцій, вся сума авансового платежу повертається Постачальником на поточний рахунок Покупця в 3-денний термін з дня вимоги, пред’явленої Покупцем, з урахуванням індексу інфляції. Тому вважаємо, що своєчасна поставка тролейбусів неможлива без наявності готової продукції, котра відповідає вимогам Замовника визначеним в «Технічних вимогах» тендерної документації. Внесення запропонованих нами змін до тендерної документації, в частині збільшення строку поставки, дозволить розширити коло потенційних учасників зазначеної процедури та запропонувати замовнику більш широкий вибір тролейбусів високої якості та надійності, що будуть відповідати технічним вимогам Замовника. Окрім цього, реальна конкуренція призведе до економії бюджетних коштів. Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються серед іншого за принципами недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи наведене, з метою усунення дискримінаційних умов Тендерної документації, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, шляхом викладення п. 4.4 розділу І Тендерної документації в наступній редакції: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – не пізніше 180 календарних днів, з дня підписання Договору. 2. Внести зміни до Тендерної документації, шляхом викладення п. 5.1 Додатку 3 до Тендерної документації в наступній редакції: строк поставки Товару: протягом строку дії Договору, але не пізніше 180 календарних днів, з дня підписання Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Ч.2. ст.75 Господарського кодексу України визначає, що основним плановим документом державного комерційного підприємства є фінансовий план, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.
Згідно із ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану в якому з-поміж іншого згідно п.4 ч.2 даної статті повинна міститись інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Ч.1 ст. 631 Цивільного кодексу України визначає, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
В ст. 3. Бюджетного кодексу України визначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до ч. 2.2. Розділу 2 наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/ спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
В ч. 2.14. Розділу 2 даного наказу зазначено, що не оплачені в кінці бюджетного періоду бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які були зареєстровані для здійснення попередньої оплати (виплати авансу), інші бюджетні фінансові зобов’язання, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів знімаються з обліку органами Казначейства.
Оскільки відповідно до ч.12 ст.23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених цим Кодексом, п. 4.4 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КП «Київпастранс» від 25.08.2020 р. протокол №95, закупівлі UA-P-2020-08-27-005030-c Тролейбуси довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги 100%, код 34620000-9 за ДК 021:2015 «Рейковий рухомий склад» визначено строк поставки товарів до 24.12.2020 р.
Враховуючи вищезазначене, внесення змін до Тендерної документації суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та бюджетному законодавству України.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що посилання на ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині тексту не відповідає чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 жовтня 2020
UA-2020-09-02-007105-be80044147c0249a49bf8feb26e96df9a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ МАЗтранссервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:47
Лiцензiя.zip
02 жовтня 2020 11:47
Довiренiсть_Рижий.zip
02 жовтня 2020 11:47
Гарантия_7012.zip
02 жовтня 2020 11:47
Технічна спефікація.pdf
02 жовтня 2020 11:47
Лист - згода.pdf
02 жовтня 2020 11:47
Опис до статуту.pdf
02 жовтня 2020 11:46
Проект договору.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАЗтранссервіс

ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАЗтранссервіс 173 057 190,00
UAH з ПДВ
173 057 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:47
Лiцензiя.zip
02 жовтня 2020 11:47
Довiренiсть_Рижий.zip
02 жовтня 2020 11:47
Гарантия_7012.zip
02 жовтня 2020 11:47
Технічна спефікація.pdf
02 жовтня 2020 11:47
Лист - згода.pdf
02 жовтня 2020 11:47
Опис до статуту.pdf
02 жовтня 2020 11:46
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАЗтранссервіс

Інформація про відміну

Дата відміни
12 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій