Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Очікувана вартість
18 237 000,00 UAH
UA-2020-09-02-002640-c ● e27fb55e43794a949b60228d66011653
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52 |
Контактна особа: |
Халімон Анастасія Володимирівна +380961260265 tender@cemrw.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 18 237 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КПКВК 2708090 КЕКВ 3210 Спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Іванківський р-н, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу | Аванс | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 20:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 20:30 |
Перелік змін _ 1 до ТД ТЕО 1000 від 09.09.2020.docx | |
09 вересня 2020 20:30 |
ТД ТЕО 1000 зі змінами від 09.09.2020.docx | |
09 вересня 2020 20:30 |
Завдання на проєктування ВВЕР1000.docx |
09 вересня 2020 20:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2020 20:30 |
Перелік змін _ 1 до ТД ТЕО 1000 від 09.09.2020.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:30 |
ТД ТЕО 1000 зі змінами від 09.09.2020.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:30 |
Завдання на проєктування ВВЕР1000.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно ОВД
Дата подання: 07 вересня 2020 15:58
Дата відповіді: 10 вересня 2020 15:30
Згідно п. 19 Вимоги щодо розроблення розділу ОВНС завдання
на проектування об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» (Стадія ТЕО), у складі ТЕО необхідно розробити розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС) згідно з вимогами ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище».
Відповідно до п3 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та ст.. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектування об’єкту повинно здійснюватися за результатами оцінки впливу на довкілля (ОВД).
Просимо надати роз’яснення та офіційну відповідь уповноваженого центрального органу щодо необхідності проведення ОВД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Згідно затвердженого Державним агентством з управління зоною відчуження від 06.06.2018 «Графіку будівництва та введення в експлуатацію сховищ для зберігання РАВ від переробки ВВЕР-1000» запланована розробка проєктної документації стадії ТЕО на 2020 рік. Необхідність проведення ОВД передбачена вимогами статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» і згідно пункту 3 частини другої цієї статті оцінці впливу на довкілля підлягає планована діяльність та об’єкти: установки для виробництва або збагачення ядерного палива, установки для переробки відпрацьованого ядерного палива та високоактивних відходів, установки для захоронення радіоактивних відходів, зберігання (понад 10 років) чи переробки відпрацьованого ядерного палива або радіоактивних відходів поза межами місця їх утворення.
зразок підпису
Дата подання: 08 вересня 2020 08:22
Дата відповіді: 10 вересня 2020 15:31
Вимогами Тендерної документації (Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6) передбачено подання довідки в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.
Порядок оформлення зразку підпису – нотаріальне посвідчення на картці зразку підпису або в довільній формі за змістом довідки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: нотаріального посвідчення на картці зразку підпису не вимагається, достатньо наявності зразку підпису в довідці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-002640-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 04 вересня 2020 13:42
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
У розділі ІІІ. тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5.1 «Кваліфікаційні критерії», зокрема у п.п. 5.1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», зазначено, що «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(-ів) учасник повинен надати:
Довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду з проектування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки), один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів) на проєктні роботи є: Позитивний експертний звіт (-ти) з додатком оформлений згідно постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента)».
Дана вимога є дискримінаційною відносно учасника - нерезидента України та учасника – резидента України, який має документально підтверджений досвід проектування об’єктів аналогічних об’єктам з класом наслідків СС3 за межами України.
ВИМОГА:
Для виключення дискримінаційної складової відкоригувати п.п. 5.1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» тендерної документації наступним чином:
«Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(-ів) учасник повинен надати:
Довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду з проектування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) на території України або аналогічних класу наслідків не нижче СС3 за межами України, один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів) на проєктні роботи є: Позитивний експертний звіт (-ти) з додатком оформлений згідно постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проектування об’єктів аналогічних об’єктам з класом наслідків СС3 за межами України)».
Розгорнути
Згорнути
Довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду з проектування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки), один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів) на проєктні роботи є: Позитивний експертний звіт (-ти) з додатком оформлений згідно постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента)».
Дана вимога є дискримінаційною відносно учасника - нерезидента України та учасника – резидента України, який має документально підтверджений досвід проектування об’єктів аналогічних об’єктам з класом наслідків СС3 за межами України.
ВИМОГА:
Для виключення дискримінаційної складової відкоригувати п.п. 5.1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» тендерної документації наступним чином:
«Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(-ів) учасник повинен надати:
Довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду з проектування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) на території України або аналогічних класу наслідків не нижче СС3 за межами України, один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (-ів) на проєктні роботи є: Позитивний експертний звіт (-ти) з додатком оформлений згідно постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проектування об’єктів аналогічних об’єктам з класом наслідків СС3 за межами України)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 19:29
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: найближчим часом будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-002640-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 08 вересня 2020 13:39
Щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Згідно з п.5.1.3 ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (-ів) учасник повинен надати: Довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду з проектування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки), один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, на сьогодні єдиним в Україні аналогічним об’єктом до предмету закупівлі є проектування аналогічного сховища для осклованих ВАВ реакторів ВВЕР-440, за яким наразі триває процедура закупівлі на розроблення робочої документації та будівництво сховища.
Виходячи з цього, задовольнити кваліфікаційні вимоги, викладені Замовником у п.5.1.3. тендерної документації, зможе лише один єдиний учасник, який виконував проект або корегував проект для вище згаданого сховища осклованих ВАВ реакторів ВВЕР-440. Вважаємо таку вимогу ТД дискримінаційною та такою, що обмежує та суттєво звужує конкуренцію, що, в свою чергу, є порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Високоактивні відходи (ВАВ) утворюються при експлуатації та знятті з експлуатації атомних електростанцій, тобто ядерних установок. Поводження з ядерним паливом, високо-, середньо- та низькоактивними відходами є складовою частиною проектної документації на створення ядерних установок. Окрім цього, варто зауважити, що вимоги до поводження з відпрацьованим ядерним паливом є аналогічними та/або подекуди жорсткішими, ніж ті, які зазвичай ставляться до поводження з високоактивними відходами. Таким чином, проектувальник, який володіє досвідом проектування установок з відпрацьованим ядерним паливом, має кваліфікацію та досвід значно більший , аніж проектувальник, який лише здійснював розробку проекту, за яким ще не збудовано об’єкт – сховище для високоактивних відходів.
Вимога: З метою виключення дискримінаційної складової, наявної у тендерній документації, вимагаємо відкоригувати п. 5.1.3 ТД та додати до об’єктів, аналогічних до предмету закупівлі, ядерну установку ( енергоблок АЕС та/або сховище відпрацьованого ядерного палива), щодо якої є позитивний висновок державної експертизи або об’єкт збудовано і він експлуатується (позитивний відгук Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, на сьогодні єдиним в Україні аналогічним об’єктом до предмету закупівлі є проектування аналогічного сховища для осклованих ВАВ реакторів ВВЕР-440, за яким наразі триває процедура закупівлі на розроблення робочої документації та будівництво сховища.
Виходячи з цього, задовольнити кваліфікаційні вимоги, викладені Замовником у п.5.1.3. тендерної документації, зможе лише один єдиний учасник, який виконував проект або корегував проект для вище згаданого сховища осклованих ВАВ реакторів ВВЕР-440. Вважаємо таку вимогу ТД дискримінаційною та такою, що обмежує та суттєво звужує конкуренцію, що, в свою чергу, є порушенням ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Високоактивні відходи (ВАВ) утворюються при експлуатації та знятті з експлуатації атомних електростанцій, тобто ядерних установок. Поводження з ядерним паливом, високо-, середньо- та низькоактивними відходами є складовою частиною проектної документації на створення ядерних установок. Окрім цього, варто зауважити, що вимоги до поводження з відпрацьованим ядерним паливом є аналогічними та/або подекуди жорсткішими, ніж ті, які зазвичай ставляться до поводження з високоактивними відходами. Таким чином, проектувальник, який володіє досвідом проектування установок з відпрацьованим ядерним паливом, має кваліфікацію та досвід значно більший , аніж проектувальник, який лише здійснював розробку проекту, за яким ще не збудовано об’єкт – сховище для високоактивних відходів.
Вимога: З метою виключення дискримінаційної складової, наявної у тендерній документації, вимагаємо відкоригувати п. 5.1.3 ТД та додати до об’єктів, аналогічних до предмету закупівлі, ядерну установку ( енергоблок АЕС та/або сховище відпрацьованого ядерного палива), щодо якої є позитивний висновок державної експертизи або об’єкт збудовано і він експлуатується (позитивний відгук Замовника).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 15:36
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: в тендерній документації та предметі закупівлі чітко визначено назву об’єкту будівництва, а саме «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000».
Виходячи з цього ДСП «ЦППРВ» і визначено кваліфікаційні критерії щодо вибору підрядника. Вимога до кваліфікаційних критеріїв учасника, а саме «…досвіду з проєктування не менше 3-х об’єктів …., один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме ядерна установка», не дасть можливості замовнику в достатній мірі прозоро та однозначно оцінити релевантний досвід учасника, оскільки в якості аналогічних робіт на ядерних установках за класом наслідків СС3 можуть виконуватись різнопланові роботи, крім проєктування об’єктів з поводження з високоактивними відходами.
Високоактивні радіоактивні відходи, ВАВ оскловані, тверді РАВ категорії ВАВ та цементовані РАВ категорії САВ характеризуються основними факторами небезпеки: тепловиділенням та радіаційним опроміненням, тому вимоги безпеки на цих об’єктах є пріоритетними для замовника.
Таким чином, аналогічним досвідом для даної закупівлі визначено досвід з проєктування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) на території України або аналогічних класу наслідків не нижче СС3 за межами України, один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Виходячи з цього ДСП «ЦППРВ» і визначено кваліфікаційні критерії щодо вибору підрядника. Вимога до кваліфікаційних критеріїв учасника, а саме «…досвіду з проєктування не менше 3-х об’єктів …., один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме ядерна установка», не дасть можливості замовнику в достатній мірі прозоро та однозначно оцінити релевантний досвід учасника, оскільки в якості аналогічних робіт на ядерних установках за класом наслідків СС3 можуть виконуватись різнопланові роботи, крім проєктування об’єктів з поводження з високоактивними відходами.
Високоактивні радіоактивні відходи, ВАВ оскловані, тверді РАВ категорії ВАВ та цементовані РАВ категорії САВ характеризуються основними факторами небезпеки: тепловиділенням та радіаційним опроміненням, тому вимоги безпеки на цих об’єктах є пріоритетними для замовника.
Таким чином, аналогічним досвідом для даної закупівлі визначено досвід з проєктування не менше 3-х об’єктів з класом наслідків не нижче СС3 (значні наслідки) на території України або аналогічних класу наслідків не нижче СС3 за межами України, один із яких обов’язково повинен бути аналогічний до предмету закупівлі, а саме об’єкт з поводження з високоактивними відходами (ВАВ).
Номер вимоги: UA-2020-09-02-002640-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:30568931
Дата подання: 31 грудня 2020 15:22
Скарга
Згідно Протоколу розгляду №131 тендерних пропозицій від 23.12.2020, тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги], прийнято рішення про дискваліфікацію учасника закупівель ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» по нібито існуючих невідповідностях у його тендерній пропозиції .
Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» не погоджується з висновками Замовника в зв’язку з наступним.
1. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» по п.1 протоколу 131.
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 5.1.1, частини І розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1.1. форми 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник не підтвердив наявність ліцензійного програмного забезпечення SCAD.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
Умовами тендеру, згідно Додатку 1, Форма1.1., вимагалося надати ліцензійне програмне забезпечення для виконання проектних робіт по типу: AutoCAD, Revit, SCAD, Lira SAPR, AdvanceSteel.
Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» заповнив довідку згідно Додатку 1, Форма1.1. у повній відповідності до вимог тендерної документації без змін, а нижче вказав перелік ліцензійного програмного забезпечення, яке додається до Довідки. Учасником було надано підтвердження наступних програмних комплексів, які він планував застосовувати для реалізації даного проекту, а саме: Lira SAPR, 3ds Max, Advance Steel, AutoCAD, AutoCAD Architecture, AutoCAD Electrical, AutoCAD MEP, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD Plant 3D, AutoCAD Raster Design, Civil 3D, Dynamo Studio, Fabrication CADmep, InfraWorks, Navisworks Manager, ReCap Pro, Revit, Revit - Generative Design, Robot Structural Analysis Professional, Structural Bridge Design, Vehicle Tracking, АВК-5.
В тому числі дві програми для розрахунків міцності і стійкості будівельних конструкцій, а саме Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional (по типу SCAD), які повністю задовольняють вимогу тендерної документації по наявності ліцензійного програмного забезпечення типу SCAD.
Розрахункові програмні комплекси SCAD Office, Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional мають ідентичне призначення та використовуються для числового дослідження міцності і стійкості просторових конструкцій в лінійній і нелінійній постановках від статичних навантажень, динамічних дій (в тому числі сейсмічних), а також проектування сталевих, залізобетонних, сталебетонних, кам’яних і армокам’яних конструкцій. Перелік задач, які можна обчислювати за допомогою цих програмних комплексів повністю ідентичний.
Оскільки програмні комплекси SCAD Office, Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional є взаємозамінні і їх одночасне використання не є доцільним.
Додатково інформуємо, що програмні комплекси Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional мають можливість виконувати обчислення більшої кількості задач, які необхідні при проектуванні, а саме: розрахунок на фізичну нелінійність, розрахунок взаємного впливу паль та перевірка перетинів сталезалізобетонних елементів.
Слід відзначити, що учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має ліцензію № 17167 на використання програмного комплексу SCAD Office.
В зв’язку з вище викладеним, вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.1 протоколу 131.
2. Щодо невідповідності по пункту 2 протоколу № 131.
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 1 та 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що зазначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» в частині забезпечення тендерної пропозиції міститься файл в форматі «pdf», зокрема «Лицензия (заверенная) та «Доверенность Лохов заверенная», які оформлені не належним чином, оскільки згідно вимог тендерної документації не містять посаду, прізвища та дати підпису ким завірені ці документи.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), підписаної електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлена в банку, який має ліцензію Національного банку України та у повній відповідності до вимог тендерної документації
Разом з гарантією Учасник завантажив в електронну систему закупівель скановані документи у форматі PDF:
- копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа завірена банком);
- копію документа про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію (копія даного документа завірена банком).
Вимог до форми, в якій мають бути завірені банком копії даних документів Замовником не встановлювалось.
Таким чином відсутність посади, прізвища та дати підпису ким завірені документи про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію та копію банківської ліцензії про надання банківських послуг є формально (несуттєвою) та не впливає на зміст пропозиції, та на дійсність забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Також в Розділі V Оцінка тендерної пропозиції, п.2 тендерної документації зазначено: Допущення формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
5) неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
7) відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Крім того, згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
В зв’язку з вище викладеним вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.2 протоколу 131.
3. Щодо невідповідності по пункту 3 протоколу № 131
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник не включив до складу зведеного кошторису на проектні та вишукувальні роботи – науково-технічний супровід та відсутній розрахунок вартості науково-технічного супроводу.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
Згідно вимог тендерної документації п. 1, розділ ІІІ, «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасником мало бути надано зведений кошторис на проєктні та вишукувальні роботи, та розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».
В складі тендерної пропозиції Учасником надано кошториси на:
• виконання інженерно-геологічних вишукувань;
• виконання інженерно-геодезичних вишукувань;
• виконання проектних робіт;
• виконання Оцінки впливу на довкілля;
• експертизу проєктної документації стадії ТЕО.
Кошти на науково-технічний супровід передбачені кошторисом №3-3П на виконання проектних робіт.
Вимога щодо надання розрахунку вартості науково-технічного супроводу у тендерній документації відсутня.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що Учасником ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції, згідно вимог ТД, було надано Гарантійний лист (Документ №633-808 від 16.10.2020), завірений у встановленому порядку, у якому вказано, що пропозиція ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» відповідає необхідним технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі наведеним в Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі», розділ 4, нами вказано, що виконання проектних робіт включає:
• інженерні вишукування;
• 1 стадія – стадія ТЕО;
• оцінку впливу на довкілля;
• науково-технічний супровід;
• експертизу проектної документації з отриманням позитивного експертного звіту.
В зв’язку з вище викладеним вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.3 протоколу 131.
Звертаємо увагу Замовника, що в порушення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» не було надано можливості усунути виявлені невідповідності у встановлений законодавством спосіб.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» не погоджується з висновками Замовника в зв’язку з наступним.
1. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» по п.1 протоколу 131.
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 5.1.1, частини І розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1.1. форми 1.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник не підтвердив наявність ліцензійного програмного забезпечення SCAD.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
Умовами тендеру, згідно Додатку 1, Форма1.1., вимагалося надати ліцензійне програмне забезпечення для виконання проектних робіт по типу: AutoCAD, Revit, SCAD, Lira SAPR, AdvanceSteel.
Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» заповнив довідку згідно Додатку 1, Форма1.1. у повній відповідності до вимог тендерної документації без змін, а нижче вказав перелік ліцензійного програмного забезпечення, яке додається до Довідки. Учасником було надано підтвердження наступних програмних комплексів, які він планував застосовувати для реалізації даного проекту, а саме: Lira SAPR, 3ds Max, Advance Steel, AutoCAD, AutoCAD Architecture, AutoCAD Electrical, AutoCAD MEP, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD Plant 3D, AutoCAD Raster Design, Civil 3D, Dynamo Studio, Fabrication CADmep, InfraWorks, Navisworks Manager, ReCap Pro, Revit, Revit - Generative Design, Robot Structural Analysis Professional, Structural Bridge Design, Vehicle Tracking, АВК-5.
В тому числі дві програми для розрахунків міцності і стійкості будівельних конструкцій, а саме Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional (по типу SCAD), які повністю задовольняють вимогу тендерної документації по наявності ліцензійного програмного забезпечення типу SCAD.
Розрахункові програмні комплекси SCAD Office, Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional мають ідентичне призначення та використовуються для числового дослідження міцності і стійкості просторових конструкцій в лінійній і нелінійній постановках від статичних навантажень, динамічних дій (в тому числі сейсмічних), а також проектування сталевих, залізобетонних, сталебетонних, кам’яних і армокам’яних конструкцій. Перелік задач, які можна обчислювати за допомогою цих програмних комплексів повністю ідентичний.
Оскільки програмні комплекси SCAD Office, Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional є взаємозамінні і їх одночасне використання не є доцільним.
Додатково інформуємо, що програмні комплекси Lira SAPR та Robot Structural Analysis Professional мають можливість виконувати обчислення більшої кількості задач, які необхідні при проектуванні, а саме: розрахунок на фізичну нелінійність, розрахунок взаємного впливу паль та перевірка перетинів сталезалізобетонних елементів.
Слід відзначити, що учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має ліцензію № 17167 на використання програмного комплексу SCAD Office.
В зв’язку з вище викладеним, вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.1 протоколу 131.
2. Щодо невідповідності по пункту 2 протоколу № 131.
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 1 та 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що зазначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» в частині забезпечення тендерної пропозиції міститься файл в форматі «pdf», зокрема «Лицензия (заверенная) та «Доверенность Лохов заверенная», які оформлені не належним чином, оскільки згідно вимог тендерної документації не містять посаду, прізвища та дати підпису ким завірені ці документи.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), підписаної електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлена в банку, який має ліцензію Національного банку України та у повній відповідності до вимог тендерної документації
Разом з гарантією Учасник завантажив в електронну систему закупівель скановані документи у форматі PDF:
- копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа завірена банком);
- копію документа про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію (копія даного документа завірена банком).
Вимог до форми, в якій мають бути завірені банком копії даних документів Замовником не встановлювалось.
Таким чином відсутність посади, прізвища та дати підпису ким завірені документи про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію та копію банківської ліцензії про надання банківських послуг є формально (несуттєвою) та не впливає на зміст пропозиції, та на дійсність забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Також в Розділі V Оцінка тендерної пропозиції, п.2 тендерної документації зазначено: Допущення формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
5) неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
7) відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Крім того, згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
В зв’язку з вище викладеним вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.2 протоколу 131.
3. Щодо невідповідності по пункту 3 протоколу № 131
Замовником, в результаті розгляду було встановлено:
Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник не включив до складу зведеного кошторису на проектні та вишукувальні роботи – науково-технічний супровід та відсутній розрахунок вартості науково-технічного супроводу.
В зв’язку з чим Учасник ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» має повідомити:
Згідно вимог тендерної документації п. 1, розділ ІІІ, «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасником мало бути надано зведений кошторис на проєктні та вишукувальні роботи, та розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».
В складі тендерної пропозиції Учасником надано кошториси на:
• виконання інженерно-геологічних вишукувань;
• виконання інженерно-геодезичних вишукувань;
• виконання проектних робіт;
• виконання Оцінки впливу на довкілля;
• експертизу проєктної документації стадії ТЕО.
Кошти на науково-технічний супровід передбачені кошторисом №3-3П на виконання проектних робіт.
Вимога щодо надання розрахунку вартості науково-технічного супроводу у тендерній документації відсутня.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що Учасником ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції, згідно вимог ТД, було надано Гарантійний лист (Документ №633-808 від 16.10.2020), завірений у встановленому порядку, у якому вказано, що пропозиція ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» відповідає необхідним технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі наведеним в Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі», розділ 4, нами вказано, що виконання проектних робіт включає:
• інженерні вишукування;
• 1 стадія – стадія ТЕО;
• оцінку впливу на довкілля;
• науково-технічний супровід;
• експертизу проектної документації з отриманням позитивного експертного звіту.
В зв’язку з вище викладеним вважаємо рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (ЦППРВ) по проекту: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» безпідставним.
Вимагаємо відмінити рішення стосовно дискваліфікації Учасника ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» » по п.3 протоколу 131.
Звертаємо увагу Замовника, що в порушення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ» не було надано можливості усунути виявлені невідповідності у встановлений законодавством спосіб.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-02-002640-c.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Корпорація «Укртрансбуд», Код ЄДРПОУ:31071140
Дата подання: 03 січня 2021 18:09
Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Корпорації «Укртрансбуд» умовам тендерної документації
Державним спеціалізованим підприємством «Центральне підприємство з поводження радіоактивними відходами» (далі за текстом – Замовник) було оголошено публічну закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю: «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]» (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-09-02-002640-c, ID закупівлі – e27fb55e43794a949b60228d66011653, далі за текстом – Публічні закупівлі).
З метою участі в Публічних закупівлях, Корпорація «Укртрансбуд» (далі за текстом – Учасник) 17.09.2020 шляхом завантаження до електронної системи публічних закупівель, надало свою тендерну пропозицію.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Учасник вважає, що його тендерну пропозицію було відхилено необґрунтовано, а аргументація, яка наведена Замовником є недостатньою, у зв’язку з чим звертається з цією вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності.
Відповідно до Протоколу розгляду № 132 тендерних пропозицій від 24.12.2020 Тендерну пропозицію Учасника було відхилено з таким обґрунтуванням:
«1) Згідно вимог пункту 5.1.1 частини І розділу III тендерної документації та пункту 1.1форми 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник не підтвердив наявність ліцензійного програмного забезпечення Revit, SCAD, AdvanceStееl. Учасник мав надати відомості про наявність обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики ніж ті, що зазначені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Кількість кожного виду обладнання має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання проектних та вишукувальних робіт учасник Корпорація «Укртрансбуд» надав довідку від 17.09.2020 No 1051/09 в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально - технічної бази для виконання проектних та вишукувальних робіт згідно з завданням на проектування. Вивчивши всі надані підтверджуючі документи виявилось, що у учасника Корпорація «Укртрансбуд» відсутнє ліцензійне програмне забезпечення Revit, SCAD, AdvanceStееl та підтверджуючі документи.»
Учасник не може погодитись с таким зауваженням, адже відповідно до форми 1.1 потрібно було надати дані щодо «Ліцензійне програмне забезпечення для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, AdvanceSteel» Вказівки щодо того яке конкретно програмне забезпечення вимагається у тендерній документації відсутнє. Вираз «типу» означає «щось подібне до наведеного прикладу». Для прикладу було вказано п’ять найменувань програмного забезпечення, на два з яких Учасник надав підтверджуючи документи. Жодних вимог щодо мінімальних кількості програмного забезпечення у тендерній документації не містилося. Таким чином Учасник надав усі необхідні документи які вимагалися Тендерною документацією.
"2) Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник не надав належним чином оформлений розрахунок вартості комплексної державної експертизи проектної документації складений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно - вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та не включив до складу зведеного кошторису на проектні та вишукувальні роботи – науково-технічний супровід та відсутній розрахунок вартості науково-технічного супроводу."
Учасник не може погодитись с таким зауваженням, адже згідно вимог тендерної документації п. 1, розділ ІІІ, «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасником мало бути надано зведений кошторис на проєктні та вишукувальні роботи, та розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано кошториси на: виконання інженерно-геологічних вишукувань; виконання інженерно-геодезичних вишукувань; виконання проектних робіт; виконання Оцінки впливу на довкілля.
У складі тендерної пропозиції Учасника є гарантійний лист від 17.09.2020 № 1064/09 про згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками, які викладені в Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації та лист-згода з проектом договору від 17.09.2020 № 1069/09, таким чином Учасник у повному обсязі усвідомлює, що в очікувану вартість входить комплексна державна експертиза проектної документації стадії ТЕО та науково-технічний супровід.
Кошти на науково-технічний супровід передбачені кошторисом на виконання проектних робіт та зведеним кошторисом.
Вимога щодо надання розрахунку вартості науково-технічного супроводу у тендерній документації відсутня.
Таким чином, Учасник у повному обсязі виконав усі передбачені Тендерною документацією вимоги.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Замовник, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону зобов’язаний був надати можливість Учаснику усунути таку невідповідність, а не відхиляти тендерну пропозицію. У той же час будь-якої вимоги про усунення невідповідностей Замовник до Учасника не завантажив у систему.
Безпідставне і дискримінаційне відхилення пропозиції Учасника, порушує право Учасника на участь в процедурі публічних закупівель, оскільки подана ним тендерна пропозиція повністю відповідає тендерній документації. Рішення Замовника, очевидно, порушує такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників (ч. 1 ст. 5 Закону).
Враховуючи викладене вище, вимогаємо:
1. Скасувати Протокол розгляду № 132 тендерних пропозицій від 24.12.2020
2. Визнати корпорацію «Укртрансбуд» переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
З метою участі в Публічних закупівлях, Корпорація «Укртрансбуд» (далі за текстом – Учасник) 17.09.2020 шляхом завантаження до електронної системи публічних закупівель, надало свою тендерну пропозицію.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Учасник вважає, що його тендерну пропозицію було відхилено необґрунтовано, а аргументація, яка наведена Замовником є недостатньою, у зв’язку з чим звертається з цією вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності.
Відповідно до Протоколу розгляду № 132 тендерних пропозицій від 24.12.2020 Тендерну пропозицію Учасника було відхилено з таким обґрунтуванням:
«1) Згідно вимог пункту 5.1.1 частини І розділу III тендерної документації та пункту 1.1форми 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник не підтвердив наявність ліцензійного програмного забезпечення Revit, SCAD, AdvanceStееl. Учасник мав надати відомості про наявність обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики ніж ті, що зазначені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Кількість кожного виду обладнання має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання проектних та вишукувальних робіт учасник Корпорація «Укртрансбуд» надав довідку від 17.09.2020 No 1051/09 в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально - технічної бази для виконання проектних та вишукувальних робіт згідно з завданням на проектування. Вивчивши всі надані підтверджуючі документи виявилось, що у учасника Корпорація «Укртрансбуд» відсутнє ліцензійне програмне забезпечення Revit, SCAD, AdvanceStееl та підтверджуючі документи.»
Учасник не може погодитись с таким зауваженням, адже відповідно до форми 1.1 потрібно було надати дані щодо «Ліцензійне програмне забезпечення для виконання проєктних робіт типу: AutoCAD, Revit, SСAD, Lira SAPR, AdvanceSteel» Вказівки щодо того яке конкретно програмне забезпечення вимагається у тендерній документації відсутнє. Вираз «типу» означає «щось подібне до наведеного прикладу». Для прикладу було вказано п’ять найменувань програмного забезпечення, на два з яких Учасник надав підтверджуючи документи. Жодних вимог щодо мінімальних кількості програмного забезпечення у тендерній документації не містилося. Таким чином Учасник надав усі необхідні документи які вимагалися Тендерною документацією.
"2) Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учасник не надав належним чином оформлений розрахунок вартості комплексної державної експертизи проектної документації складений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно - вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та не включив до складу зведеного кошторису на проектні та вишукувальні роботи – науково-технічний супровід та відсутній розрахунок вартості науково-технічного супроводу."
Учасник не може погодитись с таким зауваженням, адже згідно вимог тендерної документації п. 1, розділ ІІІ, «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції Учасником мало бути надано зведений кошторис на проєктні та вишукувальні роботи, та розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано кошториси на: виконання інженерно-геологічних вишукувань; виконання інженерно-геодезичних вишукувань; виконання проектних робіт; виконання Оцінки впливу на довкілля.
У складі тендерної пропозиції Учасника є гарантійний лист від 17.09.2020 № 1064/09 про згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками, які викладені в Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації та лист-згода з проектом договору від 17.09.2020 № 1069/09, таким чином Учасник у повному обсязі усвідомлює, що в очікувану вартість входить комплексна державна експертиза проектної документації стадії ТЕО та науково-технічний супровід.
Кошти на науково-технічний супровід передбачені кошторисом на виконання проектних робіт та зведеним кошторисом.
Вимога щодо надання розрахунку вартості науково-технічного супроводу у тендерній документації відсутня.
Таким чином, Учасник у повному обсязі виконав усі передбачені Тендерною документацією вимоги.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Замовник, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону зобов’язаний був надати можливість Учаснику усунути таку невідповідність, а не відхиляти тендерну пропозицію. У той же час будь-якої вимоги про усунення невідповідностей Замовник до Учасника не завантажив у систему.
Безпідставне і дискримінаційне відхилення пропозиції Учасника, порушує право Учасника на участь в процедурі публічних закупівель, оскільки подана ним тендерна пропозиція повністю відповідає тендерній документації. Рішення Замовника, очевидно, порушує такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників (ч. 1 ст. 5 Закону).
Враховуючи викладене вище, вимогаємо:
1. Скасувати Протокол розгляду № 132 тендерних пропозицій від 24.12.2020
2. Визнати корпорацію «Укртрансбуд» переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ КІЕП |
12 378 303,65
UAH з ПДВ
|
12 378 303,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" |
16 989 284,60
UAH з ПДВ
|
16 989 284,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація «Укртрансбуд» |
18 167 002,80
UAH з ПДВ
|
18 167 002,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ КІЕП #16392628 |
Відхилено |
12 378 303,65
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 19:31
|
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» #14078902 |
Відхилено |
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 20:16
|
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" #30568931 |
Відхилено |
16 989 284,60
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 21:44
|
Корпорація «Укртрансбуд» #31071140 |
Відхилено |
18 167 002,80
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 13:58
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 20:16 |
Кінець періоду оскарження: | 11 жовтня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 09 листопада 2020 19:08 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно абзацу 3 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ - «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» |
Документи:
09 листопада 2020 19:08
|
Електронний підпис |
30 вересня 2020 20:14
|
Повідомлення про відміну торгів ТЕО 1000 |
09 листопада 2020 19:08
|
Електронний підпис |
30 вересня 2020 20:16
|
Електронний підпис |
30 вересня 2020 20:14
|
Повідомлення про відміну торгів ТЕО 1000 |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-09-02-002640-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:12
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:12
Скарга, що стосується дій та прийнятих рішень Замовника щодо відміни відкритих торгів
Неправомірне рішення Замовника про відміну відкритих торгів, що не відповідають частині 1 статті 32 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 21:54
рішення від 13.10.2020 № 19160 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 21:53
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.10.2020 № 16827.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 № 20434.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 18:51
рішення від 03.11.2020 № 20434.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 03.11.2020 № 20434-р/пк-пз скасувати рішення про
відміну процедури закупівлі «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації
на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для
будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих
ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які
повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських
АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні,
інженерні та планувальні послуги] ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640-c
та розмістити це рішення в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2020 19:13
Скасовано
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2020 21:09 |
Кінець періоду оскарження: | 21 листопада 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 01 грудня 2020 19:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Причина: «абзац 3 частина 1 стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) - «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», а саме: відповідно до частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема: - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Процедура закупівлі «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640- відміняється через порушення законодавства в сфері публічних закупівель у зв’язку з не повним відображенням інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а тому є необхідність відмінити процедуру закупівлі. Зазначене порушення не може бути усуненим на стадії кваліфікації учасників та суттєво впливає на забезпечення проведення закупівлі у відповідності до вимог Закону, оскільки оголошення про проведення публічних торгів формується і публікується на стадії оголошення процедури про проведення закупівлі «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640-c. На даний час внести зміни до оголошення про проведення процедури закупівлі замовник не має можливості, у зв’язку з чим не може усунути допущені порушення та привести їх у відповідність до вимог Закону. |
Документи:
01 грудня 2020 19:29
|
Електронний підпис |
10 листопада 2020 21:09
|
Електронний підпис |
10 листопада 2020 21:06
|
Повідомлення про відміну торгів ТЕО 1000 від 10.11.2020 |
10 листопада 2020 21:06
|
Протокол 120 |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-09-02-002640-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АТ КІЕП, Код ЄДРПОУ:16392628
Дата подання: 13 листопада 2020 11:49
Дата подання: 13 листопада 2020 11:49
Скарга, що стосується дій та прийнятих рішень Замовника щодо відміни відкритих торгів
Неправомірне рішення Замовника про відміну відкритих торгів, що не відповідають частині 1 статті 32 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 00:14
Рішення від 17.11.2020 № 21316 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 00:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2020 № 21884.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 18:05
Рішення від 25.11.2020 № 21884.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 21:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 25.11.2020 № 21884-р/пк-пз скасувати рішення про
відміну процедури закупівлі «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації
на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для
будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих
ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які
повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських
АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні,
інженерні та планувальні послуги] ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640-c
та розмістити це рішення в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 16 грудня 2020 19:10
Дата відміни
24 грудня 2020 13:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі