Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція Томаківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" № 1 Томаківського району Дніпропетровської області по вул. Ватутіна, 7 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
50 538 920,40 UAH
UA-2020-09-02-004577-b fb1ba8f494c0482e812f5266a3fa73e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 11:20
Очікувана вартість: 50 538 920,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252 694,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція Томаківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" № 1 Томаківського району Дніпропетровської області по вул. Ватутіна, 7 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53500, Україна, Дніпропетровська область, смт Томаківка, Томаківський район, вул. Ватутіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:59
Тендерна документація (Нова редакція).doc
09 вересня 2020 15:59
Проект договору Додаток 6 (Нова редакція).doc
09 вересня 2020 15:59
Перелік змін.docx
02 вересня 2020 12:19
Форма пропозиції Додаток 5.doc
02 вересня 2020 12:19
стаття 17 Додаток 2.doc
02 вересня 2020 12:19
стаття 16 Додаток 1.doc
02 вересня 2020 12:19
Інші документи Додаток 3.doc
02 вересня 2020 12:19
Документи для переможця Додаток 4.doc
02 вересня 2020 12:19
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
09 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:59
Тендерна документація (Нова редакція).doc
02 вересня 2020 12:19
Тендерна документація.doc
09 вересня 2020 15:59
Проект договору Додаток 6 (Нова редакція).doc
02 вересня 2020 12:19
Проект договору Додаток 6.doc
09 вересня 2020 15:59
Перелік змін.docx
02 вересня 2020 12:19
Форма пропозиції Додаток 5.doc
02 вересня 2020 12:19
стаття 17 Додаток 2.doc
02 вересня 2020 12:19
стаття 16 Додаток 1.doc
02 вересня 2020 12:19
Інші документи Додаток 3.doc
02 вересня 2020 12:19
Документи для переможця Додаток 4.doc
02 вересня 2020 12:19
Додаток 7 Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 04 вересня 2020 08:56
Дата відповіді: 07 вересня 2020 10:03
Доброго дня, чи можливе подання банківської гарантії в архіві, оскільки електронна система закупівель не дає змогу завантажити усі файли які надані банком?
Відповідь: Доброго дня! Так можливо, проте просимо звернути увагу на ч.1 Розділу 3 тендерної документації згідно якої усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів у форматі pdf (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), та мати придатний для читання вигляд (бути розбірливим та читабельним).
загальне питання
Дата подання: 09 вересня 2020 17:03
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:22
Добрий день.Поясніть,будьте ласкаві, чи є договір з капітального ремонту аналогічним з предмету даної закупівлі?
Відповідь: Аналогічним договором слід вважати такий договір, який є аналогічним предмету закупівлі та виду робіт зазначеному в технічній специфікації (Додаток 7 до тендерної документації)
Фінансування
Дата подання: 10 вересня 2020 10:07
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:51
Доброго дня, скільки коштів виділено на 2020 рік?
Відповідь: Доброго дня. Приблизний обсяг коштів у 2020 році на фінансування підрядних робіт складає 31000,000 тис. грн. (з урахуванням супутніх витрат).

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000015 ● f78d68e47bac4e44b1a551dfdb22f08b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.11.2020 № 229

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ




Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3
UA-2020-09-02-004577-b
02.09.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 13:50:24

про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 14:29:05

Пояснення

Пояснення у файлі

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-16 17:05:22

Відповідь замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі

Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 28 грудня 2020

Документи:

28 грудня 2020 09:10
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ 44 008 451,84
UAH з ПДВ
44 008 451,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 46 984 043,72
UAH з ПДВ
46 984 043,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 50 288 567,33
UAH з ПДВ
50 288 567,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2020 10:18
32.pdf
19 вересня 2020 10:18
31.pdf
19 вересня 2020 10:18
30.pdf
19 вересня 2020 10:18
29.pdf
19 вересня 2020 10:18
28.rar
19 вересня 2020 10:18
27.pdf
19 вересня 2020 10:18
26.pdf
19 вересня 2020 10:18
25.pdf
19 вересня 2020 10:18
24.pdf
19 вересня 2020 10:18
23.pdf
19 вересня 2020 10:18
22.pdf
19 вересня 2020 10:18
21.pdf
19 вересня 2020 10:18
20.pdf
19 вересня 2020 10:18
19.pdf
19 вересня 2020 10:18
18.pdf
19 вересня 2020 10:18
17.pdf
19 вересня 2020 10:18
16.pdf
19 вересня 2020 10:18
15.pdf
19 вересня 2020 10:18
14.pdf
19 вересня 2020 10:18
13.pdf
19 вересня 2020 10:18
12.pdf
19 вересня 2020 10:18
11.pdf
19 вересня 2020 10:18
10.pdf
19 вересня 2020 10:18
9.pdf
19 вересня 2020 10:18
8.pdf
19 вересня 2020 10:17
7.pdf
19 вересня 2020 10:17
6.pdf
19 вересня 2020 10:17
5.pdf
19 вересня 2020 10:17
4.pdf
19 вересня 2020 10:17
3.pdf
19 вересня 2020 10:17
2.pdf
19 вересня 2020 10:17
1.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 10:52
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:50
21. Довідка ч.2 ст.17 Закону.PDF
21 вересня 2020 10:50
13.2 Відгук від Замовника.pdf
21 вересня 2020 10:50
36. Проект договору.PDF
21 вересня 2020 10:49
3. Копія витягу ПДВ.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 08:18
Довідка про несудимість
05 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:04
Довілка за ч2 ст 17
05 жовтня 2020 14:03
Довідка з податкової
18 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:50
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:22
Dovirenist_Kovalenko (1).pdf
17 вересня 2020 08:22
30 Календарний график.pdf
17 вересня 2020 08:22
31 1 Кошторис.pdf
17 вересня 2020 08:22
28 Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 08:22
27 Заходи довкілля.pdf
17 вересня 2020 08:22
Підписаний_gar2920.pdf
17 вересня 2020 08:22
Licenziya_PrivatBank (1).pdf
17 вересня 2020 08:22
25 Копія наказу.pdf
17 вересня 2020 08:22
24 Виписка з протоколу.pdf
17 вересня 2020 08:22
23 Проект договору.pdf
17 вересня 2020 08:22
21 копія ліцензії.pdf
17 вересня 2020 08:22
19 Копії дозволів.pdf
17 вересня 2020 08:22
18 Копія витягу ПДВ.pdf
17 вересня 2020 08:21
16 Копія статуту.pdf
17 вересня 2020 08:21
15 Довідка по ч 2 ст 17.pdf
17 вересня 2020 08:21
10 Копія Балансу за 2019г.pdf
17 вересня 2020 08:21
9 Копія Балансу за 2018г..pdf
17 вересня 2020 08:21
31 3 Кошторис.pdf
17 вересня 2020 08:21
31 2 Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Відхилено 44 008 451,84
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:00
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"
#34610536
Відхилено 46 984 043,72
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:53
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Переможець 50 288 567,33
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
50 288 567,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 09:57
Договір 298.pdf укладений
16 жовтня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 04 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 50 288 567,32
UAH (в тому числі ПДВ 8 381 427,88 UAH)