Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0564701383 buh_cmrayvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 11:12 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 298 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться за фактично виконані роботи на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт). | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 11:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН устаткування.doc | |
03 вересня 2020 11:31 |
ТД пож сигналізація КЗШ 60 (зі змінами).doc | |
02 вересня 2020 13:31 |
Проект договор.docx |
03 вересня 2020 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2020 11:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН устаткування.doc
|
|||
03 вересня 2020 11:31 |
ТД пож сигналізація КЗШ 60 (зі змінами).doc
|
|||
02 вересня 2020 13:31 |
Проект договор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000012 ● 3b73c15cf98945048fd236b5881d10ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 16:17 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-09-02-001408-а
02.09.2020 Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02142325) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-06 09:06:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-02-001408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником згідно із протоколу від 23.09.2020 №245 відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" на підставі п.1 пп.4 ст. 31 Закону, а саме:
- учасником надана довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників, але не зазначив учасник особу, яка буде відповідальною за виконання робіт (послуг), її контактний телефон. Дана умова не була дотримана учасником;
- учасником не надано копію сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Дана умова не була дотримана учасником.
Вищезгадані документи визначені Замовником як документи (інформація), яку повинен надати учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», зазначені в Додатку 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно із частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Чому Замовник не надав можливості учаснику ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" усунути вищезгадані невідповідності в інформації та/або документах?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-10 15:18:09
Надання пояснення
У відповідь на моніторинг № UA-M-2020-10-27-000012, повідомляємо наступне: Відділом освіти виконкому Центрально – Міської районної у місті ради було проведено відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування .Учасник ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", пропозицію якого було відхилено, надіслав вимогу щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції та здійснення рішень щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель. Нарадою тендерного комітету було прийнято рішення (Протокол №247 від 24.09.2020р.), задовольнити вимогу учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ". Для того, щоб виконати вимогу учасника, він повинен був подати скаргу до Антимонопольного Комітету України, згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», але учасник не звернувся до АМКУ.
Тому, Замовник підписав договір з ПП «Охорона-004» . Послуги надаються згідно умов договору , з 2 листопада розпочато встановлення протипожежного устаткування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом вжиті заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 16 статті 29 Закону під час розгляду тендерних пропозицій.
2020-11-19 13:41:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" встановлено порушення вимоги частини 16 статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
190 629,60
UAH з ПДВ
|
177 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
210 742,16
UAH з ПДВ
|
179 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
244 614,96
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАС ТЕХНО" |
298 986,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
177 960,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 09:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
179 999,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 13:56
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:19
|
Дод угода 1 (дог 346).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:00
|
Договір № 346.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |