Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Лот 1: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ПЛ-0,4 кВ від КТП-13/5 і ЗТП-13/4 з перенесенням КТП-13/5 до центру навантажень м.Пологи, Запорізької області»; Лот 2: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ВРП-150кВ ПС 150/35/10 кВ «ЛУЧ» в частині заміни ВД-2, КЗ-2 на елегазові вимикачі 150 кВ, та заміни застарілих ТС 150 кВ»; Лот 3: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ВРП-150кВ ПС 150/35/10 кВ «ЛУЧ» в частині заміни ВД-1, КЗ-1 на елегазові вимикачі 150 кВ, та заміни застарілих ТС 150»; Лот 4: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ВРП-35кВ ПС 150/35/10 кВ «ЛУЧ» в частині заміни масляного вимикача 35кВ на вакуумний в комірці М-31»; Лот 5: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Технічне переоснащення ПЛ-0.4кВ від ТП-41 із заміною неізольованого проводу на СІП та заміною КТП -41 250/6/0.4кВ в м. Запоріжжя»; Лот 6: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Технічне переоснащення ПЛ-0.4кВ від ТП-2 із заміною неізольованого проводу на СІП та заміною КТП в м. Запоріжжя»; Лот 7: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція РП-3 м.Запоріжжя»; Лот 8: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-6 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 9: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-3 ПС "Спутник" до РП-34 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 10: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-43 ПС "Спутник" до РП-32 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 11: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція КЛ-10 кВ від Ф-33 ПС "Спутник" до РП-32 в Правобережному РВЕМ ЗМЕМ м.Запоріжжя»; Лот 12: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Технічне переоснащення ПЛ-0.4кВ від ТП-177 із заміною неізольованого проводу на СІП та заміною КТП-177 400кВА 6/0.4кВ в м. Запоріжжя»; Лот 13: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Технічне переоснащення ПЛ-0.4кВ від ТП-2056 із заміною неізольованого проводу на СІП та заміною КТП-2056 400кВА 6/0.4кВ в м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
65 988,00 UAH
UA-2020-09-02-002583-c 24067590143144d79efaab297e02620d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 65 988,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ВРП-35кВ ПС 150/35/10 кВ «ЛУЧ» в частині заміни масляного вимикача 35кВ на вакуумний в комірці М-31»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 346,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26,73 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 вересня 2020 13:40
Закінчення: 14 вересня 2020 14:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот 4: Виконання експертизи кошторисної частини проекту будівництва «Реконструкція ВРП-35кВ ПС 150/35/10 кВ «ЛУЧ» в частині заміни масляного вимикача 35кВ на вакуумний в комірці М-31»
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Кияшко, 7
Дата доставки: 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт; - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 50
Підписання договору Після укладення Договору, протягом 30 календарних днів Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 50% від вартості робіт за цим Договором, при умові фінансової можливості Замовника. Аванс 30 Календарні 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 4 393,63
UAH з ПДВ
4 393,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКСП" 5 346,00
UAH з ПДВ
5 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:13
Довідка про учасника.pdf
11 вересня 2020 12:13
Довідка про працівників.pdf
11 вересня 2020 12:13
Довідка мат-тех база.pdf
11 вересня 2020 12:13
Цінова пропозиція (лот4).pdf
11 вересня 2020 12:13
Довідка про учасника.pdf
11 вересня 2020 12:13
Довідка про працівників.pdf
11 вересня 2020 12:13
Довідка мат-тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "ПРОЕКСП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СХІДНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#26222324
Відхилено 4 393,63
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:28
ТОВ "ПРОЕКСП"
#40993694
Переможець 5 285,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКСП"
#40993694
5 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 09:55
ЗВІТ про виконання договору 15-10-20_4_К від 16.10.2020.pdf укладений
12 лютого 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:20
ДУ №2 до Договору 15-10-20_4_К (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:20
Повідомлення про внесення змін до Дог.15-10-20_4_К (ДУ №2) (1).doc зміни до договору
31 грудня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:25
Лот 4.ДУ до дог.15-10-20_4_К (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:25
Лот 4.Повідомлення про внесення змін до договору (ДУ №1) (1).docx зміни до договору
27 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 18:34
Лот 4.Договір №15-10-20_4_К від 16.10.2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 15-10-20/4/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 15-10-20/4/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 29 січня 2021
Сума оплати за договором: 4 308,00
UAH (в тому числі ПДВ 718,00 UAH)