Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 1 у с. Нові Вороб'ї, Малинського району, Житомирської області – будівництво.» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
59 990,40 UAH
UA-2020-09-01-009325-b fb71558a7c804e7994e4b7dd189ff222
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 59 990,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 599,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 1 у с. Нові Вороб'ї, Малинського району, Житомирської області – будівництво.» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11630, Україна, Житомирська область, с. Нові Вороб'ї, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 17:12
Оголошенняа амбулаторія воробї.docx
01 вересня 2020 17:12
Договір з додатками.docx
01 вересня 2020 17:12
25 Техзавдання Вороб_ї 1.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович 42 191,00
UAH з ПДВ
42 191,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:58
5 єдиний.pdf
08 вересня 2020 12:58
2 РНОКПП.pdf
08 вересня 2020 12:58
12 обробка даних.pdf
08 вересня 2020 12:58
9 прац.pdf
08 вересня 2020 12:58
10 1 довідка аналог.pdf
08 вересня 2020 12:58
10 2 відгук.pdf
08 вересня 2020 12:58
11 Лист згода тех вимоги-.pdf
08 вересня 2020 12:58
13 підряд-.pdf
08 вересня 2020 12:58
3 Форма пропозиції-.pdf
08 вересня 2020 12:58
7 відомості.pdf
08 вересня 2020 12:58
0 відсутність печатки.pdf
08 вересня 2020 12:58
1 POSVIDKA.pdf
08 вересня 2020 12:58
6 виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович
#2320324231
Переможець 42 191,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 12:40

Документи

11 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Меліксетян Рафаел Амаякович
#2320324231
42 191,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:11
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:30
Додаткова угода _2 до договру _ ТН 92-20 выд 21.09.2020 р..pdf зміни до договору
08 червня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:19
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:32
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:13
ТН 92-20 правильний.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 08:28
договір укладений
22 вересня 2020 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При виявлені технічної (механічної) помилки при завантажені відсканованого та підписаного обома сторонами договору. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, та в зв'язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють виправлення завантаженої інформації, є необхідність виправити дану помилку шляхом дозавантаження як зміни до договору, відсканованого та підписаного обома сторонами договору. Помилка була допущена в частині номера договору. Просимо вважати номер договору ТН 92-20.
Номер договору про закупівлю: ТН______
Договір:
Номер додаткової угоди: ТН 92-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у п.1.1, п.8.1 та доповнення договору Додатком 3 "Календарний план робіт"
Номер договору про закупівлю: ТН______
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: ТН______
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України, та до п.9.1, 9.6 розділу 9 Договору №ТН 89-20 від 11.09.2020 року Сторони дійшли згоди: 1. доповнити підпунктами 4.1.1., 4..1.2. пункт 4.1 розділу 4. 2. пункт 8.1. викласти в новій редакції. 3. Доповнити даний Договір Додатком №3. 4. Сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН______
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 518,74
UAH