Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 84 – провулок Паперовий, праворуч) в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
453 979,00 UAH
UA-2020-09-01-009664-b 23f547e3e82d4199a19034a244e94ada
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 17:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 17:41
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:17
Очікувана вартість: 453 979,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 84 – провулок Паперовий, праворуч) в м. Житомирі»
(CPV ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Івана Гонти (вул. Івана Гонти буд. 84 – провулок Паперовий, праворуч)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. . Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 17:48
Оголошення.doc
01 вересня 2020 17:48
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" 452 049,37
UAH з ПДВ
452 049,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 11:51
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:10
129.imd
11 вересня 2020 11:10
19. Проект Договору.pdf
11 вересня 2020 11:10
16. Лист-відгук.pdf
11 вересня 2020 11:10
04. Статут ОСВ копія.pdf
11 вересня 2020 11:10
02. Виписка з ЄДР копія.pdf
11 вересня 2020 11:10
01. Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2020 11:10
00. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 20:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 20:36
Кваліфікаційна частина.rar
10 вересня 2020 20:35
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ"
#43628512
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 16:10

Документи

21 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:09
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ"
#43628512
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:09
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:38
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:06
Договір №48.pdf укладений
29 вересня 2020 11:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2020 11:25
344 669,00 UAH UA798201720344201026100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA143117440000026041055809978
ПП "Онiкс Стронг Вей"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатків № 1 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 344 669,00
UAH