Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні за ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
5 388 279,60 UAH
UA-2020-09-01-009218-b e7a35d60e5e04d10955aa9f393ce9be4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Холодов Васильович

upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Денис Холодов Васильович
upkapbud@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 13:10
Очікувана вартість: 5 388 279,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 765,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні за ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 11:38
Перелік змін до ТД.doc
07 вересня 2020 11:36
Нова редакція тендерної документації (31-а школа).docx
01 вересня 2020 17:04
окремий файл-кошторис.rar
07 вересня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 11:38
Перелік змін до ТД.doc
07 вересня 2020 11:36
Нова редакція тендерної документації (31-а школа).docx
01 вересня 2020 17:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (31-а школа).docx
01 вересня 2020 17:04
окремий файл-кошторис.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000026 ● 84d20b1289794a809d8ceda99d135e24
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 09:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.11.2020 № 379

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-09-01-009218-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 10:50:02

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт будівництва автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні, що проводитьУправління капітального будівництва Херсонської міської ради(далі – Замовник) за номером №UA-2020-09-01-009218-b,та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
Чому пропозиція ПСМНП «ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» не була відхилена при тому, що за її змістом відсутня інформація про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які викладені пунктами з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1 газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2 електропостачання зовнішнього» у Додатку 3 тендерної документації.

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-09 16:03:47

Пояснення

Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні» за номеромUA-2020-09-01-009218-b.
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасникупотрібно надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. На виконання даної вимоги учасником ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надано інформаційну довідку від 03.09.2020 № 204, в якій він підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником. Також, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надав документ «Тендерна пропозиція» від10.09.2020 №212, в якому зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону.
Згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Таким чином Замовником встановлено порядок погодження договірної ціни в п.п.2.5 п.2 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», а саме:«Ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником договірної ціни та враховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватися сторонами під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну на погодження, сформовану відповідно до вимог п.2.6 цього розділу тендерної документації.2.6. Розрахунок договірної ціни надається Замовнику у строки, визначені п.2.5. цього розділу тендерної документації. Також розрахунок договірної ціни необхідно надати у форматі stsдля програмного комплексту «Строительные технологии - СМЕТА» або bsdu у разі використання інших програмних комплексів. У договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації).»
Відповідно до вимог замовника встановленим у тендерній документації, учасник надав на погодження замовнику договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.2.6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».У договірній ціні Учасник визначив вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації), про що свідчить оприлюднена інформація через електронну систему до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді. В протилежному випадку не погодження договірної ціни із Замовником, розглядалося б Замовником, як відмова Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що призвело б до його відхилення.
Крім того відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно п.27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва, а обсяг виконання робіт встановлений в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-01-009218-b становить – 1 робота.Тому у замовника не виникло підстав для відхилення пропозиції учасника ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», а Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-13 13:16:32

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт будівництва автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні, що проводить Управління капітального будівництва Херсонської міської ради(далі – Замовник) за номером №UA-2020-09-01-009218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
Просимо додатково уточнити Вашу відповідь надану 09.11.2020, а саме, вказати дату оприлюднення та назву файлу, яким на Вашу думку учасник ПСМНП «ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» на вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації підтвердив відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які викладені пунктами з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2електропостачання зовнішнього» у Додатку 3 тендерної документації.

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-17 11:05:41

Пояснення на запит від 13.11.2020

На запит від 13.11.2020 щодо дати оприлюднення та назви файлу, пояснюємо наступне.
Акцентуючи увагу на попередній відповіді від 09.11.2020, а саме згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Тобто, як висновок, слід зазначити, що будівництво об’єкта ведеться вцілому та введення його в експлуатацію передбачає виконання всього комплексу робіт. У договірній ціні (файли від 12.10.2020 під назвами: «Страницы из 31 смета 1-35.pdf», «Страницы из 31 смета-2 36-100.pdf», «Страницы из 31 смета-3 101-170.pdf» та «Страницы из 31 смета-4 171-220.pdf») зазначені всі види робіт, що підтверджує надання переможцем повної інформації, включаючи пункти з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1 газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2 електропостачання зовнішнього».
Більш того, учасником надано документ «Тендерна пропозиція» від 10.09.2020 № 212 (в електронній системі від 15.09.2020), в якому учасник зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону.
Слід відмітити, що за результатом аукціону ціна даного учасника визначена електронною системою як найнижча та, до того ж, учасник надав усі документи, що передбачені вимогами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2020-09-01-009218-b та укладено договір на виконання будівельних робіт.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-20 11:24:40

Звернення за роз'ясненням

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов'язало управління капітального будівництва Херсонської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Просимо вказати на підставі яких саме статтей законів Замовнику необхідно розірвати укладений договір.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням капітального будівництва здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом укладання додаткової угоди щодо розірвання договору. Додаткова угода додається

2020-11-26 16:45:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто

2020-12-03 12:55:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" 4 680 000,00
UAH з ПДВ
4 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" 4 899 667,25
UAH з ПДВ
4 899 667,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД" 5 388 279,60
UAH з ПДВ
5 388 279,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:20
Страницы из 31 смета 1-35.pdf
30 вересня 2020 10:46
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:46
Dovidka_20272401740110685511.pdf
30 вересня 2020 10:46
п 12 частини 1 ст 17 ЗУ.pdf
30 вересня 2020 10:46
абзац 1 ч. 2 ст 17 ЗУ.pdf
30 вересня 2020 10:46
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:13
8. Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 08:13
5. Рішення засновника.pdf
15 вересня 2020 08:13
2. Ліцензія.pdf
15 вересня 2020 08:13
17. Лист-гарантія санкції.pdf
15 вересня 2020 08:13
16. Досвід.pdf
15 вересня 2020 08:13
11. Статут.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:45
Договірна ціна.pdf
17 вересня 2020 11:45
11. Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2020 11:45
8. Проект договору.pdf
17 вересня 2020 11:45
7. Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 11:45
4. Інформація Додаток 3.pdf
17 вересня 2020 11:45
3. ЛІЦЕНЗІЯ копія .pdf
17 вересня 2020 11:45
2. 7. Довідка за ст.17 ч.2.pdf
17 вересня 2020 11:45
1. 1.3 Листи-відгуки.pdf
17 вересня 2020 11:45
1. 1.1. Довідка досвід.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:07
1 Статут ПП ЕЛІТ - БУД ч.1.pdf
16 вересня 2020 10:07
24. Лист згода.pdf
16 вересня 2020 10:07
23. Лист гарантія.pdf
16 вересня 2020 10:07
22. Лист гарантія.pdf
16 вересня 2020 10:07
16. додатки до договору 166.pdf
16 вересня 2020 10:07
15. Лист відгук ЦРЛ.pdf
16 вересня 2020 10:07
12. Лист відгук Берислав.PDF
16 вересня 2020 10:07
10. ст. 17 Закону України..pdf
16 вересня 2020 10:07
8. Лист пояснення.pdf
16 вересня 2020 10:07
7. Декларація МТБ.pdf
16 вересня 2020 10:07
6. Витяг НДС.pdf
16 вересня 2020 10:07
5. Дозвола ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
16 вересня 2020 10:07
4. Ліцензія ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
16 вересня 2020 10:07
3. Виписка ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
16 вересня 2020 10:07
2 Статут ПП ЕЛІТ - БУД ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""

ПП "ЕЛІТ - БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
Переможець 4 680 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
4 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:55
додаткова угода розірвання.pdf укладений
26 листопада 2020 16:53
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:24
Договір 31 школа.pdf укладений
13 жовтня 2020 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 листопада 2020
Сума оплати за договором: 1 188 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами проведеного моніторінгу процедури закупівлі робіт по вищевказаному об’єкту, управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надано висновок від 19.11.2020, яким встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні Закупівлі» із зобов’язанням щодо вжиття заходів із розірвання договору відповідно до законодавства. На підставі вищевикладеного, відповідно до частини першої статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди розірвати Договір між Замовником та Підрядником