Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 525, м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-В», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
5 976 900,00 UAH
UA-2020-09-01-010036-b 6d286bf90481440786d9f4d1ce2cdd5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Сєроєд Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Анатолій Сєроєд Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 20:30
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:53
Очікувана вартість: 5 976 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 884,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 525, м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-В»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 525, м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-В», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 20:14
Скан_ТД_ДНЗ №525_благоустрій.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго ранку
Дата подання: 02 вересня 2020 09:04
Дата відповіді: 02 вересня 2020 09:44
Згідно ТД вимагаеться наявність дипломів, посвідчень і т.д. Підкажіть, а якщо робітник має лише повну середню освіту(школа) що тоді надавати на цього робітника
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації "В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці, а саме:
- Документи, що підтверджують кваліфікацію працівників (дипломів, посвідчень про присвоєння робітничих професій, сертифікати, свідоцтва та інші документи)". У разі відсутності у працівника дипломів, посвідчень, сертифікатів, свідоцтв, інших документів про присвоєння робітничих професій-працівник не є кваліфікованим та не може бути залученим до виконання робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000029 ● caea00ef0c1f4c23b489ddcd6e61b637
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-09-01-010036-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висловлюємо свою повагу та вдячність за здійснення моніторингу нашої закупівлі. Водночас прошу звернути увагу, що зазначене у Вашому Висновку порушення "На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції" не відповідає дійсності, оскільки у пункті 20. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Розділу І Загальні положення тендерної документації зазначено наступне: "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Щодо порушення п. 9 частини другої статті 21 Закону інформуємо, що умовами надання забезпечення тендерних пропозицій є розмір, вид та строк дії забезпечення тендерної пропозиції, які зазначені у відповідних розділах Тендерної документації (пункти 14, 15 Розділу І та пункт 2 Розділу ІІІ Тендерної документації). Щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору інформуємо про наступне: З висновками Органу фінансового контролю, не можливо погодитися, виходячи з наступного. Відповідно до ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами 2 та 3 ст. 180 Господарського кодексу України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 5 ст. 318 ГК України визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально - технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ від 01.08.2005 року за № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. За результатами електронного аукціону за предметом закупівлі № UA-2020-09-01-010036-b, яка оголошена УПРАВЛІННЯМ БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі-УПРАВЛІННЯ) цінова пропозиція ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП» склала 5 932 460,33 (п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять дві тисячі чотириста шістдесят грн. 33 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. У відповідності до п. 3.1. договору підряду № 35/20-610 від 12.10.2020 року, укладеного між УПРАВЛІННЯМ та ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП», далі – Договір, договірна ціна, як істотна умова договору, становить 5 932 460,33 (п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять дві тисячі чотириста шістдесят грн. 33 коп.) грн., в т. ч. ПДВ, що відповідає ціновій пропозиції ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП» за результатами електронного аукціону. Згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином в розумінні чинного законодавства істотною умовою договору будівельного підряду є договірна ціна, яка не відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП» за результатами електронного аукціону та становить 5 932 460,33 (п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять дві тисячі чотириста шістдесят грн. 33 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. Також звертаємо увагу, що між нами та ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП» досягнуто згоди з усіх істотних умов договору. Крім того, у період до підписання договору ТОВ «Виробничо-будівельна фірма «БУДГРУП» листами від 15.09.2020 № 20/15.09/01-1 та № 20/15.09/01-2 повідомила, що під час завантаження файлів в форматі (PDF), встановленому тендерною документацією виникла помилка, яка призвела до збою завантаження скан-копій файлів «Наказ № 1», «Наказ № 3» та «Довідка про підприємство». Зазначені документи були надані тендерному комітету УПРАВЛІННЯ у паперовому вигляді та долучені до тендерної документації. Скан копії долучених до тендерної документації документів додаються. Враховуючи зазначене, підстави для розірвання договору підряду № 35/20-610 від 12.10.2020 року відсутні. Дякуємо за порозуміння! 16.11.2020

2020-11-16 10:20:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 5 932 460,33
UAH з ПДВ
5 932 460,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 5 951 907,76
UAH з ПДВ
5 951 907,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 12:46
Довідка МВС Башук 25.09.2020.pdf
16 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:14
Штатний розпис НОВИЙ 2020.PDF
16 вересня 2020 17:14
Схема-територія ДНЗ 525.jpg
16 вересня 2020 17:14
Сертифікат ISO.pdf
16 вересня 2020 17:14
Розрахунок ЗВВ за 2019.PDF
16 вересня 2020 17:14
Проєкт Договору ДНЗ 525.PDF
16 вересня 2020 17:14
Довідка - банкрутство.PDF
16 вересня 2020 17:14
Відгук Сузір'я.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
5 932 460,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 22:31
ДУ 1 до дог 35-20-610_благустр днз 525.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 22:31
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 12:21
Договір_35-20-610.pdf укладений
15 жовтня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 23.12.2020 до Договору № 35/20-610 від 12.10.2020 про узгоджене зменшення ціни Договору , яка відтепер становить 5 912 611,84 грн. (в т.ч. ПДВ 20%-985 435,31 грн) та викладення в новій редакції п.3.1 та додатків №№ 1, 3, 4, 5, 6. Зміст інших пунктів Договору № 35/20-610 залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML