Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вентиляційне обладнання (вентиляційне обладнання для позашкільного закладу освіти), ДК 021:2015 – 42520000-7
Очікувана вартість
141 402,00 UAH
UA-2020-09-01-009087-b 04f37b9a2bb44a0fafa72973349f9a82
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - п. 2 ч. 1 ст. 40 Закону Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: Замовником двічі було відмінено закупівлю у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівля 1 - UA-2020-06-05-003537-b, закупівлю 2 - UA-2020-05-04-001841-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
486 штуки
вентиляційне обладнання для позашкільного закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацький центр «Штурм»» Дніпровської міської ради, вул. Гідропаркова, 3 (підрозділ «Штурм-Парус»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання
90 метр погонний
вентиляційне обладнання для позашкільного закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацький центр «Штурм»» Дніпровської міської ради, вул. Гідропаркова, 3 (підрозділ «Штурм-Парус»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання
111 метр квадратний
вентиляційне обладнання для позашкільного закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитячо-юнацький центр «Штурм»» Дніпровської міської ради, вул. Гідропаркова, 3 (підрозділ «Штурм-Парус»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

01 вересня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:50
документи по ст. 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець БОЯРКО БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2647512672
Переможець 141 402,00
UAH
01 вересня 2020 16:56

Документи

01 вересня 2020 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець БОЯРКО БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2647512672
141 402,00
UAH
Документи

Документи

01 вересня 2020 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 14:20
дод.угода №1 від 09.11.2020 договір №37Д-20 від 22.09.2020.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 14:19
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:17
договір №37Д-20 від 22.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37Д-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 402,00
UAH