Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналізатори
Очікувана вартість
324 000,00 UAH
UA-2020-09-02-004957-b 999c5ba9e1514b8496906b0e8d41654d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Голубова

+380484342703
+380965146054
csmkilia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІЛІЙСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38087224
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., м. Кілія, вул. Перемоги, 67
Контактна особа: Наталя Голубова
+380484342703,+380965146054
csmkilia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 13:07
Очікувана вартість: 324 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Закупівля здійснюється на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 року № 891-Р "Про розподіл у 2020 році субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сечовий аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілійський р-н м.Кілія, вул. Перемоги, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
1 штуки
Біохімічний напівавтоматичний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілійський р-н м.Кілія, вул. Перемоги, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори
1 штуки
Гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілійський р-н м.Кілія, вул. Перемоги, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 38432000-2 — Аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у Специфікації протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 15:34
Перелік змін, що вносятся до ТД.pdf
16 вересня 2020 09:15
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
02 вересня 2020 12:40
Додаток 2 Договір.doc
02 вересня 2020 12:40
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
02 вересня 2020 12:40
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Аналізатори).doc
02 вересня 2020 12:40
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета.docx
02 вересня 2020 12:40
Додаток 1 форма Тендерна пропозиція.docx
02 вересня 2020 12:40
Додаток 5 Підстави для відмови.docx
02 вересня 2020 12:40
Додаток 4 Кваліфікаційні критерії.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000026 ● 0e43b10262034e0eb8b4a53e932a895d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
38. UA-2020-09-02-004957-b 02.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2020 року № 24 внесено зміни до тендерної документації по закупівлі UA-2020-09-02-004957-b з метою усунення порушень, виявлених під час здійснення моніторингу.

2020-09-16 09:51:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-17 08:32:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альбамед 323 000,00
UAH з ПДВ
321 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біоскоп" 323 820,00
UAH з ПДВ
322 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гладков Юрій Геннадійович 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 09:46
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:03
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:00
Установчі документи.pdf
23 вересня 2020 18:00
Інструкціїї.pdf
23 вересня 2020 18:00
Тендерна пропозиція (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альбамед

Товариство з обмеженою відповідальністю "Біоскоп"

Фізична особа-підприємець Гладков Юрій Геннадійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альбамед
#41424340
Відхилено 321 380,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біоскоп"
#42961879
Переможець 322 200,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 08:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Біоскоп"
#42961879
322 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:28
Договір 91.pdf укладений
12 жовтня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 322 200,00
UAH