Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 37227875 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Я.Мудрого,1а |
Контактна особа: |
Тритиниченко Володимир Дмитрович +380444065549 kpblago@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 3 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійний термін експлуатації: | 10% |
15 років і більше: | 10% |
10 років: | 5% |
менше 10 років: | 0% |
01 вересня 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 16:51 |
ТД .doc | |
01 вересня 2020 16:51 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
01 вересня 2020 16:51 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
01 вересня 2020 16:51 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
01 вересня 2020 16:51 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
01 вересня 2020 16:51 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога
Розглянувши уважно тендерну документацію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.», було виявленно наступне: згідно тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» в пункті 1.11, частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділі 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, вказано: що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" було виявленно невідповідності і згідно пункту 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» о 15:10 24 вересня 2020 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей згідно протоколу №124 засідання тендерного комітету від 23.09.2020 року.
ТОВ «СБМУ «Підряд» 24 вересня о 15:04 завантажив 2 документа під назвою «Посвідчення_ОП_.pdf» і «Посвідчення_кузьмінський», а електронно цифровий підпис було накладенно 24 вересня 2020 року о 14.36.
Під час перевірки справжності КЕП/ЕЦП на сайті уповноваженого органу вказано, що «Дані було змінено і не підписано наявні зміни».
Тобто ТОВ «СБМУ «Підряд» не підписав свою тендерну пропозицію з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тим самим не виконав вимог замовника та тендерної документації.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" в закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.».
ТОВ «СБМУ «Підряд» розмістило документи по пропозиції у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів/копій документів.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електроні документи та електронний документообіг» та «Про електроні довірчі послуги».
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про електроні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Відповідно до п. 1.11 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електроні документи та електронний документообіг», тобто містить прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. Подана тендерна пропозиція ТОВ «СБМУ «Підряд» не містить жодного документу, який оформлено ТОВ «СБМУ «Підряд» у вигляді електронного документу, всі документи, оформлені ТОВ «СБМУ «Підряд» подані у вигляді сканованих кольорових копій з оригіналу або копії документу. При цьому оригінали документів, які оформлені безпосередньо ТОВ «СБМУ «Підряд» мають підпис уповноваженої особи ТОВ «СБМУ «Підряд» - директора Жабського Г. Т. та відтиск печатки ТОВ «СБМУ «Підряд». Копії документів, завірені ТОВ «СБМУ «Підряд» мають засвідчувальний підпис – «З оригіналом згідно», підпис уповноваженої особи ТОВ «СБМУ «Підряд» - директора Жабського Г. Т. та відтиск печатки ТОВ «СБМУ «Підряд». Подана тендерна пропозиція ТОВ «СБМУ «Підряд» місить прикріплений файл-ключ sign.p7s., тобто вимоги п. 1.11 виконані. При перевірці вказаного файлу на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що файл-ключ підпису належить директору ТОВ «СБМУ «Підряд» Жабському Григорію Тимофійовичу.
Тендерна документація по закупівлі № UA-2020-09-01-009102-b не містить обов’язкової вимоги, що «на подану тендерну пропозицію має бути накладено електронний підпис». Закони України «Про публічні закупівлі» та «Про електроні документи та електронний документообіг» також не містять обов’язкових вимог, що на всі без винятку документи тендерної пропозиції має бути накладено електронний підпис.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про електроні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Вищевказані норми не можуть бути застосовані в даному випадку, оскільки:
- ТОВ «СБМУ «Підряд» не відправляв (не розміщував у складі тендерної пропозиції по закупівлі № UA-2020-09-01-009102-b) електроні дані, аналоги яких на паперових носіях повинні мати власноручний підпис. ТОВ «СБМУ «Підряд» подало у складі тендерної пропозиції скани документів з власноручним підписом і відбитком печатки
- Тендерна пропозиція в цілому не є окремим документом, який повинен мати власноручний підпис. Тендерна пропозиція є набір окремих документів, на кожному з яких має бути (і є) підпис.
Серед умов відхилення тендерних пропозицій, викладених в абзаці 3 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» відсутня така умова для відхилення як не накладання електронного підпису. Відсутні таки вимоги і в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного вважаємо Вашу вимогу про відхилення пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» необгрунтованою, та відповідно такою, яка не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000025 ● fa52df5e653d4e9d99604801fc015d92
- Статус: вирішено ● Дата: 19 березня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-09-01-009102-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-21 07:27:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-01-009102-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 18:03:20
Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b)
Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були здійснені на підставі Робочого проекту Проектна документація «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» 2049.
2. Визначення розміру витрат та очікувану вартості предмета закупівлі був здійснений на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва та Локального кошторису «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок результату моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b), тендерний комітет КП «Благоустрій» за результатами голосування вирішив: 1. Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. 2. Розірвати з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням ТОВ «СБМУ «Підряд» з відповідною інформацією. 3. Секретарю тендерного комітету оприлюднити дане рішення на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-02-10 14:29:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • відсутній механізм
Замовник протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення Держаудитслужбою висновку надав пояснення щодо надсилання листа до ТОВ «СБМУ «Підряд» з метою розірвання договору. Додатковою угодою від 09.03.2021 № 3 Договір від 16.10.2020 №91/20 розірвано.
2021-03-19 12:43:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" |
2 723 490,12
UAH з ПДВ
|
2 723 490,12
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 2 451 141.11 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
2 435 152,80
UAH з ПДВ
|
2 435 152,80
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 2 191 637.52 | Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
2 593 001,83
UAH з ПДВ
|
2 451 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 2 451 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
2 435 152,80
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 14:01
|
Додаткова угода № 3 | укладений |
09 березня 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 17:05
|
договір | укладений |
16 жовтня 2020 16:52
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2020 — 30 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
711 279,60
UAH (в тому числі ПДВ 118 546,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Державною аудиторською службою за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», а саме: встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Керуючись статтями 2 та 5 Закону, Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України |