Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ПАТ «НСТУ» за період з 01.01.2020 р. по 31.12.2020 р. та станом на 31.12.2020 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та висловлення аудитором думки щодо інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної у пунктах 5-9 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», а також перевірка аудитором інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної в пунктах 1-4 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», з метою включення звіту про корпоративне управління та думки аудитора щодо певної інформації в ньому до річної інформації емітента цінних паперів за 2020 рік.)
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-09-02-006804-b 7c7a76560a6d4845a9e342725d99c980
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бут

+380444814693 ihor.but@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Ігор Бут
+380444814693
ihor.but@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:45
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудит фінансової звітності ПАТ «НСТУ» за період з 01.01.2020 р. по 31.12.2020 р. та станом на 31.12.2020 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та висловлення аудитором думки щодо інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної у пунктах 5-9 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», а також перевірка аудитором інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної в пунктах 1-4 частини третьої статті 401 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок», з метою включення звіту про корпоративне управління та думки аудитора щодо певної інформації в ньому до річної інформації емітента цінних паперів за 2020 рік
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 14:23
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:14
Додаток-1.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-3.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-5.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-2.docx
02 вересня 2020 14:14
Тендерна документація.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-4.docx
02 вересня 2020 14:23
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:14
Додаток-1.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-3.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-5.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-2.docx
02 вересня 2020 14:14
Тендерна документація.docx
02 вересня 2020 14:14
Додаток-4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" 840 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 924 500,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" 807 007,00
UAH з ПДВ
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 1 143 686,00
UAH з ПДВ
1 143 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
20 вересня 2020 16:16
7_4 Сертифікати АССА_DipIFR.pdf
20 вересня 2020 16:16
2_7 Копія паспорт Чмир.pdf
20 вересня 2020 16:16
2_5 Витяг з ЄДР.pdf
20 вересня 2020 16:16
2_4 Виписка з ЄДР.pdf
20 вересня 2020 16:16
2_1 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2020 16:16
2 Підтвердні документи.pdf
20 вересня 2020 16:16
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 18:54
Електронний підпис
19 вересня 2020 18:53
26 Довідка субпідрядник.pdf
19 вересня 2020 18:53
20 Довідка банкрутство .pdf
19 вересня 2020 18:53
19 Довідка незалежність .pdf
19 вересня 2020 18:53
17 Довідка обмеження .pdf
19 вересня 2020 18:53
12 Довідка працівники.pdf
19 вересня 2020 18:53
11-2 Відгуки клієнтів.pdf
19 вересня 2020 18:53
11 Довідка досвід .pdf
19 вересня 2020 18:53
10-1 ОСВ 10,12.pdf
19 вересня 2020 18:53
9 Свідоцтво реєстр АПУ.PDF
19 вересня 2020 18:53
8 Довідка АПУ.pdf
19 вересня 2020 18:53
5-2 Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2020 18:53
5-1 Статут.PDF
19 вересня 2020 18:53
4 Технічні вимоги .pdf
19 вересня 2020 18:53
1 Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:44
004. 11983b18-163c-4cc7-a942-890c58a9af2e.pdf
16 жовтня 2020 10:44
003. Довідка_аб1_ч2_ст17.pdf
16 жовтня 2020 10:44
002. Довідка_п12_ч1_ст17.pdf
16 жовтня 2020 10:44
001. Dovidka_20265639610370886566.pdf.p7s
16 жовтня 2020 10:44
001. Dovidka_20265639610370886566.pdf
30 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:16
041. Трудові_16.pdf
30 вересня 2020 15:15
04 Перелік аудиторів_15.pdf
30 вересня 2020 15:15
028. Рекомендаційні листи.pdf
30 вересня 2020 15:15
022. дог+акт_1381_дтрз_15032019.pdf
30 вересня 2020 15:15
021. дог+акт_1199_кмб_19022018.pdf
22 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:31
01. Обгрунтування ціни.pdf
18 вересня 2020 18:13
Електронний підпис
18 вересня 2020 18:13
7.4.2 серт_АССA_CIA_PIA_САР_12.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.4.1 сертифікати АПУ_15.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.4 Перелік аудиторів_15.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.3.6 дог+акт_1565О_лхп_11022020.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.3.2 дог+акт_1199_кмб_19022018.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.14 СКЯ HLBU.pdf
18 вересня 2020 18:13
7.13 Довідка про корупцію.pdf
18 вересня 2020 18:13
3. Лист-гарантія щодо ст17.pdf
18 вересня 2020 18:13
2. Протокол+наказ.pdf
18 вересня 2020 18:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
19 вересня 2020 16:22
Сертифікати DipIFR.pdf
19 вересня 2020 16:22
Сертифікати AICPA.pdf
19 вересня 2020 16:22
Сертифікати АССА.pdf
19 вересня 2020 16:22
Договір ПАТ МАУ_2016.pdf
19 вересня 2020 16:22
Довідка_корупція.pdf
19 вересня 2020 16:22
Довідка_банкрутство.pdf
19 вересня 2020 16:22
Довідка з податкової.pdf
19 вересня 2020 16:22
4.1 Статут_2018.pdf
19 вересня 2020 16:22
3 Технічне завдання.pdf
19 вересня 2020 16:22
2 Додаток-5_лист гарантія.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:53
9.2. Свідоцтво АПУ.pdf
18 вересня 2020 17:53
6. Технічні вимоги.pdf
18 вересня 2020 17:53
3. Лист-гарантія ст. 17.pdf
18 вересня 2020 17:53
2.2. Витяг зі Статуту.pdf
18 вересня 2020 17:53
2.1. Витяг із Протколу №2.pdf
18 вересня 2020 17:53
17. Страхові договори.pdf
18 вересня 2020 17:53
15.1. Сертифікати АПУ.pdf
18 вересня 2020 17:53
13.3. Копії відгуків.pdf
18 вересня 2020 17:53
13.2. Копії актів.pdf
18 вересня 2020 17:53
13.1. Копії договорів.pdf
18 вересня 2020 17:53
11. Лист АПУ.pdf
18 вересня 2020 17:53
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
Переможець
599 999,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 15:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 вересня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Виявлено невідповідності у документах, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів (відсутні деякі відгуки, або відгуки не містять дати, або відгук надано раніше, ніж укладено договір) та наявність працівників відповідної кваліфікації (прострочені сертифікати чотирьох аудиторів). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти7.3 та 7.4 Переліку документів, що надаються Учасником Додатку № 4 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка учасника у довільній формі, що містить відомості про наявність в суб'єкта аудиторської діяльності (або в єдиній мережі аудиторських фірм, у тому числі за межами України, до якої входить суб'єкт аудиторської діяльності) досвіду надання аудиторських послуг згідно з вимогами Міжнародних стандартів фінансової звітності акціонерним товариствам (державного сектору економіки), що становлять суспільний інтерес та які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до великих підприємств, зокрема здійснення не менше двох завдань з аудиту протягом останніх трьох років. Такими документами повинні бути: описова довідка із зазначенням предмета договору, кількість послуг та загальний опис послуг, Замовника, його адреси та контактні телефони, підтвердні документи (копії (витяги) відповідних договорів, копії актів виконаних робіт/наданих послуг щодо повного виконання договору/договорів та листи-відгуки від контрагентів, з якими укладено зазначені у довідці договори, що підтверджують належне виконання зазначених договорів). - Документальне підтвердження інформації про наявність у складі суб'єкта аудиторської діяльності не менше 14 чотирнадцяти) аудиторів; сертифікати аудиторів повинні бути чинними на строк надання послуг.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН"
#23731031
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:50
494-2.4.pdf укладений
04 листопада 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:03
Ейч Ел Бі Юкрейн_ДУ№1_30.03.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 494-2/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 599 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 999,83 UAH)