Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні дошки, проектори
Очікувана вартість
274 998,00 UAH
UA-2020-09-02-006517-b ● 0dab62dbd965495b94632e7b4080cbfa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа № 8 міста Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 25803409 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Якова Гальчевського, 34 |
Контактна особа: |
Закшевський Віктор Станіславович +380382644270 szsh_8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 274 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 374,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місцезнаходження замовника: 29026, м.Хмельницький, вул.Гальчевського, буд. 34; Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; мова, якою опубліковано оголошення - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29026, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Якова Гальчевського, буд. 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 шт
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29026, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Якова Гальчевського, буд. 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2020 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2020 14:02 |
ТД.docx | |
02 вересня 2020 14:02 |
Додаток3 проект договору.docx | |
02 вересня 2020 14:02 |
ДОДАТОК 4 тендерна пропозиція.docx | |
02 вересня 2020 14:02 |
Додаток 2 техвимоги мультимед обладн (1).docx | |
02 вересня 2020 14:02 |
Додаток 1 (5).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 03 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 03 вересня 2020 12:15
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Монтаж, встановлення, підключення та введення в експлуатацію потрібно. Навчання не потрібно
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006517-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 вересня 2020 18:08
Рекомендації
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 11:23
Шановний учаснику! Замовник не вбачає доцільності вносити зміни до технічної документації, оскільки ним зазначено у документації, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
161 445,00
UAH з ПДВ
|
161 445,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
226 764,00
UAH з ПДВ
|
226 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
234 900,00
UAH з ПДВ
|
234 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
161 445,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 10:38
|
Договір | укладений |
07 жовтня 2020 10:31
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 грудня 2020 10:54
|
161 445,00 UAH | UA178201720344241001170050866 Сп. заг. шк. І-ІІІ ст. № 8 м. Хм. |
UA333005280000026009455017492 ТОВ "IНТЕР СИСТЕМС" |
Оплачений |