Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 0+000 - км 17+400 in Kherson region
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 0+000 - км 17+400 in Kherson region
Очікувана вартість
132 804 710,60 UAH
UA-2020-09-01-009320-b ● a51250a416e24ed696e1d0a3cd891b43
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION» |
National ID: | 43538115 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 17:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2020 17:13 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 132 804 710,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 664 023,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 664023.55 UAH |
Publication date: | 01 вересня 2020 17:09 |
Enquiries until: | 22 вересня 2020 17:13 |
Complaints submission until: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 жовтня 2020 17:13 |
Information
Estimated total value: | 132 804 711 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 664 024 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - BobrovyyKut on the site km 0+000 - км 17+400 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 16:06 |
Перелік змін.docx | |
16 вересня 2020 16:06 |
нова редакція додаток 2 техзавдання.doc | |
16 вересня 2020 16:06 |
нова редакція ТД ДБрід.doc | |
01 вересня 2020 17:10 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc | |
01 вересня 2020 17:10 |
додаток 3 проект договору.doc |
16 вересня 2020 16:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2020 16:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 вересня 2020 16:06 |
нова редакція додаток 2 техзавдання.doc
|
|||
16 вересня 2020 16:06 |
нова редакція ТД ДБрід.doc
|
|||
01 вересня 2020 17:10 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
|
|||
01 вересня 2020 17:10 |
додаток 3 проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна частина
Дата подання: 08 вересня 2020 13:20
Дата відповіді: 09 вересня 2020 11:02
Добрий день. Просоми уточнити в тендерній документації в Додатку №2" Технічна частина" позиції №6, 14, 17, 19, 21, 23, 28, 34, 42, 50 яку кількість проходів потрібно додавати аби виключати. Також в позиції №51 зазначено - Укріплення узбіч товщиною шару 10см, а в позиції №52 укріплення узбіч при зміні товщини шару на кожні 1 см додавати або виключати, не зазначено кількість сантиметрів які потрібно додавати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Запитання прийнято до уваги. В найближчий час до тендерної документації буде внесено зміни.
Запитання прийнято до уваги. В найближчий час до тендерної документації буде внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-01-009320-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 27 жовтня 2020 17:30
Неправомірне допущення до аукціону
Вимога по процедурі UA-2020-09-01-009320-b
Згідно з вимогами ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Звертаємось з вимогою щодо перегляду рішення щодо допуску учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" до аукціону за протоколом розгляду, що оприлюднений в електронній системі закупівель 26.10.2020 р., за процедурою закупівлі за оголошенням UA-2020-09-01-009320-b.
Щодо ТОВ "МЕГО ЛТД".
1.Вимогами п.1.4 Додатка 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
ТОВ «МЕГО ЛТД» надано баланс на 30.06.2020 та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 р., при цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік.
Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a.
2. У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не зазначено інформацію щодо категорії дороги, СС2 – не є категорією дороги. Крім того, довідка про аналогічні договори не містить інформацію щодо номеру та дати актів.
3. Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва, а також скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до п.1.2. договору оренди від 01.09.2017 №2, який укладено між Учасником та ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ» - асфальтозмішувальна установка КДМ 2013 М230 «знаходиться в змонтованому вигляді, стаціонарно розміщене за адресою» Закарпатська область, смт. Буштино, Тячівського р-ну.
У склад пропозиції учасником надана «наявність АБЗ.pdf», в якій зазначено, що асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним, а не стаціонарним.
Всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Аналогічне рішення АМКУ № 16561-р/пк-пз від 02.09.2020 за оголошенням UA-2020-06-18-002633-b.
4. Щодо аналогічних договорів, які зазначені учасником у довідці у файлі «довідка аналогічні договора.pdf» - зазначаємо, що договір №85, укладений з Нересницькою сільською радою Тячівського району, не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. За інформацією за посиланням http://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation?PROJT=6107 у довідці про власність зазначено, що вулиця Чапаєва є вулицею місцевого значення, а не дорогою, як це вимагалось у документації замовника. Тобто інформацію щодо договору №82 замовник не повинен був ураховувати при розгляді тендерної пропозиції ТОВ МЕГО ЛТД».
Шодо аналогічного договору №40 учасником не надано у складі тендерної пропозиції копію акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2018 р.
Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підпадають під вимоги щодо усунення невідповідностей згідно ч.16 ст. 29 Закону
Проте замовником вже була надана можливість на виправлення помилок учаснику ТОВ «МЕГО ЛТД». Згідно з ч.16 статті 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Вимагаємо відмінити рішення замовника щодо допущення до аукціону ТОВ «МЕГО ЛТД» та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Щодо ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
1.У відгуку, що наданий у файлі «ВІДГУК аналогдог.pdf» не зазначена інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2.Учасником на виконання вимог ч.16 ст.29 Закону виправлені невідповідності щодо вимог п. 1.4. Додатка 1 до тендерної документації. Але учасником завантажена фінансова звітність за 2019 рік без надання квитанції про її прийняття, що встановлено Порядком подання електронної звітності до органів державної статистики, затвердженого наказом від 12.01.2011 N 3 Державного комітету статистики України.
Вимагаємо відмінити рішення замовника щодо допущення до аукціону ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абз.2, 6 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Ваші дії як замовника щодо допуску зазначених учасників до аукціону є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі невиконання наших вимог у строк до 12.00 29.10.2020 р. ми маємо право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст.18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Звертаємось з вимогою щодо перегляду рішення щодо допуску учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" до аукціону за протоколом розгляду, що оприлюднений в електронній системі закупівель 26.10.2020 р., за процедурою закупівлі за оголошенням UA-2020-09-01-009320-b.
Щодо ТОВ "МЕГО ЛТД".
1.Вимогами п.1.4 Додатка 1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
ТОВ «МЕГО ЛТД» надано баланс на 30.06.2020 та звіт про фінансові результати за 1 півріччя 2020 р., при цьому звітнім періодом є календарний рік, тобто зазначену у п.1.4. інформацію необхідно надати за 2019 рік.
Це підтверджує рішення АМКУ №16979 за процедурою UA-2020-07-17-003361-c, рішення №15803 за оголошенням UA-2020-07-03-004021-a.
2. У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником не зазначено інформацію щодо категорії дороги, СС2 – не є категорією дороги. Крім того, довідка про аналогічні договори не містить інформацію щодо номеру та дати актів.
3. Вимогами п.1.1.2. Додатка 1 тендерної документації встановлено наступне: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва, а також скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до п.1.2. договору оренди від 01.09.2017 №2, який укладено між Учасником та ПП «ГЛОРІЯ-ВЛ» - асфальтозмішувальна установка КДМ 2013 М230 «знаходиться в змонтованому вигляді, стаціонарно розміщене за адресою» Закарпатська область, смт. Буштино, Тячівського р-ну.
У склад пропозиції учасником надана «наявність АБЗ.pdf», в якій зазначено, що асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним, а не стаціонарним.
Всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» відсутні дозвільні документи підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Аналогічне рішення АМКУ № 16561-р/пк-пз від 02.09.2020 за оголошенням UA-2020-06-18-002633-b.
4. Щодо аналогічних договорів, які зазначені учасником у довідці у файлі «довідка аналогічні договора.pdf» - зазначаємо, що договір №85, укладений з Нересницькою сільською радою Тячівського району, не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. За інформацією за посиланням http://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation?PROJT=6107 у довідці про власність зазначено, що вулиця Чапаєва є вулицею місцевого значення, а не дорогою, як це вимагалось у документації замовника. Тобто інформацію щодо договору №82 замовник не повинен був ураховувати при розгляді тендерної пропозиції ТОВ МЕГО ЛТД».
Шодо аналогічного договору №40 учасником не надано у складі тендерної пропозиції копію акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) за листопад 2018 р.
Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підпадають під вимоги щодо усунення невідповідностей згідно ч.16 ст. 29 Закону
Проте замовником вже була надана можливість на виправлення помилок учаснику ТОВ «МЕГО ЛТД». Згідно з ч.16 статті 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Вимагаємо відмінити рішення замовника щодо допущення до аукціону ТОВ «МЕГО ЛТД» та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Щодо ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
1.У відгуку, що наданий у файлі «ВІДГУК аналогдог.pdf» не зазначена інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2.Учасником на виконання вимог ч.16 ст.29 Закону виправлені невідповідності щодо вимог п. 1.4. Додатка 1 до тендерної документації. Але учасником завантажена фінансова звітність за 2019 рік без надання квитанції про її прийняття, що встановлено Порядком подання електронної звітності до органів державної статистики, затвердженого наказом від 12.01.2011 N 3 Державного комітету статистики України.
Вимагаємо відмінити рішення замовника щодо допущення до аукціону ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абз.2, 6 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Ваші дії як замовника щодо допуску зазначених учасників до аукціону є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі невиконання наших вимог у строк до 12.00 29.10.2020 р. ми маємо право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст.18 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:09
Після опрацювання вимоги надаємо наступну відповідь:
Щодо допущення до аукціону учасника торгів - ТОВ "МЕГО ЛТД".
По п.1. Відповідно до вимог п.1.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» п.1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області» учасник торгів на підтвердження наявності фінансової спроможності повинен надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами
В складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ «МЕГО ЛТД» надано необхідні документи., у т.ч. баланс підприємства та звіт про фінансові результати за останній звітній період та лист пояснення щодо відсутності Звіту про рух грошових коштів. Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», станом на кінцеву дату подання пропозицій, останнім звітним періодом є перше півріччя 2020 року.
По п.2,4 - відповідно до вимог тендерної документації, підтвердженням досвіду позитивного виконання договорів, є позитивні відгуки від замовників, договори підряду та актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), в якій є вся підтверджуюча інформація.
По п.3. Відповідно до підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), у т.ч. скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, тобто, вимогою щодо надання дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря встановлені тільки для стаціонарних заводів. Асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним заводом, який може бути перебазованим, про що наданий лист підтвердження власника асфальтобетонного заводу
Щодо допущення до аукціону учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
По п.1 Відповідно підпункту 1.3 «Іінформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору, у т.ч. копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником у 2020 році.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" надано лист-відгук Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2020 року
№ 09-2869/0/20/314 щодо належного виконання договору в якому зазначено про виконання робіт вчасно і з високою якістю виконує взяті на себе зобов’язання. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає що даний відгук підтверджує відсутність претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
По п.2 Відповідно до вимог п.1.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» п.1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області» учасник торгів на підтвердження наявності фінансової спроможності повинен надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами
Умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції квитанції про прийняття фінансової звітності органами державної статистики.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозицій ТОВ «МЕГО ЛТД» та ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант".
Щодо допущення до аукціону учасника торгів - ТОВ "МЕГО ЛТД".
По п.1. Відповідно до вимог п.1.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» п.1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області» учасник торгів на підтвердження наявності фінансової спроможності повинен надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами
В складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ «МЕГО ЛТД» надано необхідні документи., у т.ч. баланс підприємства та звіт про фінансові результати за останній звітній період та лист пояснення щодо відсутності Звіту про рух грошових коштів. Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», станом на кінцеву дату подання пропозицій, останнім звітним періодом є перше півріччя 2020 року.
По п.2,4 - відповідно до вимог тендерної документації, підтвердженням досвіду позитивного виконання договорів, є позитивні відгуки від замовників, договори підряду та актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), в якій є вся підтверджуюча інформація.
По п.3. Відповідно до підпункту 1.1.2. «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), у т.ч. скан-копії оригіналів або завірених належним чином дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, тобто, вимогою щодо надання дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря встановлені тільки для стаціонарних заводів. Асфальтобетонний завод КДМ 2013 М230 є мобільним заводом, який може бути перебазованим, про що наданий лист підтвердження власника асфальтобетонного заводу
Щодо допущення до аукціону учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
По п.1 Відповідно підпункту 1.3 «Іінформація про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору, у т.ч. копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником у 2020 році.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" надано лист-відгук Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2020 року
№ 09-2869/0/20/314 щодо належного виконання договору в якому зазначено про виконання робіт вчасно і з високою якістю виконує взяті на себе зобов’язання. Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає що даний відгук підтверджує відсутність претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
По п.2 Відповідно до вимог п.1.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» п.1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатка 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації на закупівлю послуг «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 0+000 – км 17+400 в Херсонській області» учасник торгів на підтвердження наявності фінансової спроможності повинен надати наступні документи:
- Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
- На підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами
Умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції квитанції про прийняття фінансової звітності органами державної статистики.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозицій ТОВ «МЕГО ЛТД» та ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант".
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 жовтня 2020
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 15:58
|
ТОВ Проммонтажбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:04
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:07
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 16:08
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
95 619 392,02
UAH з ПДВ
|
95 619 392,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
96 929 703,83
UAH з ПДВ
|
96 929 703,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
101 111 111,00
UAH з ПДВ
|
101 111 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
106 348 425,60
UAH з ПДВ
|
106 348 425,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Миколаївбудцентр |
125 746 254,00
UAH з ПДВ
|
124 835 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
125 500 000,00
UAH з ПДВ
|
125 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Переможець |
95 619 392,02
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 17:25
|
Звіт про виконання | укладений |
04 січня 2022 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 15:58
|
Дод. уг. 3.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 16:45
|
177 ДУ.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 14:20
|
Дод. уг. 1.1.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 12:01
|
Дод. уг 1 Д-р 177 ДУ.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 13:37
|
Договір | укладений |
23 листопада 2020 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору, уточнено обсяг фінансування у 2021 році та умови надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 177/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 177/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 177/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2021 році та строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 177/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |