Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для харчоблоку для Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей» Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Симонова,10
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-09-02-001854-c 6b10e8b0717e4237812a6b61f53dbd95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:30
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:30
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


(перелік обладнання вказаний в додатку 3 до ТД та специфікації (додаток 1 до договору)

обладнання для харчоблоку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
обладнання для харчоблоку для Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей» Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Симонова,10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий РІг, вул. Симонова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 15:36
Проект договору - Додаток 7-зі змінами.docx
07 вересня 2020 15:36
ТД- обладнання харчоблок-КНВК-81-зміни.docx
07 вересня 2020 15:36
Перелік змін-07.09.2020.docx
02 вересня 2020 15:03
ТД- обладнання харчоблок-КНВК-81.docx
02 вересня 2020 15:03
Проект договору - Додаток 7.docx
02 вересня 2020 15:03
Додаток 3-технічні характеристики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА 699 995,00
UAH з ПДВ
699 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:45
МВС_12.09.PDF
29 вересня 2020 15:45
Довідка Корупція УПП 2909.pdf
29 вересня 2020 15:45
Довідка дитяча праця.pdf
29 вересня 2020 15:45
public_doc (12).p7s
29 вересня 2020 15:45
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
29 вересня 2020 15:45
public_doc (12).pdf
23 вересня 2020 13:03
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:28
Електронний підпис

Публічні документи

17 вересня 2020 20:44
Проект договору.pdf
17 вересня 2020 20:44
Довідка захист довкілля.pdf
17 вересня 2020 20:44
Витяг ед. податок Піскун.pdf
17 вересня 2020 20:44
Виписка Пискун Л.К..pdf
17 вересня 2020 20:44
цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 20:44
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 699 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 10:01

Вимога про усунення невідповідностей

1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вказано адресу нежитлового орендованого приміщення згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатку 4 тендерної документації (далі ТД). 2. Учасник надав договори оренди та суборенди нежитлових приміщень від 20.12.2019 № 02/19АР та 01.01.2018 №01/01/18/Б10/УП відповідно, що свідчить про наявність у учасника двох нежитлових приміщень різною загальною площею, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено наявність одного приміщення іншою загально. площею. Тобто документи не взаємоузгодженні згідно вимог Додатку 4 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Обов’язковою зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - адреси та загальної площі приміщень 2) Взаємоузгодити інформацію, що зазначається в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та договорах оренди/суборенди: інформація щодо кількості приміщень, адреси та загальної площі повинна бути однакова.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:44
дод.уг.№1 до дог.№259 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 09:17
дод.уг.№1 до дог.№259 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 08:58
дог. 259 вд 05.10.2020-обладнання для харчобл.КНВК-81-ТВК Укрпромпостач.pdf укладений
05 жовтня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ОНОВЛЕНА додаткова угода №1 - зміни до п.3.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 699 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 500,00 UAH)