Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт парку «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка – громадський простір Athletik Park)
Очікувана вартість
891 946,80 UAH
UA-2020-09-02-006748-b ● 2ed880adea304db6832420b8d2ac2878
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Ігор Набатов 380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 891 946,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 919,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі). 3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
388.5 метри квадратні
Капітальний ремонт парку «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка – громадський простір Athletik Park)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, парк «Спортивний» в Заводському районі м. Миколаєва (ділянка обмежена просп. Центральним, центральним міським стадіоном, вул. Генерала Карпенка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2020 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2020 14:14 |
документація на закупівлю - кап. ремонт парку Спортивний.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 30 вересня 2020 21:49
Безпідстставне відхилення пропозиції
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі.
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідки про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.
Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учасника ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.
Розгорнути
Згорнути
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідки про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.
Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учасника ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 09:46
Вимога не розглядається у звязку із тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" самостійно скасував свою ж вимогу.
У випадку, якщо буде подано нову вимогу, департамент ЖКГ ММР готовий її розглянути та надати відповідну інформацію.
У випадку, якщо буде подано нову вимогу, департамент ЖКГ ММР готовий її розглянути та надати відповідну інформацію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 30 вересня 2020 21:53
Безпідставне відхилення пропозиціх
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі.
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.
Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.
Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути
Згорнути
- учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею
Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб.
Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення.
До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини.
Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі.
Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці.
Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Скасована
Дата: 30 вересня 2020 21:53
Причина: не повна вимога
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:37
Безпідставне відхилення пропозиціх
Попередня вимога помилково скасована.
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі. - учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб. Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення. До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини. Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі. Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці. Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі. - учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб. Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення. До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини. Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі. Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці. Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 13:48
Ознайомившись з Вашою вимогою, департамент ЖКГ ММР повідомляє наступне.
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:39
Безпідставне відхилення пропозиції
Відповідно до рішення уповноваженої особи ,щодо відхилення пропозиції учасника №48-3 від 22.09.2020, зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), та вимогам до предмета закупівлі. - учасник не надав підтвердження наявності трудових відносин мінімум із половиною працівників, яких ним вказано у довідці відносно працівників учасника, що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею Повідомляємо, що відповідно наданої до пропозиції Учасника довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №156 від 10.09.2020 ( файл «Довідка про працівників.pdf») було надано інформацію про осіб що будуть безпосередньо задіяні у процесі виконання робіт або надання послуг за даною закупівлею. В довідці наведено перелік, який складається з 11 осіб. Так відповідно до вимог оголошення про закупівлю» Кількість працівників вказаних у довідці повинна бути не менше 8 осіб.» Що перевищує вимоги оголошення. До зазначеної довідки було надано таблицю 6 (файл «таблиця 6.pdf») яка зареєстрована у встановлений законодавством спосіб де зазначені особи, про яких звітує підприємство. Інформація наведена в таблиці 6 звіту містить відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт. В зазначеній таблиці зазначено 3 особи, такі що мають трудові відносини, однак станом на 08.09.2020 на роботу прийнятий Абушик О.Л. і до тендерної документації відповідно доданий наказ про його призначення (файл «додаток до довідкп про працівники договори накази.pdf» арк 3.) та відповідно повідомлення про прийняття на роботу ( в цьому файлі), а тому він не міг бути відображений у таблиці 6 як працівник який має трудові відносини. Таким чином до тендерної пропозиції надано інформацію про половину працівників з підтвердженням наявності трудових відносин, яка вимагається замовником, а саме про 4 осіб, від 8 що вимагається оголошенням про проведення закупівлі. Ознайомившись з таким рішенням та вивчивши пропозиції інших учасників у цій закупівлі вбачається зацікавленість у визнані переможця Учаснка ТОВ «Благоустрій-НК, де ціна пропозиції більша на 101 920 грн від пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД що підтверджується загальнодоступною інформацією (https://inshe.tv/nikolaev/2020-07-20/536179/ https://nikcenter.org/newsItem/60065 ) Та інформація зазначена в таблиці 6 поданої ними не співпадає з даними поданими у пропозиції, щодо наявності саме трудових відносин з працівниками зазначеними у довідці. Враховуючи викладене, прошу скасувати Рішення (протокол) уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника № 48-3 від 22.09.2020, та акцептувати пропозицію ТОВ "ВЕКТОР-ГРАНД"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 13:48
Ознайомившись з Вашою вимогою, департамент ЖКГ ММР повідомляє наступне.
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
1) Оцінка пропозиції ТОВ "Благоустрій-НК" наразі триває, а тому немає підтсав говорити про документи зазначеного учасника.
2) Що стосується рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вектор-Гранд" від 28.09.2020 (у рішенні помилково зазначено дату - "22.09.2020"), то воно було відхилено саме з мотивів його невідповідності вимогам документації, що є підтсавою для відхилення відповідно до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні азкупівлі".
Невідповідність, як вже було зазначено у рішенні про відхилення була повязані з тим, що ТОВ "Вектор-Гранд" не підтвердив наявність трудових відносин мінімум з половиною працівників, що вказані ним у інформаційній довідці.
У інформаційній довідці щодо працівників ТОВ "Вектор-Гранд" показав 11 осіб, а відтак мінімум половиною працівників в цій ситуації є 6 осіб (5,5 осіб є неможливим з точки зору формальної логіки, а 5 осіб було б менше половини від 11).
ТОВ "Вектор-Гранд" підтвердив трудові відносини із 4 особами з 11 вказаних у довідці, а відтак це є менше половини від кількості осіб, що вказав ТОВ "Вектор-Гранд" і у інформаційній довідці.
Прошу звернути увагу, що половину необхідно відліковувати саме з 11 осіб, а не з 8 у звязку із тим, що документація передбачає наступний зміст: "Додатково учасник надає документи*, які підтверджують наявність відносин між ним та вказаними у довідці працівниками. При цьому, мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці повинні мати трудові відносини з учасником закупівлі (накази про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (сторінки, які містять запис) та/або трудові договори (у т.ч. контракти укладені на строк не менше ніж строк виконання робіт за даною закупівлею)." .
Документація чітко зазначає: "мінімум половина працівників, що вказані у зазначеній інформаційній довідці...", а не мінімум половина від мінімально запитуваної Замовником кількості працівників.
За такого, факт недотримання вимог документації ТОВ "Вектор-Гранд" має місце, а тому департамент ЖКГ ММР зобовязаний був відхилити таку пропозицію на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 07 жовтня 2020 00:08
порушення закону "Про закупівлі"
Ураховуючи вимоги п. 5 частини першої ст. 1 Закону, документація конкурсних торгів розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.
З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.
У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.
З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.
У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 13:23
На стадії проведення спрощеної закупівлі, Замовником було чітко визначено критерії відбору та перелік документів, які необхідно додати до пропозиції учасника.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.
Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.
Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.
Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.
Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006748-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 07 жовтня 2020 00:12
порушення закону "Про закупівлі"
Ураховуючи вимоги п. 5 частини першої ст. 1 Закону, документація конкурсних торгів розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.
З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.
У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках торгів.
Закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розуміємо, що Вами як замовником самостійно встановлюються вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. При цьому просимо дотримуватись ст. 5 Закону та принципів, встановлених у ст. 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас ст. 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВІЛЬНОГО НАЙМУ ПІДПРИЄМЦЕМ ПРАЦІВНИКІВ. Своєю вимогою щодо кількості працівників Вами, як Замовником здійснюється втручання у господарську діяльність підприємства, що заборонено ст. 6 Господарського Кодексу України.
Таким чином Ви як замовник Керуючись норами Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, але ж зловживаючи цим правом встановлюєте вимоги, які суперечать вимогам інших законів.
З огляду на надання довідки в якій було зазначено 11 осіб, а не 8, як цього вимагало оголошення про проведення торгів, чи можна вважати зазначення більшої чисельності осіб, які будуть задіяні у виконанні робіт технічною помилкою., відповідно до п.19 ч.2 ст.22 (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки). Та врахувати тільки 8 чоловік, які зазначені в довідці. В разі необхідності ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» може залучити більшу кількість працівників, для якісного своєчасного виконання договору, в разі його укладення.
У разі якщо підрядник буде використовувати для виконання робіт не 8 працівників на об’єкті, а наприклад 11, то чи являється це порушенням? Якщо так, то чому ТОВ «Благоустрій МК» використовує працівників не зазначених в довідці або взагалі непрацевлаштованих осіб і Департамент ЖКГ ММР це в повній мірі влаштовує? Якщо це не є порушенням то чому ТОВ «ВЕКОР ГРАНД» дискваліфіковано?
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та визнати переможцем у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 13:24
На стадії проведення спрощеної закупівлі, Замовником було чітко визначено критерії відбору та перелік документів, які необхідно додати до пропозиції учасника.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.
Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.
Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Кожен учасник має право ознайомитись із документацією і прийняти для себе рішення щодо можливості чи неможливості прийняття участі у спрощеній закупівлі, а також побачити, чи відповідає учасник умовам документації чи не відповідає.
У випадку, якщо учасник не відповідає вимогам документації, тоді є сенс говорити про те, що учасник може здійснити ті чи інші дії для приведення до вимог документації, або ж прийняти для себе рішення про те, що він не буде приймати участь у спрощеній закупівлі.
Окрему увагу слід звернути, що ЗАмовник визначає умови документції в залежності від особливості предмету закупівлі і з урахуванням необхідності максимально швидко та якісно виконати ті чи інші роботи. Більш того, Замовник визначає певні критерії відповідність яких буде давати Замовнику більшу упевненість в тому, що роботи будуть виконані максимально якісно ту у строк, що передбачений умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також вимог технічного завдання до предмету закупівлі.
Що стосується конкретно Вашої ситуації, то якщо розглядати вимоги документаціїЮ то там було чітко визначено які документи необхідно надати. З боку ТОВ "Вектор-Гранд" ці вимоги не було виконано і в даному випадку це не є формальною помилкою чи опискою, адже Вами було надано конкретну кількість працівників і Вами не було виконано вимоги щодо того, щоб половина таких працівників були у трудових відносинах з підприємством.
При цьому, фактично саме з Вашого боку було допущено помилку, яка призвела до відхилення Вашої пропозиції, адже вона саме не відповідала вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ігнорування порушення з Вашої сторони вказаних вимог могло би призвести до ситуації, коли департаментом ЖКГ ММР було б створено прецедент, відповідно до якого потенційні учасники заявляли б, що не є обовязковим дотримання вимог документації і це в свою чергу могло б породити у майбутньому велику кількість спорів стосовно правомірності чи неправомірності дій департаменту ЖКГ ММР.
Таким чином, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (документація) є фактично чіткими правилами, яких необхідно дотримуватися і тільки дотримання вимог цих правил всіма субєктами подібних правовідносин є запорукою дотримання всіх принципів публічних закупівель. Якщо ж департамент ЖКГ ММР буде вибірково слідувати своїм же правилам, тоді про забезпечення виконання вимог принципу обєктивності годі й говорити.
Єдине, що департамент ЖКГ ММР може зазначити, що всі учасники повинні уважно ознайомлюватися із вимогами документації і забезпечувати їх виконання. Якщо ж на думку учасника документація не відповідає вимогам діючих нормативних документів (не тільки у сфері публічних закупівель, хоча саме Закон України "Про публічні закупівлі в даному випадку виступає спеціальним законом з-поміж інших), тоді учасник в рамках періоду уточнення може зазначити про це із відповідним обгрунтуванням і у випадку виявлення дійсно порушень вимог діючого законодавства, Замовник матиме можливість внести відповідні зміни. Але ж як було зазначено, всі вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і дозволяють будь-якому підприємству у випадку, якщо воно відповідає вимогам документації, прийняти участь у закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАСТОРІЯ" |
718 725,00
UAH
|
700 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" |
860 727,00
UAH
|
708 080,53
UAH
|
Документи |
ТОВ Благоустрій-НК |
872 000,00
UAH
|
810 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ" |
890 000,00
UAH
|
890 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАСТОРІЯ" #41621410 |
Відхилено |
700 000,00
UAH
|
22 вересня 2020 12:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" #42153329 |
Відхилено |
708 080,53
UAH
|
29 вересня 2020 23:44
|
ТОВ Благоустрій-НК #41917991 |
Переможець |
810 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 20:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 14:36
|
Примітка.doc | укладений |
24 січня 2022 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 12:19
|
ДУ №12 від 30.12.2021 до договору №1702 від 23.10.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 21:11
|
Додаткова угода №11 від 29.10.2021 до Договору №1702 від 23.10.2021.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 21:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 17:43
|
ДУ №10 від 30.07.21 до договору №1702 від 23.10.20.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 14:33
|
ДУ № 9 від 30.06.2021 (№ 1702).pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 20:11
|
ДУ № 8 від 28.05.2021 (№ 1702).pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 20:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 17:26
|
ДУ № 7 від 31.03.2021 (1702).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:34
|
ДУ 4 від 28.12.2020 (1702).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:32
|
ДУ 3 від 18.12.2020 (1702).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:44
|
ДУ 2 від 10.12.2020 (1702).pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 19:40
|
ДУ №1 від 09.11.2020 (Договір №1702 від 23.10.2020).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 19:39
|
ДУ №1 від 09.11.2020 (Договір №1702 від 23.10.2020).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 19:39
|
Договір №1702 від 23.10.2020.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 19:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 20:47
|
Договір №1702 від 23.10.2020.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 20:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт до 10.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт до 18.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строкв виконання робіт до 28.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт до 01.04.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження загальних строків виконання робіт до 30.06.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт до 31.07.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконаня робіт до 30.10.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми під фактичне виконання |
Номер договору про закупівлю: | 1702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |