Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 060 000,00 UAH
UA-2020-09-01-009102-b 6d547062d25145e5b04d9746e7f20af4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тритиниченко Володимир Дмитрович

+380444065549 kpblago@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій
Код ЄДРПОУ: 37227875
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Я.Мудрого,1а
Контактна особа: Тритиниченко Володимир Дмитрович
+380444065549
kpblago@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:59
Очікувана вартість: 3 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 2 000 000.00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с.Петропавлівська Борщагівка, проїзд між вул. Сумська та вул. Полтавська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін експлуатації: 10%
15 років і більше: 10%
10 років: 5%
менше 10 років: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня
Дата подання: 02 вересня 2020 12:27
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:00
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (документи, визначені у підпункті 5.3 пункту 5 цього розділу тендерної документації), та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі (документи, вказані у підпункті 6.3. пункту 6 цього розділу тендерної документації), подаються в окремому файлі. Підкажіть, документи повинні надаватися в одному окремому файлі, тобто разом? чи двома окремими файлами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, визначені у підпункті 5.3 пункту 5 та вказані у підпункті 6.3. пункту 6 подаються окремими файлами, кожен окремий завантажений файл повинен мати скорочену назву відповідно до змісту документа (документів), поданого (поданих) згідно з вимогами тендерної документації.
ДД
Дата подання: 02 вересня 2020 12:39
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:00
Згідно ТД в розділі 3 частині 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" вказано: 3.2) наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом /оригіналами/чи копією / копіями/ договору /договорів/ оренди або оригіналом / оригіналами/ чи копією/копіями/ договору /договорів/ про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та копіями свідоцтва/свідоцтв/про реєстрацію транспортного засобу/транспортних засобів/ та/або механізму /механізмів. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та механізмів повинні бути обов'язково надані у вигляді копій? якщо так, то копій яких? засвідчених учасником чи власником? Або все ж таки можливо надання оригіналів свідоцтв?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ТД при наявності оригіналів документів - до тендерної пропозиції подаються кольорові скановані копії оригіналів, при наявності копій - подаються завірені учасником копії документів по документах: "....підтверджуються оригіналом /оригіналами/чи копією / копіями/ договору /договорів/ оренди або оригіналом / оригіналами/ чи копією/копіями/ договору /договорів/ про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції)". Щодо свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та механізмів - надаються їх копії.
ДД
Дата подання: 02 вересня 2020 12:45
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:01
Згідно ТД в розділі 3 частині 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" вказано: Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з об’єктів транспортної інфраструктури та відповідає наступним критеріям: - за предметом закупівлі (будівництво, реконструкція, ремонт із виконанням робіт/наданням послуг відповідно до технічного завдання тендерної документації див. Додаток 2 ); Предмет закупівлі звучить як капітальний ремонт дорожнього покриття, тож і аналогічний договір учасники мають можливість надавати не лише на будівництво або реконструкцію, а й на капітальний ремонт. Вірно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Капітальний ремонт є одним із елементів ремонту дорожнього покриття, як це передбачено ТД в розділі 3 частині 5: "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" вказано: Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з об’єктів транспортної інфраструктури та відповідає наступним критеріям: - за предметом закупівлі (будівництво, реконструкція, ремонт із виконанням робіт/наданням послуг відповідно до технічного завдання тендерної документації див. Додаток 2 ).
ДД
Дата подання: 02 вересня 2020 12:46
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:02
Відгук по аналогічному договору якою датою повинен бути виданий?
Відповідь: Відгук має бути виданий не раніше дати завершення робіт та підписання актів виконаних робіт за закінченими роботами на об'єктах, за якими такий відгук надається.
дд
Дата подання: 02 вересня 2020 15:30
Дата відповіді: 07 вересня 2020 11:02
1.2. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом (копією наказу)/ розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/ доручення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Документи на повноваження директора в якому вигляді надаються? завіренні копії? чи оригінали?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При наявності оригіналів документів - до тендерної пропозиції подаються кольорові скановані копії оригіналів, при наявності копій - подаються завірені учасником копії документів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-01-009102-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 30 вересня 2020 12:01
Вимога КП Благоустрій
Вих.№30/09-1 від 30 вересня 2020 Тендерному комітету КП Благоустрій

Вимога

Розглянувши уважно тендерну документацію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.», було виявленно наступне: згідно тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» в пункті 1.11, частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділі 3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, вказано: що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" було виявленно невідповідності і згідно пункту 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» о 15:10 24 вересня 2020 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей згідно протоколу №124 засідання тендерного комітету від 23.09.2020 року.
ТОВ «СБМУ «Підряд» 24 вересня о 15:04 завантажив 2 документа під назвою «Посвідчення_ОП_.pdf» і «Посвідчення_кузьмінський», а електронно цифровий підпис було накладенно 24 вересня 2020 року о 14.36.
Під час перевірки справжності КЕП/ЕЦП на сайті уповноваженого органу вказано, що «Дані було змінено і не підписано наявні зміни».
Тобто ТОВ «СБМУ «Підряд» не підписав свою тендерну пропозицію з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тим самим не виконав вимог замовника та тендерної документації.

На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" в закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 11:22
Відповідно до п. 1.3. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації з закупівлі № UA-2020-09-01-009102-b «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з накладанням кваліфікованого електронного підпису, або вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа/копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи учасника, у форматі: .pdf/.jpeg/png.
ТОВ «СБМУ «Підряд» розмістило документи по пропозиції у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів/копій документів.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електроні документи та електронний документообіг» та «Про електроні довірчі послуги».
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про електроні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Відповідно до п. 1.11 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електроні документи та електронний документообіг», тобто містить прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. Подана тендерна пропозиція ТОВ «СБМУ «Підряд» не містить жодного документу, який оформлено ТОВ «СБМУ «Підряд» у вигляді електронного документу, всі документи, оформлені ТОВ «СБМУ «Підряд» подані у вигляді сканованих кольорових копій з оригіналу або копії документу. При цьому оригінали документів, які оформлені безпосередньо ТОВ «СБМУ «Підряд» мають підпис уповноваженої особи ТОВ «СБМУ «Підряд» - директора Жабського Г. Т. та відтиск печатки ТОВ «СБМУ «Підряд». Копії документів, завірені ТОВ «СБМУ «Підряд» мають засвідчувальний підпис – «З оригіналом згідно», підпис уповноваженої особи ТОВ «СБМУ «Підряд» - директора Жабського Г. Т. та відтиск печатки ТОВ «СБМУ «Підряд». Подана тендерна пропозиція ТОВ «СБМУ «Підряд» місить прикріплений файл-ключ sign.p7s., тобто вимоги п. 1.11 виконані. При перевірці вказаного файлу на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що файл-ключ підпису належить директору ТОВ «СБМУ «Підряд» Жабському Григорію Тимофійовичу.
Тендерна документація по закупівлі № UA-2020-09-01-009102-b не містить обов’язкової вимоги, що «на подану тендерну пропозицію має бути накладено електронний підпис». Закони України «Про публічні закупівлі» та «Про електроні документи та електронний документообіг» також не містять обов’язкових вимог, що на всі без винятку документи тендерної пропозиції має бути накладено електронний підпис.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про електроні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Вищевказані норми не можуть бути застосовані в даному випадку, оскільки:
- ТОВ «СБМУ «Підряд» не відправляв (не розміщував у складі тендерної пропозиції по закупівлі № UA-2020-09-01-009102-b) електроні дані, аналоги яких на паперових носіях повинні мати власноручний підпис. ТОВ «СБМУ «Підряд» подало у складі тендерної пропозиції скани документів з власноручним підписом і відбитком печатки
- Тендерна пропозиція в цілому не є окремим документом, який повинен мати власноручний підпис. Тендерна пропозиція є набір окремих документів, на кожному з яких має бути (і є) підпис.
Серед умов відхилення тендерних пропозицій, викладених в абзаці 3 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» відсутня така умова для відхилення як не накладання електронного підпису. Відсутні таки вимоги і в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі наведеного вважаємо Вашу вимогу про відхилення пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» необгрунтованою, та відповідно такою, яка не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

30 вересня 2020 12:00
Вимога КП Благоустрій.pdf

Документи

05 жовтня 2020 11:21
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000025 ● fa52df5e653d4e9d99604801fc015d92
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 березня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-09-01-009102-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-21 07:27:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-01-009102-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 18:03:20

Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b)

Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були здійснені на підставі Робочого проекту Проектна документація «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» 2049.
2. Визначення розміру витрат та очікувану вартості предмета закупівлі був здійснений на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва та Локального кошторису «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.»

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок результату моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-01-009102-b), тендерний комітет КП «Благоустрій» за результатами голосування вирішив: 1. Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. 2. Розірвати з ТОВ «СБМУ «Підряд» діючого договору від 16 жовтня 2020 року № 91/20 на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини проїзду між вул. Сумська та вул. Полтавська в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, шляхом надсилання рекомендованого листа з повідомленням ТОВ «СБМУ «Підряд» з відповідною інформацією. 3. Секретарю тендерного комітету оприлюднити дане рішення на веб-порталі Уповноваженого органу згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-02-10 14:29:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • відсутній механізм

Замовник протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення Держаудитслужбою висновку надав пояснення щодо надсилання листа до ТОВ «СБМУ «Підряд» з метою розірвання договору. Додатковою угодою від 09.03.2021 № 3 Договір від 16.10.2020 №91/20 розірвано.

2021-03-19 12:43:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 2 723 490,12
UAH з ПДВ
2 723 490,12
UAH з ПДВ
1.1111111111 2 451 141.11 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 2 435 152,80
UAH з ПДВ
2 435 152,80
UAH з ПДВ
1.1111111111 2 191 637.52 Документи
ТОВ "Афінацентр" 2 593 001,83
UAH з ПДВ
2 451 000,00
UAH з ПДВ
1 2 451 000 Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 22:11
Електронний підпис
15 вересня 2020 21:42
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 вересня 2020 20:24
3.9 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
15 вересня 2020 20:24
3.14 ЛІЦЕНЗІЯ АВК 2020-2021.pdf
15 вересня 2020 20:23
3.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
15 вересня 2020 20:12
4.5.2 КБ3 СУМСЬКА 6875763_56 грн.pdf
15 вересня 2020 20:10
4.1.3 ЛИСТИ ВІДГУКИ ПБСР.zip
15 вересня 2020 19:47
Дод.2.2.4 ДОГОВОРИ ЦПХ 08.2020.zip
15 вересня 2020 19:00
2.1.14 ВитягБаланс_рах104.pdf
15 вересня 2020 18:59
2.1.7Тех.пасп.Власні ТЗ.rar
15 вересня 2020 18:59
2.1.17 ВитягБаланс_рах1121.pdf
15 вересня 2020 18:59
2.1.16 ВитягБаланс_рах106.pdf
15 вересня 2020 18:59
2.1.15 ВитягБаланс_рах105.pdf
15 вересня 2020 17:36
1.6 ПідсумкВідомРесурсів.pdf
15 вересня 2020 17:35
1.4 ЛокКошторисКапРем2-1-1.pdf
15 вересня 2020 17:35
1.2 ДогЦінаДеталіз2020-2021.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
08 жовтня 2020 16:01
Довідка_ДПІ_07-10-к.pdf
08 жовтня 2020 12:01
Довідка_ДПІ-07-10-20.pdf
06 жовтня 2020 13:07
Довідка_ДПІ-К.pdf
06 жовтня 2020 13:07
Довідка_ДПІ.pdf
05 жовтня 2020 11:57
Цінова_пропозиція_10-05.pdf
02 жовтня 2020 13:42
Довідки.pdf
30 вересня 2020 14:07
Довідка_банкрутство.pdf
30 вересня 2020 14:07
Dovidka_20244517870830248884.pdf
30 вересня 2020 14:07
Dovidka_20244517870830248884.pdf.p7s
30 вересня 2020 14:07
Довідка.zip
24 вересня 2020 15:04
Посвідченя_ОП_.pdf
24 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:35
Посвідченя_ОП.pdf
24 вересня 2020 14:35
Протоколи_ОП-2.pdf
24 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:41
Довідка_працівники.pdf
24 вересня 2020 09:34
Договір_Техніка_КАТП.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_поливомийка.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_КАМАЗ_АІ-5123-АР.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_СATERPILLAR_06-036_AI.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_МАН-1060.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_МАН_АІ-9506-ЕТ.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_ДУ-98_214-98_КА.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_Камаз_АІ-5153-СА.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_Камаз_АІ-8960-АН.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_ДУ_99_247-89_КА.pdf
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_МАН_АІ-5813-ЕТ.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_МАН_АІ-3118-НА.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_МАН_АІ-9019-ЕО.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_HITACHI_36-949_KA.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_BOMAG_22-575_АІ.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_AMMANN_326-46_KA.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_BOBCAT_21-478_AI.PDF
24 вересня 2020 09:34
Свідоцтво_JCB_07-514_АІ.PDF
24 вересня 2020 09:33
Свідоцтво_HITACHI_30-699_KA.PDF
24 вересня 2020 09:33
Свідоцтво_BOBCAT_094-91_AI.pdf
24 вересня 2020 09:33
Свідоцтво_BOBCAT_01-231_AI.pdf
24 вересня 2020 09:33
Свідоцтво_BOBCAT_214-77_AI.pdf
24 вересня 2020 09:33
Свдоцтво_кран.PDF
16 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Договір_Техніка_КАТП.pdf
16 вересня 2020 16:44
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
16 вересня 2020 16:44
Договір_Леонтовича.pdf
16 вересня 2020 16:44
Паспорт_ІК-Жабський.pdf
16 вересня 2020 16:44
Акти_Леонтовича_3.pdf
16 вересня 2020 16:44
Акти_Леонтовича_1.pdf
16 вересня 2020 16:44
Накази_працівники.pdf
16 вересня 2020 16:44
Проект_договору.pdf
16 вересня 2020 16:44
Акти_Леонтовича.pdf
16 вересня 2020 16:44
Свідоцтво_МАН_АІ-9506-ЕТ.pdf
16 вересня 2020 16:44
Акти_Леонтовича_2.pdf
16 вересня 2020 16:44
Свідоцтво_AMMANN_326-46_KA.PDF
16 вересня 2020 16:44
Документи_нерухомість.pdf
16 вересня 2020 16:44
Протокол_охорона_праці.pdf
16 вересня 2020 16:44
Витяг_Підряд.pdf
16 вересня 2020 16:44
Атестати_Виробництва.pdf
16 вересня 2020 16:43
довідка_Статутні.pdf
16 вересня 2020 16:43
Довідка_виробнича_база.pdf
16 вересня 2020 16:43
Довідки_СТ-17.pdf
16 вересня 2020 16:43
Техспецифікація.pdf
16 вересня 2020 16:43
Локальний_кошторис.pdf
16 вересня 2020 16:43
r_158_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
16 вересня 2020 16:43
Кошторисний_прибуток.pdf
16 вересня 2020 16:43
r_158_ДЦ_ДЦ.rtf
16 вересня 2020 16:43
Сертифікат_Лабораторія.pdf
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво-ПДВ.pdf
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_СATERPILLAR_06-036_AI.PDF
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_поливомийка.pdf
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_МАН-1060.pdf
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_МАН_АІ-9019-ЕО.PDF
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_МАН_АІ-5813-ЕТ.PDF
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_МАН_АІ-3118-НА.PDF
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_ДУ-98_214-98_КА.PDF
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_КАМАЗ_АІ-5123-АР.pdf
16 вересня 2020 16:43
Свідоцтво_ДУ_99_247-89_КА.pdf
16 вересня 2020 16:42
Свідоцтво_JCB_07-514_АІ.PDF
16 вересня 2020 16:42
Свідоцтво_BOMAG_22-575_АІ.PDF
16 вересня 2020 16:42
Свдоцтво_кран.PDF
16 вересня 2020 16:42
Протокол_Наказ_Жабський.pdf
16 вересня 2020 16:42
Пояснення_лабораторія.pdf
16 вересня 2020 16:42
Наказ_Штатний_розпис.pdf
16 вересня 2020 16:42
Пояснення_дозвіл.pdf
16 вересня 2020 16:42
Паспорт Жабський.pdf
16 вересня 2020 16:42
План_фінансування.pdf
16 вересня 2020 16:42
Машини_механізми.pdf
16 вересня 2020 16:42
Наказ_Кульбицкій.pdf
16 вересня 2020 16:42
Ліцензія_Підряд.pdf
16 вересня 2020 16:42
Календарний_графік.pdf
16 вересня 2020 16:42
Згода_персональні_дані.pdf
16 вересня 2020 16:42
Довідка_право_власності.pdf
16 вересня 2020 16:42
Довідка_посадова_особа.pdf
16 вересня 2020 16:41
Відгук-Київавтодор.pdf
16 вересня 2020 16:41
Витяг_ПДВ_К.pdf
16 вересня 2020 16:41
Аналогічні_договори.pdf
16 вересня 2020 16:41
Тендерна_пропозиція.pdf
16 вересня 2020 16:41
Розрахунки_вартості.pdf
16 вересня 2020 16:41
r_158_ДЦ_Т2.rtf
16 вересня 2020 16:41
Договірна_ціна.pdf
16 вересня 2020 16:41
r_158_ДЦ_ИВР.rtf
16 вересня 2020 16:41
158.imd
16 вересня 2020 16:41
r_158_ДЦ_ССР прибуток.rtf
16 вересня 2020 16:41
Адмін_витрати.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:16
0 ТП.pdf
16 вересня 2020 15:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:38
10 Статут.pdf
16 вересня 2020 11:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 вересня 2020 11:35
Довідка стан рахунку.pdf
16 вересня 2020 11:35
Довідка заборгованість.pdf
16 вересня 2020 11:35
Витяг ЄДРПОУ 14.09.2020.pdf
16 вересня 2020 11:35
1867.pdf
16 вересня 2020 11:35
96.imd
16 вересня 2020 11:35
10 паспорт.pdf
16 вересня 2020 11:35
9 Ліцензія_дозволи.pdf
16 вересня 2020 11:34
8 витяг 04.06.pdf
16 вересня 2020 11:34
7 Кошторис.pdf
16 вересня 2020 11:34
5 ст 17.pdf
16 вересня 2020 11:34
4 Фінансова звітність.pdf
16 вересня 2020 11:34
3 Досвід роботи.pdf
16 вересня 2020 11:34
2 Працівники.pdf
16 вересня 2020 11:34
1 Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВ "Афінацентр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Переможець 2 435 152,80
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік невідповідностей: а) В пункті 5.3. Розділу 3 вказано, що: «Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: 1) довідку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складену за нижченаведеною формою І. У третій графі таблиці форми І учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Наявність обладнання, машин і механізмів, що вказані в цій довідці, документально підтверджується згідно з підпунктом 3 цього пункту». Також, відповідно до підпункту 3.1 пункту 5.3 Розділу 3, встановлена вимога, що «наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів)», а згідно підпункту 3.2 пункту 5.3 Розділу 3, встановлена вимога, що «наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом /оригіналами/чи копією / копіями/ договору /договорів/ оренди або оригіналом / оригіналами/ чи копією/копіями/ договору /договорів/ про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та копіями свідоцтва/свідоцтв/про реєстрацію транспортного засобу/транспортних засобів/ та/або механізму /механізмів/». На підтвердження довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» в складі тендерної пропозиції частково не надав свідоцтва на власні транспортні засоби, перераховані в довідці, а також на орендовані транспортні засоби не надав взагалі. б) Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Не дотримано вимоги підпункту 3 та 4 пункту 5.3. Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Підтвердити наявність у учасника власного та орендованого автотранспорту копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. б) Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
2 435 152,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 14:01
Додаткова угода № 3 укладений
09 березня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 17:05
договір укладений
16 жовтня 2020 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 711 279,60
UAH (в тому числі ПДВ 118 546,60 UAH)
Причини розірвання договору: Державною аудиторською службою за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», а саме: встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Керуючись статтями 2 та 5 Закону, Держаудитслужба зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України