Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузники для дорослих; 60709 - Пелюшка вбирає)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-09-02-004940-b 06d321ca673c4a7cb30b9b477fdc9d71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5-Г
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:55
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Більш детально викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Підгузники, розмір М № 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
350 упаковка
Підгузники, розмір L №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
350 упаковка
Підгузники, розмір XL №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
200 упаковка
Підгузники розмір L №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
50 упаковка
Труси поглинаючі для дорослих, розмір L №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
500 упаковка
Пелюшки 90*60 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
50 упаковка
Пелюшки 90*60 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
3 упаковка
Пелюшки 90*170 №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної або видаткової накладної за фактично поставлений товар Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:25
Зміни ТД — 3.doc
16 вересня 2020 11:25
Тендерна документація. зміни — .doc
16 вересня 2020 10:17
Зміни ТД — 2.doc
16 вересня 2020 10:17
Тендерна документація. зміни .doc
11 вересня 2020 12:05
Зміни ТД.doc
02 вересня 2020 12:39
Тендерна документація.doc
02 вересня 2020 12:39
Проект договору.docx
16 вересня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:25
Зміни ТД — 3.doc
16 вересня 2020 11:25
Тендерна документація. зміни — .doc
16 вересня 2020 10:17
Зміни ТД — 2.doc
16 вересня 2020 10:17
Тендерна документація. зміни .doc
11 вересня 2020 12:05
Тендерна документація. зміниdoc
11 вересня 2020 12:05
Зміни ТД.doc
02 вересня 2020 12:39
Тендерна документація.doc
02 вересня 2020 12:39
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови тендеру
Дата подання: 02 вересня 2020 18:54
Дата відповіді: 10 вересня 2020 11:28
Інформуємо Вас, що відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, вбачаємо, що у медико-технічних умовах до даного тендеру присутні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в частині умов, а саме унеможливлюють участь у тендері з аналогічними товарами. В даній процедурі чітко прописано медико-технічні вимоги під конкретну ТМ. яка не має аналогів. Вказані конкретні медико-технічні хар-ки які має тільки одна ТМ , що роблять даний товар екслюзивним . Просимо ввідрегувати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів. Так, п.32 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Крім того, п.15 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті.

Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-02-004940-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 11 вересня 2020 15:34
Дискриминаційні вимоги
Ретельно вивчивши ТД, нами було встановлено дискримінаційні вимоги, які Замовник зазначив в ТД, чим порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон): 1. Щодо технічних характеристик, а саме, розмірів: Вимоги додатку 3 мають чіткі технічні та якісні характеристики, які відповідають лише одній торгівельній марки : підгузки для дорослих - SENI . Просимо зобов’язати замовника придбати вимогу щодо чітких розмірів обхвату талії підгузників та повної довжини і довжини поглинаючого шару або розширити діапазон розміру щодо розмірів обхвату талії та повної довжини і довжини поглинаючого шару на « + - 50 мм». 2. Щодо терміну поставки Вимога п.5.1 проекту логовору (додаток 4) щодо строку поставки товару 3 робочі дні є діскримінаційною, оскільки підгузики це не швидкопсуючі продукти та враховуючи велику територію України обмежує коло учасників, які розташовані на заході і півночі України і через погодні умови можуть не виконати її вчасно. Замовник свідомо поставив дуже обмежені строки поставки, оскільки поставити цей товар в ці строки може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склади якого, знаходяться в даному регіоні. і— це пряма дискримінаційна умова, адже поставити продукцію в такий короткий термін не можливо. Мало хто з постачальників необхідну кількість продукції з відповідними технічними характеристиками в Одеській області. Водночас постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі (до оприлюднення тендерної документації), закуповує необхідну продукцію та має можливість поставити її вчасно). Враховуючи те, що Замовник вказав такий термін, то зазначена умова є дискримінаційної по відношенню до учасників, які є не «своїми», в тому числі і до нас. Ми є потенційним учасником, з багаторічним досвідом роботи і ця вимога порушує наші права як потенційного Учасника. Просимо, Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги у документації конкурсних торгів шляхом внесення змін до ТД .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 20:26
рішення від 16.09.2020 № 17391 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:26
рішення від 24.09.2020 №18001 .pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 22:17

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 14:16
скарга

Документи подані замовником

21 вересня 2020 15:25
Пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000024 ● a06c5342ea1f4147b355a58d04dd192b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 14:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2020 Одеса № 314

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 11.09.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.09.2020 № 314
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
28. UA-2020-09-02-004940-b 02.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесені зміни до тендендерної документації.

2020-09-16 10:12:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-16 11:06:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 921 698,00
UAH з ПДВ
921 698,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРУШИНСЬКИЙ ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 149 750,00
UAH з ПДВ
1 149 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 1 149 999,49
UAH з ПДВ
1 149 999,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:58
довідка з податкової
28 жовтня 2020 12:39
Довідка ст17 п. 12
28 жовтня 2020 12:39
довідка МВД
24 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:49
сангиг Premium EVA.pdf
24 вересня 2020 10:48
ДВ_5 - 2Н - підгузки-труси..pdf
24 вересня 2020 10:48
ДВ_4 - 2Н - пелюшки..pdf
24 вересня 2020 10:48
КОПIЯ ВИТЯГУ З ЄДР.pdf
24 вересня 2020 10:48
ДВ_3 - 2Н - підгузки..pdf
24 вересня 2020 10:48
КОПIЯ ВИПИСКИ.pdf
24 вересня 2020 10:48
договор склад вс -импекс.pdf
24 вересня 2020 10:48
Договір ДР_1001006.pdf
24 вересня 2020 10:48
2H Інструкція пелюшки .pdf
24 вересня 2020 10:48
Витяг ПДВ.PDF
24 вересня 2020 10:48
Витяг ЄДР.pdf
24 вересня 2020 10:48
2H Інструкція дорослі .pdf
24 вересня 2020 10:48
15 ГЛ дотримання норм .pdf
24 вересня 2020 10:48
2H Avtorisation.pdf
24 вересня 2020 10:48
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 10:48
11 Довідка довкілля .pdf
24 вересня 2020 10:48
10 Довідка пдв .pdf
24 вересня 2020 10:48
Наказ Бурова.pdf
24 вересня 2020 10:48
5 Довідка ст 17 .pdf
24 вересня 2020 10:48
4 Довідка працівники.pdf
24 вересня 2020 10:48
3 Довідка мтб.pdf
24 вересня 2020 10:48
2 Лист згода Додаток 5.pdf
24 вересня 2020 10:48
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 10:45
Єдиний податок.pdf
24 вересня 2020 10:45
Довідка про транспорт 2.pdf
24 вересня 2020 10:45
Опис формальних помилок.pdf
24 вересня 2020 10:45
Захист Довкілля.pdf
24 вересня 2020 10:45
Згода ПЕРСОНАЛЬНI.pdf
24 вересня 2020 10:45
Основні умови.pdf
24 вересня 2020 10:45
Згода Помилки.pdf
24 вересня 2020 10:45
Виписка з ЄДР.pdf
24 вересня 2020 10:45
Довідка про підпис.pdf
24 вересня 2020 10:45
Довідка гарантія ціни.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 19:41
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:24
ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.pdf
23 вересня 2020 19:24
МЕДИКО_ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
23 вересня 2020 19:24
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 вересня 2020 19:24
ПРОЕКТ_ДОГОВОРА.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 20:59
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:08
Тендерні вимоги ПДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"

Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРУШИНСЬКИЙ ВІКТОР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
Переможець 921 698,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
921 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:29
Договір.pdf укладений
03 листопада 2020 11:28