Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №7 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону)
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2020-09-01-008836-b ● 9be1cd9dcdd84105a0447f65500ed821
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичний клінічний центр Південного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08199969 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Бондаренко Сергій +380487258212 vmkstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №7 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником за надані послуги (виконані роботи) на підставі довідки про вартість (Ф-КБ-3) підписаною Сторонами. Довідка про вартість наданих послуг (виконаних робіт) разом з актом (Ф-КБ2в) і розрахунком фактичних витрат надається Замовнику не пізніше 27 числа звітного місяця. Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє довідку-акт та підписує їх в частині надання послуг (виконання робіт); За надані послуги (виконані роботи), замовник не пізніше 15 числа місяця наступного за звітним перераховує в національній валюті України кошти на рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 16:30 |
ТД будівлі 7 зміни.doc | |
08 вересня 2020 16:29 |
протокол 289.PDF | |
01 вересня 2020 16:37 |
ТД будівлі 7.doc |
08 вересня 2020 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2020 16:30 |
ТД будівлі 7 зміни.doc
|
|||
08 вересня 2020 16:29 |
протокол 289.PDF
|
|||
01 вересня 2020 16:37 |
ТД будівлі 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; допускає дискримінацію учасників, необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій.
Дата подання: 03 вересня 2020 20:46
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:14
Військово-клінічний медичний центр Південного регіону порушує відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; допускає дискримінацію учасників, необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій.
Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
А саме:
Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.
Вимагаємо пояснити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!
Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Відповідно до пункту 4 розділу 5 тендерної документації:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Відповідно до пункту 4 розділу 5 тендерної документації:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Класс наслідків
Дата подання: 03 вересня 2020 20:52
Дата відповіді: 08 вересня 2020 15:15
Просимо пояснити класс насліжків будівельних робіт.
Відповідь: Незначні наслідки - клас СС1.
Невідповідність предмета договору
Дата подання: 03 вересня 2020 20:57
Дата відповіді: 08 вересня 2020 16:22
Згідно з положеннями Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». П. II. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг п2. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Таким чином під час визначення предмета закупівлі необхідно керуватися чинним законодавством України та державними будівельними нормами у тому числі примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року N 150Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2004 р. за N 1046/9645,.
Згідно з яким перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень".
Просимо пояснень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-01-008836-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 25 вересня 2020 22:02
Ціна пропозиції без урахівання ПДВ
Згідно з тендерною документацією очікувана вартість закупівлі становить 95 тис. Грн з ПДВ. Але переможець Мамонтова не є платником ПДВ та пропозицію подала без урахування цієї вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 15:28
Згідно Закону «Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» - фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В Україні дозволено брати участь у процедурі закупівлі практично всім бажаючим, які мають статус фізичної або юридичної особи, а, отже, дозволено брати учать як платникам ПДВ, так і не платникам ПДВ.
Згідно з тендерною документацією очікувана вартість закупівлі становить 95000,00грнз ПДВ. ФОП «Мамонтова Л.С.» подала пропозицію без урахування ПДВ, так як не являється платником ПДВ. ФОП «Мамонтова Л.С.» є платником єдиного податку, тому ціна тендерної пропозиції була оголошена з урахуванням суми єдиного податку, що в кінцевому результаті не вплинуло на вартість закупівлі.
Згідно з тендерною документацією очікувана вартість закупівлі становить 95000,00грнз ПДВ. ФОП «Мамонтова Л.С.» подала пропозицію без урахування ПДВ, так як не являється платником ПДВ. ФОП «Мамонтова Л.С.» є платником єдиного податку, тому ціна тендерної пропозиції була оголошена з урахуванням суми єдиного податку, що в кінцевому результаті не вплинуло на вартість закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-01-008836-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Дата подання: 25 вересня 2020 22:05
працівники
ФОП Мамонтова не надала будь яких документів, що підтверджують дійсну наявність робітників та їх кваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2020 15:35
Згідно додатку №3 ТД ФОП Мамонтова надала у складі тендерної пропозиції "Довідку
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-01-008836-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП Одесжилбуд 2007, Код ЄДРПОУ:34994260
Пропозиція без ПДВ
Згідно з тендерною документацією очікувана вартість закупівлі становить 95 тис. Грн з ПДВ. Але переможець Мамонтова не є платником ПДВ та пропозицію подала без урахування цієї вимоги.
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Одесжилбуд 2007 |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Мамонтова Лариса Семенівна |
94 500,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШЕВЧЕНКО ЛЮБОВ СТЕПАНІВНА |
94 000,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Одесжилбуд 2007 #34994260 |
Відхилено |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 16:57
|
ФОП Мамонтова Лариса Семенівна #2140121107 |
Переможець |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 17:08
|
дод угода 1 договір 479.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 15:26
|
договір 479.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2020 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2 Договору доповнити підпунктом 2.5 наступного змісту: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - 65044, Україна, Одеська область, вул. Пироговська, 2 . Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31 грудня 2020 року». Пункт 3.4 викласти в наступній редакції: «Оплата наданих послуг здійснюється Замовником за надані послуги (виконані роботи) на підставі довідки про вартість (Ф-КБ-3) підписаною Сторонами. Довідка про вартість наданих послуг (виконаних робіт) разом з актом (Ф-КБ2в) і розрахунком фактичних витрат надається Замовнику не пізніше 27 числа звітного місяця. Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє довідку-акт та підписує їх в частині надання послуг (виконання робіт). Оплата наданих послуг Замовником проводиться протягом 15 календарних днів з моменту отримання та підписання актів виконаних робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 479 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |