Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Очікувана вартість
803 341,00 UAH
UA-2020-09-02-000704-a c39c4078fe1a4ebfbe622248344f5a14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:43
Початок аукціону: 21 вересня 2020 15:43
Очікувана вартість: 803 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 016,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24100.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)

Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Телевізори Smart TV (для Нової Української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної в залежності від реального фінансування Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:05
ТД НУШ телевізори 3 ПДФ.pdf
08 вересня 2020 16:05
перелік змін.docx
03 вересня 2020 12:06
ТД НУШ телевізори 2 ПДФ.pdf
08 вересня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 16:05
ТД НУШ телевізори 3 ПДФ.pdf
08 вересня 2020 16:05
перелік змін.docx
03 вересня 2020 12:06
ТД НУШ телевізори 2 ПДФ.pdf
02 вересня 2020 11:01
ТД НУШ телевізори ПДФ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по документації.
Дата подання: 02 вересня 2020 11:37
Дата відповіді: 02 вересня 2020 13:29
Добрий день. "Строк поставки – за узгодженням з Замовником, але в будь-якому випадку до початку освітнього процесу (до 31.08.2020 року)". Це неможливо.
Відповідь: Будеть внесені зміни.
ТЗ
Дата подання: 02 вересня 2020 13:00
Дата відповіді: 02 вересня 2020 13:29
Доброго дня! Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити із характеристик предмету закупівлі наступні умови: HLG (Hybrid LogGamma) та МЕМС, які жодним чином не впливають на використання телевізору в освітніх закладах, але суттєво обмежують коло учасників торгів, що є порушенням ст.5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто.
Прохання
Дата подання: 02 вересня 2020 15:10
Дата відповіді: 03 вересня 2020 12:22
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерна документація розробляється замовником самостійно, згідно положень за Закону України " Про публічні закупівлі" Формат документації викладено для того, щоб потенційні замовники не могли копіювати документ.
Документація
Дата подання: 04 вересня 2020 05:12
Дата відповіді: 04 вересня 2020 09:09
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дата затвердження документації міститься в документі. Тендерна документація виготовлена згідно ст. 22 Заокну України " Про публічні закупівлі" де немає вимог стосовно дати протоколу про затвердження . Вам для отримання банківської гарантії потрібен ідентифікатор закупівлі, а не протокол затвердження документації.
Уточнення
Дата подання: 04 вересня 2020 05:12
Дата відповіді: 04 вересня 2020 09:03
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Нам потрібен лише товар
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000085 ● 38339f05a7f84df190b87624ac897dd1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.10.2020 № 222

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

15
UA-2020-09-02-000704-а
02.09.2020 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код за ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикатарів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, детально міститься в тендерній документації Замовника, а саме: в пункті 7., розділі 1. При підготовці тендерної пропозиції, учасник обов'язково вивчає тендерну документацію в якій чітко зазначена мова, на якій надавати пропозицію.

2020-11-25 08:26:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 600 912,00
UAH з ПДВ
499 798,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФТЛ КОМПАНІ ЛТД" 803 290,00
UAH з ПДВ
499 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 583 733,52
UAH з ПДВ
566 386,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" 803 000,00
UAH з ПДВ
803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2020 07:39
Електронний підпис
19 вересня 2020 07:38
ГАРАНТИЯ 18092020-1.rar
19 вересня 2020 07:38
Гарантия.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 08:40
документи.zip
19 вересня 2020 08:40
22. довідка з відомостями.pdf
19 вересня 2020 08:40
12. ст.236.pdf
19 вересня 2020 08:40
21. довідка з описом.pdf
19 вересня 2020 08:40
9. наявність працівників.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 00:09
Електронний підпис
19 жовтня 2020 00:08
Електронний підпис
19 жовтня 2020 00:02
МВС (2).pdf
12 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:24
МВС.jpg
09 жовтня 2020 17:24
Документи переможця.pdf
19 вересня 2020 02:57
Електронний підпис
18 вересня 2020 22:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 22:33
IMG_0001.pdf.p7s
18 вересня 2020 22:33
IMG_0001 (2).pdf
18 вересня 2020 22:33
СВІДОЦТВО.pdf.p7s
18 вересня 2020 22:33
СВІДОЦТВО.PDF
18 вересня 2020 22:33
Ліцензія.pdf.p7s
18 вересня 2020 22:33
Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 22:33
Довідка Нацкомісії.pdf.p7s
18 вересня 2020 22:33
Довідка Нацкомісії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФТЛ КОМПАНІ ЛТД"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 499 798,08
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФТЛ КОМПАНІ ЛТД"
#35453755
Відхилено 499 800,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 15:23
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 566 386,56
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:30
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
#3649610047
Переможець 803 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
#3649610047
803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:00
Сканировать1.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:52
допка.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 15:51
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:08
Сканировать дод.угод..PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:04
Сканировать1.PDF укладений
20 жовтня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмента закупівлі
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Продавця
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML