Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру , лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю)
Очікувана вартість
428 500,00 UAH
UA-2020-09-02-005052-b e4eea003533947cab1cc9fab582a34bc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вітер Вікторівна

380443613419
380938772969
380662733762
kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська психоневрологічна лікарня № 3» виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильків, смт.Глеваха, вул.Павлова,7
Контактна особа: Ірина Вітер Вікторівна
380443613419, 380938772969, 380662733762
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 12:06
Очікувана вартість: 428 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 142,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги
(послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру , лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, смт. Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру , лікувальних корпусів та прилеглої території КНП «КМПНЛ № 3» та встановлення пропускного режиму з використанням технічних засобів нагляду і контролю) Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:18
протокол про внесення змін до ТД.pdf
30 вересня 2020 16:16
ТД (Охорона зі змінами).docx
30 вересня 2020 16:16
ТД ( зі змінами).pdf
02 вересня 2020 12:51
(додатки ).docx
02 вересня 2020 12:49
Додаток 6 ( проект договору).pdf
02 вересня 2020 12:49
Додаток 2 (ст.17).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 3 ( Технічне завдання).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 4 ( інше).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 1 ( Цінова пропозиція).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 5 ( інше).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 7(Калькуляція).pdf
02 вересня 2020 12:47
ТД ( Охорона).pdf
02 вересня 2020 12:47
ТД (Охорона).docx
30 вересня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:18
протокол про внесення змін до ТД.pdf
30 вересня 2020 16:16
ТД (Охорона зі змінами).docx
30 вересня 2020 16:16
ТД ( зі змінами).pdf
02 вересня 2020 12:51
(додатки ).docx
02 вересня 2020 12:49
Додаток 6 ( проект договору).pdf
02 вересня 2020 12:49
Додаток 2 (ст.17).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 3 ( Технічне завдання).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 4 ( інше).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 1 ( Цінова пропозиція).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 5 ( інше).pdf
02 вересня 2020 12:48
Додаток 7(Калькуляція).pdf
02 вересня 2020 12:47
ТД ( Охорона).pdf
02 вересня 2020 12:47
ТД (Охорона).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід роботи
Дата подання: 07 вересня 2020 16:32
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:36
1. Доброго дня. В додатку № 5 до тендерної документації « ДОВІДКА про кадровий склад охоронців, які будуть залучатись до охорони об’єктів замовника за цією закупівлею» Замовник вимагає зазначення досвіду роботи охоронником. Запитання: чи необхідно Учаснику документально підтверджувати досвід роботи охоронником ? Якщо так, то якими документами.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Досвід роботи охоронником необхідно підтвердити або наявністю свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду, виданого не пізніше 2017 року або завіреними належним чином копіми трудових книжок даних працівників.
Перевірка несення служби охоронниками
Дата подання: 07 вересня 2020 16:52
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:35
3. В додатку №3 до тендерної документації « Технічне завдання» Замовник вимагає від Учасника перевіряти несення служби охоронниками на службовому транспорті. Запитання: Які прилади та засоби повинні мати групи контролю для перевірки несення служби та чи повинні вони мати спецзасоби і засоби радіозв’язку ?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Групи контролю при перевірці несення служби охорони, обов’язково повинні проводити температурний скринінг особового складу охорони (на час дії карантину) які несуть службу на об’єктах Замовника, перевіряти охоронників щодо ознак вживання алкоголю та перебування в стані наркотичного сп’яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, перевіряти артеріальний тиск. Прилади : алкотестери - для визначення наявності алкоголю та його концентрацію; тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння, дозволеними для використання в Україні. Всі прилади повинні бути сертифікованими та мати повірку дійсну протягом 2020 року.
В тендерній документації Замовник вимагає від Учасника мати в наявності транспорт реагування та службовий транспорт для перевірки несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях.
Дата подання: 07 вересня 2020 18:02
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:34
В тендерній документації Замовник вимагає від Учасника мати в наявності транспорт реагування та службовий транспорт для перевірки несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях. Запитання: Чи може Учасник на виконання вимог ст. 46 Закону України «Про дорожній рух», п. 1.8 Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80, для проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, у разі відсутності медичного працівника в штаті підприємства, залучати медичного працівника з яким укладено договір та який має всі необхідні документи у відповідності до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У випадку відсутності в штаті медичного працівника який має право на проведення щозмінних медичних оглядів водіїв транспортних засобів , Учасник може залучити медичного працівника з яким укладено договір та який має відповідні документи, а саме: Свідоцтво, яке підтверджує право медичного працівника на проведення щозмінних медичних оглядів водіїв транспортних засобів; - Довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів;- Відбиток номерного штампу - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
щодо додатку 3
Дата подання: 07 вересня 2020 18:03
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:32
В додатку №3 до тендерної документації « Технічне завдання» зазначено, що охоронець під час несення служби повинен негайно інформувати керівника КНП «КМПНЛ № 3», старшого зміни охорони про всі випадки надзвичайних подій, і діяти з урахуванням одержаних вказівок. Запитання: Які засоби зв’язку маються на об’єкті Замовника та які власні засоби зв’язку ,окрім радіостанцій, повинен мати учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Окрім радіостанцій на кожному об’єкті повинно бути не менше одного службового мобільного телефону, що перебувають у власності Учасника.
щодо Додатку 3
Дата подання: 07 вересня 2020 18:03
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:31
1. В додатку №3 до тендерної документації « Технічне завдання» Замовник вимагає від Учасника: 1.контролювати стан технічних засобів нагляду і контролю, а саме: - системи охоронної сигналізації; - системи контролювання доступу; -телесистеми, відеосистеми. 2. Мати знання та навички роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожеж. 3. Забезпечувати виклик групи швидкого реагування безпосередньо на «Об'єкт» 24 години на добу, щодня. Запитання: Хто повинен здійснювати технічний нагляд , обслуговувати, ремонтувати прилади охоронної та протипожежної сигналізації ? Чи повинен Учасник мати в штаті підприємства спеціаліста з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації та з якою з робітничою кваліфікацією ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасник повинен мати кваліфікований персонал для забезпечення обслуговування встановлених Замовником на об’єкті охоронної сигналізації, кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів та систем відео спостереження, забезпечити прибуття групи швидкого реагування для посилення постів при отриманні сигналу тривоги з об’єкту охорони за допомогою кнопки термінового виклику мобільної групи посилення постів .
Щодо досвіду охоронників
Дата подання: 07 вересня 2020 19:37
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:29
5. Враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту - спеціального медичного закладу з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, який мінімальний досвід повинен мати учасник по наданню послуг з охорони таких медичних закладів та який досвід роботи з робітничою кваліфікацією 3-го розряду повинні мати охоронники які будуть залучатись для виконання обов’язків згідно технічного завдання ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту , який є спеціальним медичним закладом з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, на території якого також знаходяться спеціальні відділення в яких перебувають особи засуджені за скоєння злочинів або особи які притягаються до кримінальної та проходять психіатричне обстеження Замовник вважає, що у Учасника повинен бути досвід по організації та наданню послуг з охорони підприємств, установ не менше п’яти років, із них не менше одного року по охороні об’єктів спеціальних медичних закладів з надання психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, а досвід роботи охоронників з робітничою кваліфікацією 3-го розряду повинен бути не менше 3 -х років.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 07 вересня 2020 19:39
Дата відповіді: 10 вересня 2020 19:28
7. Відповідно до додатку №3 до тендерної документації « Технічне завдання» Замовник зазначає, що Відповідність всіх вимог технічного завдання учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та інше. Запитання: Чи необхідно учаснику документально підтверджувати наявність у нього Системи менеджменту якості що відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 відповідно до КВЕД по предмету закупівель, з підтвердженням достовірності отримання даного сертифікату ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Замовник не вимагає обовязкової наявності у учасника Системи менеджменту якості що відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-02-005052-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 07 вересня 2020 09:05
Видалення дискрімінаційної вимоги
Відповідно до вимог п. 4 Частини 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається подання учасниками закупівлі: 4. На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди, з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.*

Вимогу Замовника про надання документів на підтвердження фінансової спроможності за останні три звітні періоди Учасник вважає дискримінаційною з наступних причин:

1. В частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) зазначено: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Замовник вимагає надання документів за останні три звітні періоди, тобто за останні три роки: 2017- 2019.
2. Фінансова спроможність підприємства тісно пов’язана з поняттям «Фінансовий стан підприємства – економічною категорією, яка визначає реальну та потенційну фінансову спроможність підприємства забезпечувати фінансування поточної діяльності, певний рівень саморозвитку підприємства та погашення зобов’язань перед суб’єктами господарювання. Фінансовий стан підприємства (далі-стан) відображає стан капіталу в процесі його кругообігу та спроможність суб’єкта до саморозвитку на фіксований момент часу. Замовник вимагає надання документів за останні три звітні періоди, фактично за останні 3 роки: 2017, 2018, 2019. Таку вимогу не можна пояснити потребами замовника. Вона не має об’єктивного і достатнього виправдання, оскільки інформація про стан стосується попередніх періодів часу й не відображає стану на час проведення цих торгів. Цілком достатньо вимагати фінансові документи за останній звітний період (2019 рік) та за 1 півріччя 2020 року, що відображає фінансову спроможність підприємства на фіксований момент часу (на момент проведення цих торгів).
3. За статистичними даними, в Україні динаміка рентабельності мікропідприємств, що надають охоронні послуги, показує, що біля 40% нерентабельні, особливо у перші 2 роки після їх створення. Зазвичай, для того, щоб опинитися у колі підприємств, що одержують прибуток, суб’єкту господарювання потрібно протягом 1-2 років розвиватися, вкладаючи власні кошти в розвиток обладнання та матеріально-технічної бази, займатися підбором та навчанням персоналу охорони, тощо. Тому динаміка рентабельності у підприємств, що працюють на ринку охоронних послуг від 1 до 3-х років часто-густо не є позитивною в перші роки їх роботи.

Замовник встановивши вимогу: 4. На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди, з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.*, суттєво звужує коло потенціальних учасників через їх можливу негативну динаміку рентабельності у попередні роки, що може бути підставою для відхилення Замовником тендерних пропозицій таких учасників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають позитивну динаміку рентабельності у попередні роки без ризику відхилення їх тендерних пропозицій.

Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення замовниками дискримінаційних вимог встановлена також в інших статтях Закону, зокрема у статті 5.
Учасник вимагає виключити з тендерної документації Замовника вираз: «за останні три звітні періоди» та внести відповідні зміни у тендерну документацію, наприклад, замінивши його на вираз: «за останній звідний період».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 18:46
Доброго дня. Відповідно до вимог п. 4 Частини 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається подання учасниками закупівлі: 4. На підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди, з відміткою органів статистики або іншим документом, підтверджуючим прийняття звіту органами Держстатистики, засвідчені учасником.*
У відповідності до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту Замовник вимагає підтвердження фінансової спроможності Учасника надати баланс (форма №1-м), звіт про фінансові результати ( форма №2-м) за останні три звітні періоди. Замовник має бути впевненим, що фінансова спроможність учасників має бути такою, щоб всі покладені фінансові витрати на учасника в процесі надання охоронних послуг будуть виконані ним в повному обсязі.
А тому, дана вимога не є дискримінаційною для Учасників.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-005052-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 07 вересня 2020 10:20
Видалення дискримінаційних вимог з ТД
Шановний Замовник вимагає:
1. документ на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення по проведенню процедури закупівлі (далі – Документи).
2. документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за виконані роботи, згідно договорів вказаних у п.3.1(далі –Документи).

Обидві вимоги є дискримінаційними, оскільки:
- створюють учасникам об’єктивні складнощі щодо їх виконання;
- змушують потенційних учасників вдаватися до зайвих, дублюючих дій;
- штучно обмежують коло учасників.
Таки вимоги не мають об’єктивного і достатнього виправдання та відсутній причинно-наслідковий зв’язок між вимогами і предметом закупівлі (його технічними характеристиками).
Учасники, які мають довідки МВС на працівників, що надані 31.08.2020 року не можуть прийняти участь в цій закупівлі без того, щоб знов замовляти довідки МВС. Цілком достатньо вимагати довідки МВС, що надані не раніше 2 кварталу 2020 року.
Акт виконаних робот є загально прийнятим бухгалтерським документом, який підтверджує виконання аналогічного договору, разом з позитивним відгуком контрагента.
Ненадання учасниками таких Документів жодним чином не впливає на зміст Тендерної пропозиції Учасника, вимагаємо прибрати дані вимоги з тендерної документації або замінити їх.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 18:45
Доброго дня. Враховуючи специфіку охоронюваного об’єкту, який є спеціальним медичним закладом з наданням психіатричної допомоги та примусових заходів медичного характеру, на території якого також знаходяться спеціальні відділення в яких перебувають особи засуджені за скоєння злочинів або особи які притягаються до кримінальної відповідальності та проходять психіатричне обстеження, тому Замовник вимагає документ на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України, виданий не раніше дати оприлюднення оголошення по проведенню процедури закупівлі.
Замовник вважає дану вимогу в тендерній документації обгрунтованою та не дискримінаційною. Окрім цього, дані довідки ДІТ МВС України надаються безкоштовно та замовити їх можна дистанційно.
Документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за виконані роботи, згідно договорів вказаних у п.3.1 тендерної документації, підвищує достовірність надання учасником інформації по виконанню аналогічних договорів, так як обслуговуючий банк є трєтьою незалежною особою. Таким чином, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-02-005052-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 11 вересня 2020 14:18
Скарга на дискримінаційні вимоги №510 від 11.09.2020 р. в прикріпленому файлі
Після видалення Замовником з його тендерної документації зазначених в скарзі дискримінаційних вимог шляхом внесення відповідних змін, Скаржник готовий виконати всі інші вимоги Замовника та взяти участь в цій закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 20:56
рішення від 15.09.2020 № 17305.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 20:55
рішення від 24.09.2020 № 18015.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 20:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 16:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 289 985,28
UAH з ПДВ
287 841,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант 425 000,00
UAH з ПДВ
289 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Скорпіон 427 000,00
UAH з ПДВ
345 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:17
15- Солдатенко.pdf
07 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
06 жовтня 2020 18:05
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:56
Довідка.zip
06 жовтня 2020 17:56
Довідка (1).zip
06 жовтня 2020 17:56
88-Витяг з реєстру ПДВ -.pdf
06 жовтня 2020 17:56
77-Dovidka_20262385580880321970.pdf.p7s
06 жовтня 2020 17:56
77-Dovidka_20262385580880321970.pdf
06 жовтня 2020 17:56
22-сертифікати.pdf
06 жовтня 2020 17:56
22-МТБ_частина 3-.pdf
06 жовтня 2020 17:56
22-МТБ_частина 2.pdf
06 жовтня 2020 17:56
22-МТБ_частина 1.pdf
06 жовтня 2020 17:56
14-Ясний.pdf
06 жовтня 2020 17:56
13- Шароваров.pdf
06 жовтня 2020 17:56
12-Карабанов.pdf
06 жовтня 2020 17:56
11-Приходько.pdf
06 жовтня 2020 17:56
10-Пономарьов.pdf
06 жовтня 2020 17:56
09-Настич.pdf
06 жовтня 2020 17:56
08-Місік.pdf
06 жовтня 2020 17:56
07-Магас.pdf
06 жовтня 2020 17:56
06-Левченко.pdf
06 жовтня 2020 17:56
05-Жижимов.pdf
06 жовтня 2020 17:56
04-Гусаков.pdf
06 жовтня 2020 17:56
03-Гордієнко.pdf
06 жовтня 2020 17:56
02-Вернигора.pdf
06 жовтня 2020 17:56
01-Бреус.pdf
06 жовтня 2020 17:56
Рейтинг.zip
06 жовтня 2020 17:56
Рейтинг_Скан.pdf
06 жовтня 2020 17:56
Лiцензiя_скан.pdf
06 жовтня 2020 17:56
Лiцензiя (1).zip
06 жовтня 2020 17:56
Довiренiсть_скан.pdf
06 жовтня 2020 17:56
Довiренiсть_Рижий (1).zip
06 жовтня 2020 17:56
Гарантия_7176.zip
06 жовтня 2020 17:56
Гарантия_7176.pdf
06 жовтня 2020 17:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
06 жовтня 2020 17:56
Довідка_ДОВКІЛЛЯ.PDF
06 жовтня 2020 17:56
Г-Л щодо витрат.PDF
06 жовтня 2020 17:56
Г-Л ДОСТОВІРНІСТЬ.PDF
06 жовтня 2020 17:56
00-КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
06 жовтня 2020 17:56
00-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2020 22:12
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:20
Технічне завдання.pdf
17 вересня 2020 17:20
Статут ПП Атлант.pdf
17 вересня 2020 17:20
Скан директора.pdf
17 вересня 2020 17:20
Радіозвязок з дозволами.pdf
17 вересня 2020 17:20
Протокол праця.pdf
17 вересня 2020 17:20
пп атлант баланси.zip
17 вересня 2020 17:20
Пожежна безпека.pdf
17 вересня 2020 17:20
опис до статуту.pdf
17 вересня 2020 17:20
Наказ пожен безпека.pdf
17 вересня 2020 17:20
Наказ на директора.pdf
17 вересня 2020 17:20
медичний працівник.pdf
17 вересня 2020 17:20
мед.довід. псих.оглядів.pdf
17 вересня 2020 17:20
мед. довідка терапевта.pdf
17 вересня 2020 17:20
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf
17 вересня 2020 17:20
лист згода з пректом.pdf
17 вересня 2020 17:20
інфо довідка з ЄДР 1.pdf
17 вересня 2020 17:20
інфо довідка ЄДР 2.pdf
17 вересня 2020 17:20
Електромонтер.pdf
17 вересня 2020 17:20
ДУ _5 Атлант.pdf
17 вересня 2020 17:20
ДУ _4 охорона Атлант(1).pdf
17 вересня 2020 17:20
ДУ _3.pdf
17 вересня 2020 17:20
ду 2 охорона(1).pdf
17 вересня 2020 17:20
Дозвіл 3 Атлант.pdf
17 вересня 2020 17:20
Дозвіл 2 Атлант.pdf
17 вересня 2020 17:20
Додаткова угода 5.pdf
17 вересня 2020 17:20
Додаткова угода 4.pdf
17 вересня 2020 17:20
Додаткова угода 3.pdf
17 вересня 2020 17:20
Додаткова угода 2.pdf
17 вересня 2020 17:20
Договор на пульт.pdf
17 вересня 2020 17:20
Дог 200-15-20-Атлант ПП.rar
17 вересня 2020 17:20
довідки 1.pdf
17 вересня 2020 17:20
довідка про несудимість.pdf
17 вересня 2020 17:20
довідка кадровий склад.pdf
17 вересня 2020 17:19
Довідка ЄДПРОУ.pdf
17 вересня 2020 17:19
довідка банк.pdf
17 вересня 2020 17:19
Витяг з ЄДРЮФПРФ.pdf
17 вересня 2020 17:19
ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ.pdf
17 вересня 2020 17:19
Видаткові накладні 2.pdf
17 вересня 2020 17:19
Атлант акти.pdf
17 вересня 2020 17:19
Аналогічний договор 1.pdf
17 вересня 2020 17:19
Аналогічний договір 2.pdf
17 вересня 2020 17:19
акти 2020 психіатрія.pdf
17 вересня 2020 17:19
акти 2020 Атлант.pdf
17 вересня 2020 17:19
АКТ(2).pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 22:28
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:19
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
17 вересня 2020 18:19
Статуту 2019.pdf
17 вересня 2020 18:19
Список охоронників.pdf
17 вересня 2020 18:19
Накладні Скорпіон.pdf
17 вересня 2020 18:19
Наказ.pdf
17 вересня 2020 18:19
копія ліцензії.pdf
17 вересня 2020 18:19
Карплюк А.М..pdf
17 вересня 2020 18:19
Ільченко.pdf
17 вересня 2020 18:19
Журка.pdf
17 вересня 2020 18:19
Дорогань.pdf
17 вересня 2020 18:19
Долгачов.pdf
17 вересня 2020 18:19
ДОВІДКА МАТ.ТЕХ.БАЗ.pdf
17 вересня 2020 18:19
Червінський.pdf
17 вересня 2020 18:19
Гунтер.pdf
17 вересня 2020 18:18
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2020 18:18
Виписка.pdf
17 вересня 2020 18:18
транспорт реагування.pdf
17 вересня 2020 18:18
Белозерцев Ю.В..pdf
17 вересня 2020 18:18
Аширова.pdf
17 вересня 2020 18:18
Акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ПП Атлант

ДП Скорпіон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Атлант
#30223167
Очікує рішення 289 985,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:14
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Відхилено 287 841,60
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 20:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 листопада 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до закону України « Про публічні закупівлі», на підставі ст.16 ,  Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У відповідності до Закону, Замовник має право самостійно перевіряти дійсність та відповідність поданих Учасником документів до тендерної пропозиції. Замовником - КНП « « Київська міська психоневрологічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міськоїради (Київської державної адміністрації), зазначено одним із кваліфікаційних критеріїв до Учасників - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та вимагає від старших змін охорони Учасника володіти знаннями щодо керівних документів по організації охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, мати досвід роботи в цих закладах. Учасником у складі тендерної пропозиції надані довідка про наявність в штаті Учасника тільки одного фахівця, замість чотирьох, з організації заходів охорони(старшого зміни) та гарантійний лист щодо обов’язків старшого охорони без зазначення досвіду роботи в медичних закладах з надання психіатричної допомоги. Окрім цього, в тендерній документації в розділі №3 пункті 5 зазначено: для підтвердження відповідності кваліфікаційним даним Учасник повинен надати наступні документи: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Виконані аналогічні договори, які підтверджують досвід надання послуг з охорони підприємств та організацій *** під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій в 2017-2019 роках, з аналогічним предметом закупівлі, не менше ніж двома цілодобовими постами, які оприлюднені в системі електронних закупівель «Прозорро», з терміном надання послуг не менше строків оголошених в закупівлі, трьох місяців В разі відсутності аналогічних договорів в системі електронних закупівель Прозорро, Учасник має надати:- сканкопії виконані договори з усіма додатками та актами виконаних робіт з підписом та печаткою Замовника на кожній сторінці;- документальне підтвердження надходження коштів Виконавцю за виконані роботи, згідно договорів вказаних у п.3.1- відгуки, в яких вказати номер договору, предмет договору, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, кількості постів , відсутності чи наявності претензій. 3.2. Акти виконаних робіт (наданих послуг) до зазначених в п. 3.1. тендерної документації договорів. Тобто необхідно було надати сканкопії оригіналів аналогічних договорів та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт. Учасником до тендерної пропозиції були долучені ксерокопії аналогічних договорів та актів виконаних робіт. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подавати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати – довідку з вказанням Прізвища, Ім’я, по Батькові працівників ( старших зміни охорони), не менше чотирьох у відповідності до трудового законодавства України, які мають досвід роботи охорони в медичних закладах з наданням психіатричної допомоги, з зазначенням назви даних медичних закладів; - надати сканкопії оригіналів аналогічних договорів та сканкопії оригіналів актів виконаних робіт до них.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 13:32
Кінець періоду оскарження: 28 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 28 листопада 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
17 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:31
Протокол відміни закупівлі (охоронні полсуги).pdf