Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-01-006286-b ● eab1a270491149a2829b54175b621c22
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Наталя Чугай Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: зупинка №28 "Мануфактура" по вул. Харківська. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 17.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. (1%).
Затверджено Протоколом № 435/05.02.03-05 від 01.09.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: зупинка №28 "Мануфактура" по вул. Харківська. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 17.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. (1%).
Затверджено Протоколом № 435/05.02.03-05 від 01.09.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт зупинки №28 "Мануфактура" по вул. Харківська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 14:52 |
Оголошення.docx | |
01 вересня 2020 14:52 |
Додаток 6.docx | |
01 вересня 2020 14:52 |
Додаток 5.docx | |
01 вересня 2020 14:51 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
01 вересня 2020 14:51 |
Креслення.pdf | |
01 вересня 2020 14:51 |
Додаток 3.doc | |
01 вересня 2020 14:51 |
Додаток 2.docx | |
01 вересня 2020 14:51 |
Додаток 1.docx | |
01 вересня 2020 14:50 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 11:21 |
Кінець періоду оскарження: | 18 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби |
Документи:
07 вересня 2020 11:21
|
Електронний підпис |
07 вересня 2020 11:18
|
Протокол №454_0001.pdf |