Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Знаряддя (Інструменти)
Очікувана вартість
291 000,00 UAH
UA-2020-09-02-006303-b ● 526f1d1c7f4b45a286468f9e577a89b9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "МИКОЛАЇВГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 05410263 |
Місцезнаходження: | 54000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159 |
Контактна особа: |
Коркішко Роман Михайлович 380676105034 Roman.Korkishko@mkgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 291 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 455,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Знаряддя (Інструменти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
846 штуки
Інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2020 13:53 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 02 вересня 2020 17:54
Дата відповіді: 03 вересня 2020 13:04
Чи розглядаються аналоги вказаних торгових марок ?
Відповідь: Вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі чітко встановлені Додатком 1 «Технічні вимоги» до Інструкції з підготовки пропозицій. Відтак, аналоги товару, визначеного Інструкцією як предмет закупівлі, до розгляду допускатись не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006303-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕЗОН 99", Код ЄДРПОУ:41013173
Дата подання: 03 вересня 2020 13:14
Вимога виправити помилки
Ваща тендерна документація містить помилки у зв'язку з наступним: Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ваша технічна специфікація містить посилання на конкретну марку/виробника товару, що прямо заборонено ч. 4 ст. 23 Закону. Наведене є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону, Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації шляхом обґрунтування необхідності вказівки конкретної марки в технічній специфікації, та доповнити її зміст виразом "або еквівалент", що прямо передбачено Законом. Вказані дії необхідні задля усунення та недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2020 17:37
По суті запитання до спрощеної закупівлі повідомляємо наступне:
Шановний Учаснику!
Згідно абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, замовник може, але не зобов'язаний надавати посилання на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі. Такої ж думки дотримується Мінекономіки у своєму роз’ясненні щодо «Особливостей проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» (№ 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 р.)
Крім того, з огляду на вищевикладене, Ваше посилання на положення статті 23 Закону не може бути взято до уваги, оскільки застосовується для проведення закупівлі в рамках конкурентної процедури «Відкриті торги».
Шановний Учаснику!
Згідно абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, замовник може, але не зобов'язаний надавати посилання на аналоги та/або еквіваленти предмету закупівлі. Такої ж думки дотримується Мінекономіки у своєму роз’ясненні щодо «Особливостей проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» (№ 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 р.)
Крім того, з огляду на вищевикладене, Ваше посилання на положення статті 23 Закону не може бути взято до уваги, оскільки застосовується для проведення закупівлі в рамках конкурентної процедури «Відкриті торги».
Номер вимоги: UA-2020-09-02-006303-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 04 вересня 2020 11:52
Скарга на дискримінаційні умови
Шановний замовник! Перегляньте, будь ласка, вашу позицію щодо аналогів. Оскільки ви не вірно трактуєте вказані у попередній скарзі правила. Ви дійсно не зобов’язані надавати посилання на аналоги та/або еквіваленти і в такому випадку Учасник їх підбирає на свій розсуд. В даному випадку ви можете вказати, як аналог, прийнятні вам торгові марки. Вимагаємо надати перелік прийнятних вам торгових марок інструментів з аналогічними якісними показниками, або додати в ТЗ вираз «або еквівалент». У випадку відмови залишаємо за собою право скаржитися в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 09:40
По суті запитання до спрощеної закупівлі повідомляємо наступне:
Шановний Учаснику!
Рішення Замовником приймається у відповідності до норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відтак, вважаємо за необхідне повторно роз’яснити норму абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі - Закон), а саме:
«У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Отже, Замовник може реалізувати надане йому Законом право щодо наявності або відсутності посилання на аналоги предмета закупівлі.
Вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі чітко та однозначно встановлені Додатком 1 «Технічні вимоги» до Інструкції з підготовки пропозицій, у зв’язку з чим, всі потенційні Учасники спрощеної закупівлі є рівними відповідно до Закону, умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та технічних вимог до предмета закупівлі.
Шановний Учаснику!
Рішення Замовником приймається у відповідності до норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відтак, вважаємо за необхідне повторно роз’яснити норму абзацу 2 частини четвертої статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі - Закон), а саме:
«У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Отже, Замовник може реалізувати надане йому Законом право щодо наявності або відсутності посилання на аналоги предмета закупівлі.
Вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі чітко та однозначно встановлені Додатком 1 «Технічні вимоги» до Інструкції з підготовки пропозицій, у зв’язку з чим, всі потенційні Учасники спрощеної закупівлі є рівними відповідно до Закону, умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та технічних вимог до предмета закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Переможець |
282 270,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 08:03
|
Договір поставки.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 08:02
|