Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт крісел машиніста електропоїздів HRCS2
Repair of seats of the driver of electric trains HRCS2
Repair of seats of the driver of electric trains HRCS2
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-09-02-000754-c ● 48eb7872e23f4585a912a0cc249bd0bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Філатова Олена 0631574746 ALENA_FILATOVA@UKR.NET |
Додаткові контактні особи: |
Каплуненко С.В. (044) 406-99-42 Зибін О.В. (044) 309-63-77 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | branch "Ukrainian railway speed company" of joint stock company Ukrainian Railway" |
National ID: | 40123444 |
Contact point: |
Filatova Olena 0631574746 ALENA_FILATOVA@UKR.NET |
Additional contacts: |
Kaplunenko S. (044) 406-99-42 Zibin O. (044) 309-63-77 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Publication date: | 02 вересня 2020 11:15 |
Enquiries until: | 27 вересня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 03 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 жовтня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги з реставрації сидінь рухомого складу, Код ДК 021:2015 – 50224100-2
Service names of each nomenclature item of the subject of procurement and service code determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the procurement subject:
Restoration services of rolling stock seats, сode 021:2015 - 50224100-2
Restoration services of rolling stock seats, сode 021:2015 - 50224100-2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 посл.
Ремонт крісел машиніста електропоїздів HRCS2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair of seats of the driver of electric trains HRCS2
CPV: 50220000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник після підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у випадку, якщо Виконавець є платником ПДВ)*. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Електронна банківська гарантія, Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2020 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2020 15:22 |
Зміни_2_Ремонт крісел.doc | |
29 вересня 2020 15:22 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни_2.doc | |
09 вересня 2020 13:54 |
Зміни_Ремонт крісел_2020.doc | |
09 вересня 2020 13:54 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни1.doc | |
02 вересня 2020 11:12 |
Оголошення_Ремонт_крісел_англ..docx | |
02 вересня 2020 11:12 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни.doc |
29 вересня 2020 15:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 вересня 2020 15:22 |
Зміни_2_Ремонт крісел.doc
|
||||||
29 вересня 2020 15:22 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни_2.doc
|
||||||
09 вересня 2020 13:54 |
Зміни_Ремонт крісел_2020.doc
|
||||||
09 вересня 2020 13:54 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни1.doc
|
||||||
02 вересня 2020 11:12 |
Оголошення_Ремонт_крісел_англ..docx
|
||||||
02 вересня 2020 11:12 |
ТД_Ремонт_крісел_Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-02-000754-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРРЕМБУДМАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:39047292
Дата подання: 02 вересня 2020 17:57
З метою забезпечення конкурентного середовища серед підприємств, які дійсно можуть забезпечити якісне надання послуги з ремонту крісел машиніста електропоїздів HRCS2, просимо унести зміни до тендерної документації, а саме додати до кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі» наступні вимоги:
З метою забезпечення конкурентного середовища серед підприємств, які дійсно можуть забезпечити якісне надання послуги з ремонту крісел машиніста електропоїздів HRCS2, просимо унести зміни до тендерної документації, а саме додати до кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі» наступні вимоги:
- До наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: швейне обладнання, машинка розкрійна, токарний станок та фрезерний станок.
Вищевказану вимогу обґрунтовуємо тим, що без наявності даного обладнання контрагент не матиме можливості забезпечити повне надання послуги відповідно вимог встановлених в тендерній документації.
До наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: наявність в учасника процедури закупівлі, а також у кожного співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається) працівників відповідної кваліфікації (не менше 10 працівників з обов’язковою наявністю такого персоналу: налагоджувальник спеціального устаткування, швея, закрійник ), які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації):
1. прізвище, ініціали;
2. посада;
3. інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше.
4. копію посвідчення про присвоєння кваліфікації за вищевказаними робітничими спеціальностями.
Інформацію про наявність загальної кількості персоналу підтвердити довідкою 1ДФ подану на останню звітну дату з відміткою про її подання (загальна численність не менше 20 осіб).
Вищевказану вимогу обґрунтовуємо тим, що без наявності професійного персоналу в достатній кількості та за відповідними спеціальностями, контрагент не матиме можливості забезпечувати якісне та вчасне та в повному обсязі надання послуги відповідно вимог встановлених в тендерній документації.
- До пункту №2 Додатку №3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ (КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ) КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ,
ж) інформація про вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (Учасником (товариством з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та товариством з додатковою відповідальністю (ТДВ) зазначається відповідний розмір вартості чистих активів на кінець попереднього кварталу (зазначається в гривнях з вказанням одиниці виміру).
Додати надання розрахунку фінансової спроможності (за коефіцієнтним аналізом: коефіцієнтом ліквідності, коефіцієнтом стійкості,).
Вказану вимогу обґрунтовуємо захистом прав Замовника від неблагонадійних та неплатоспроможних контрагентів.
- Також, з метою забезпечення екологічних норм, санітарних норм України, так як послуги виконуються на території транспортного засобу загального користування, просимо додати до тендерної документації вимогу надання учасником торгів документу в довільній формі , який повинен подати учасник для підтвердження того, що в ході забезпечення виконання предмету закупівлі будуть дотриманні вимоги із захисту довкілля, з зазначенням його основних напрямків.
Розгорнути
Згорнути
- До наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: швейне обладнання, машинка розкрійна, токарний станок та фрезерний станок.
Вищевказану вимогу обґрунтовуємо тим, що без наявності даного обладнання контрагент не матиме можливості забезпечити повне надання послуги відповідно вимог встановлених в тендерній документації.
До наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: наявність в учасника процедури закупівлі, а також у кожного співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається) працівників відповідної кваліфікації (не менше 10 працівників з обов’язковою наявністю такого персоналу: налагоджувальник спеціального устаткування, швея, закрійник ), які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації):
1. прізвище, ініціали;
2. посада;
3. інформація про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше.
4. копію посвідчення про присвоєння кваліфікації за вищевказаними робітничими спеціальностями.
Інформацію про наявність загальної кількості персоналу підтвердити довідкою 1ДФ подану на останню звітну дату з відміткою про її подання (загальна численність не менше 20 осіб).
Вищевказану вимогу обґрунтовуємо тим, що без наявності професійного персоналу в достатній кількості та за відповідними спеціальностями, контрагент не матиме можливості забезпечувати якісне та вчасне та в повному обсязі надання послуги відповідно вимог встановлених в тендерній документації.
- До пункту №2 Додатку №3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ (КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ) КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ,
ж) інформація про вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (Учасником (товариством з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та товариством з додатковою відповідальністю (ТДВ) зазначається відповідний розмір вартості чистих активів на кінець попереднього кварталу (зазначається в гривнях з вказанням одиниці виміру).
Додати надання розрахунку фінансової спроможності (за коефіцієнтним аналізом: коефіцієнтом ліквідності, коефіцієнтом стійкості,).
Вказану вимогу обґрунтовуємо захистом прав Замовника від неблагонадійних та неплатоспроможних контрагентів.
- Також, з метою забезпечення екологічних норм, санітарних норм України, так як послуги виконуються на території транспортного засобу загального користування, просимо додати до тендерної документації вимогу надання учасником торгів документу в довільній формі , який повинен подати учасник для підтвердження того, що в ході забезпечення виконання предмету закупівлі будуть дотриманні вимоги із захисту довкілля, з зазначенням його основних напрямків.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2020 15:15
Добрий день! Вашу вимогу опрацьовано та повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету до тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-09-02-000754-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 22 вересня 2020 14:21
Вимога 22.09.2020
Вимога 22.09.2020
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 13:12
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не вбачає доцільності внесення запропонованих вами змін до умов тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо заміни документів, які вимагаються тендерною документацією на інші, є необґрунтованими.
Одночасно повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до технічного завдання тендерної документації.
Замовник не вбачає доцільності внесення запропонованих вами змін до умов тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо заміни документів, які вимагаються тендерною документацією на інші, є необґрунтованими.
Одночасно повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до технічного завдання тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-02-000754-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:41432261
Дата подання: 25 вересня 2020 16:02
Дата подання: 25 вересня 2020 16:02
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:50
рішення від 30.09.2020 № 18345 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2020 № 19000.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 22:33
рішення від 08.10.2020 № 19000.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 23:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 жовтня 2020
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРОБЕЦЬ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальностью виробничо підприемство "Дебора-Електро" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальностью виробничо підприемство "Дебора-Електро" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій