Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приймального відділення комунального підприємства "Центральна міська лікарня м. Олександрії Олександрійської міської ради" за адресою: вул. Ярмаркова, 15, м. Олександрія"
Очікувана вартість
14 733 606,00 UAH
UA-2020-09-01-004733-b ffb96041d75d4215b7a41b683eb45bdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 11:09
Очікувана вартість: 14 733 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 669,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73668 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приймального відділення комунального підприємства "Центральна міська лікарня м. Олександрії Олександрійської міської ради" за адресою: вул. Ярмаркова, 15, м. Олександрія"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні: 0%
01 вересня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 13:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020 для ТК1.doc
01 вересня 2020 13:32
Тендерна документація Олександрійська ЦРЛ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000050 ● bbd33f62f3d6499693ad70a4eac161c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.01.2021 № 5

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6
UA-2020-09-01-004733-b
01.09.2020 УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код за ЄДРПОУ 43504992) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виконання висновку моніторингу Східного офісу держаудислужби

2021-02-15 16:52:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 13 933 606,06
UAH з ПДВ
13 933 606,06
UAH з ПДВ
1.4285714286 9 753 524.24 Документи
ПП "Кабекслайн" 14 733 606,00
UAH з ПДВ
14 733 606,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 13 751 365.60 Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:58
Довідка МВД.pdf
28 вересня 2020 15:58
ТОВ РБК(5).zip
28 вересня 2020 15:58
Фіз.особа.zip
17 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:43
Прайси.pdf
17 вересня 2020 13:43
Прайси (2).pdf
17 вересня 2020 13:43
Інше.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток7.pdf
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_Т3-10.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_Т2.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ССР_9.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ССР_8.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ССР_7.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ОС_2-1_2.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ОС_2-1_1.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ОПР.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
17 вересня 2020 13:43
7_ДЦ_ДЦ_4.xls
17 вересня 2020 13:43
Договор АВК и Лецензия.pdf
17 вересня 2020 13:43
ДЦ та Пояс. записка.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток5.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток4.pdf
17 вересня 2020 13:43
Фінанси.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток3.3.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток3.2.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток3.1.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток3.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток2.pdf
17 вересня 2020 13:43
Додаток1.pdf
17 вересня 2020 13:43
Махно Є.А., довіреність.7z
17 вересня 2020 13:43
лицензия ТАСКОМБАНК.7z
17 вересня 2020 13:43
Довідка.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:43
15 технічне завдання.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
14. Проект договору .FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
12. Дозволи .FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
11.Ліцензія.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
10. Витяг ПДВ.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
9. Статут.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
8 Субпідрядник.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
7 СТ.17.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
5.1аналогія .FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
5 Аналогія.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
4.1 підтвердження мтб.pdf
16 вересня 2020 13:43
4 мтб.FR12.pdf
16 вересня 2020 13:43
3 Працівники.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

ПП "Кабекслайн"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"
#38802936
13 933 606,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 11:56
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 15:16
ДУ прийм відділення Олександрія ЦРЛ.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 15:14
ДЦ+Граф Олександрія ЦРЛ.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 16:04
ДУ Олекс ЦРЛ.PDF зміни до договору
16 червня 2021 16:03
ДЦ+Граф Олекс ЦРЛ.PDF зміни до договору
16 червня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 14:58
Кал графік + ДЦ.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 14:57
Дод угода Олександрія приймальне.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 17:57
додугода Гр ДЦ Ол ПВ.PDF зміни до договору
23 березня 2021 17:40
додугода Ол ПВ.PDF зміни до договору
23 березня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:16
Олександрія ЦРЛ 3х стор угода.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:26
Додатки Олександрія ЦРЛ.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:25
Угода Олександрійська ЦРЛ.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:09
дод уг ПВ Ол ЦРЛ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:09
ДЦ к дод уг ПВ Ол ЦРЛ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 09:36
ДЦ + Гр до дог Ол ЦРЛ.pdf укладений
08 жовтня 2020 09:35
Дог Ол ЦРЛ.pdf укладений
08 жовтня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення договірної ціни в новій редакції, без збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/117
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/122
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна Замовника робіт
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення фінансування у 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягів фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 88/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2020/87
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 933 606,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 322 267,67 UAH)