Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій території) Комунального дошкільного навчального закладу № 515 «БЕРЕЗНЯКИ», м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-Б», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
5 968 400,00 UAH
UA-2020-09-01-010023-b ee31c0efef8d4d3bab7486aac8ddf791
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Сєроєд Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Анатолій Сєроєд Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 20:30
Початок аукціону: 17 вересня 2020 11:30
Очікувана вартість: 5 968 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 842,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) Комунального дошкільного навчального закладу № 515 «БЕРЕЗНЯКИ», м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-Б»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) Комунального дошкільного навчального закладу № 515 «БЕРЕЗНЯКИ», м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-Б», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Тичини Павла, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 20:08
Електронний підпис
01 вересня 2020 20:07
Скан_ТД_ДНЗ №515_благоустрій.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000035 ● 4db1cf52659f4100a09a15e9f551d9b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-09-01-010023-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 5 914 571,29
UAH з ПДВ
5 914 571,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 5 968 172,48
UAH з ПДВ
5 968 172,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:06
Інші документи.rar
16 вересня 2020 15:06
Технічні вимоги.rar
16 вересня 2020 15:06
Технічне завдання ДНЗ 515.pdf
16 вересня 2020 15:06
Проект договору ДНЗ 515.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:34
Технічні вимоги.rar
16 вересня 2020 15:34
Стаття 17.rar
16 вересня 2020 15:34
Пропозиція 515.pdf
16 вересня 2020 15:34
Повноваження.rar
16 вересня 2020 15:34
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
5 914 571,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:21
Договір_35-20-613.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:55
ДУ 1 до дог 35-20-613_благоустрій днз 515.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "ДУ №1 від 24.12.2020 до Дог. № 35/20-613 від 12.10.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1. та додатків 1, 3, 4, 5, 6. Ціна Договору відтепер становить 5 913 842.77 грн (в т.ч. ПДВ 20% - 985 640.46 грн). Зміст інших пунктів Договору залишити без змін."
Номер договору про закупівлю: 35/20-613
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML