Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізований вантажно-пасажирський автомобіль побудований на базі шасі з подвійною кабіною
Specialized truck built on the basis of a chassis with a double cabin
Очікувана вартість
13 176 000,00 UAH
UA-2020-09-02-004284-b 775afa9e3c7c4886960b530337c1e012
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бабенко Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Олександр Бабенко Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyivavtodor
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Alexandr
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 11:47
Очікувана вартість: 13 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 02 вересня 2020 12:02
Enquiries until: 22 вересня 2020 21:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 13 176 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 880 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
Спеціалізований вантажно-пасажирський автомобіль побудований на базі шасі з подвійною кабіною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, за адресою підприємств-одержувачів вказаних в додатку 2 проекту договору (додаток 5 тендерної документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Specialized truck built on the basis of a chassis with a double cabin
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Постачальника Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Постачальнику авансу на поставку Товару. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Постачальнику лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на придбання Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання Товару, передбаченого Договором, в строк, що визначається головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Постачальником на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі Актів приймання – передачі з урахуванням перерахованих авансів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 жовтня 2020
UA-2020-09-02-004284-b775afa9e3c7c4886960b530337c1e012
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ БРИСТОЛЬ-АВТО Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 09:48
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 09:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) Надано копію дилерського договору з дистриб’ютером ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» про купівлю-продаж та обслуговування транспортних засобів та/або автомобільних шасі, однак в договорі відсутня інформація про гарантійне, сервісне та технічне обслуговування машин, що не відповідає п.п.1.2 п.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати відповідну інформацію та підтверджуючий документ. 2) На підтвердження п.2. Розділу 2 Додатку №2 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів за останні 2 роки, лист-відгук та копію відповідного договору з ТОВ «ІНТЕРКАРГОТРАК», інформація в яких щодо суми договору різна, що не відповідає п.п.2., п.п.2.2. п.2. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати виправлену інформацію, що буде відповідати дійсності у всіх вищезазначених документах. 3) Учасником надано скановану редакцію Статуту, пунктом 11.11.7. якого встановлене обмеження в повноваженнях директора щодо укладання договорів або вчинення дій без попередньої згоди Загальних Зборів, що не відповідає п.п.1.3. п.1. Розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів).

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:58
Лист-відгуку
02 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:17
Лист витрати палива.pdf
02 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:30
Відсутня печатка ВА.pdf
02 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:58
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Підписаний_G0920-3803-GL_tender.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Видаткова накладна.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Акти прийому передачи.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Договір Інтеркаргорак.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Довідка ст.17.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Дилерський договір.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Витяг ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) Надано копію дилерського договору з дистриб’ютером ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» про купівлю-продаж та обслуговування транспортних засобів та/або автомобільних шасі, однак в договорі відсутня інформація про технічне обслуговування машин, що не відповідає п.п.1.2 п.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати відповідну інформацію та підтверджуючий документ.

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:23
Довідка МВС 29.09.2020.pdf
30 жовтня 2020 15:23
Довідка ДФС.pdf
15 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:44
1. Заявка-пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Платіжне доручення.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Довіреність.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Витяг з наказу.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 17:44
21110 С-К-С p7s%2E%7A%69%70.zip
02 жовтня 2020 17:44
10. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БРИСТОЛЬ-АВТО

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 13 146 000,00
UAH з ПДВ
13 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРИСТОЛЬ-АВТО 13 176 000,00
UAH з ПДВ
13 176 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:23
Довідка МВС 29.09.2020.pdf
30 жовтня 2020 15:23
Довідка ДФС.pdf
15 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:44
1. Заявка-пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Платіжне доручення.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Довіреність.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Витяг з наказу.pdf
02 жовтня 2020 17:44
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 17:44
21110 С-К-С p7s%2E%7A%69%70.zip
02 жовтня 2020 17:44
10. Проект договору.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:58
Лист-відгуку
02 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:17
Лист витрати палива.pdf
02 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:30
Відсутня печатка ВА.pdf
02 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:58
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Підписаний_G0920-3803-GL_tender.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Наказ про призначення.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Лист-відгук.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Видаткова накладна.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Акти прийому передачи.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Договір Інтеркаргорак.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Довідка ст.17.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Довідка про санкції.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Дилерський договір.pdf
02 жовтня 2020 14:58
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ БРИСТОЛЬ-АВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 13 146 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
13 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:45
64-19.pdf укладений
03 листопада 2020 10:45
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 146 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 191 000,00 UAH)