Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу Черняхівської музичної школи за адресою: Житомирська область, смт Черняхів, вул. Шевченка, 8 (коригування проектно-кошторисної документації)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
4 000 871,20 UAH
UA-2020-09-01-003830-b 176ebd663f8c4bd7b5696b1f9f5fdd53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерчук Тетяна Анатоліївна

+380413441154 kyltyraa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури, молоді та спорту Черняхівської РДА Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02227877
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., Черняхів, Майдан Рад 3
Контактна особа: Кучерчук Тетяна Анатоліївна
+380413441154
kyltyraa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:24
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:24
Очікувана вартість: 4 000 871,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 004,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відсутній. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу Черняхівської музичної школи за адресою: Житомирська область, смт Черняхів, вул. Шевченка, 8 (коригування проектно-кошторисної документації)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт.Черняхів , Майдан Рад 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, з яких _________________________ (____________________________) на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 12:32
Технічне завдання.rar
01 вересня 2020 12:32
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
01 вересня 2020 12:32
2.0._Оголошення_роботи.docx
01 вересня 2020 12:32
Тендерна_документацiя.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 4 000 494,88
UAH з ПДВ
3 980 490,52
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 3 998 000,00
UAH з ПДВ
3 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 10:21
Електронний підпис
25 вересня 2020 10:18
довідки Ст.17.PDF
25 вересня 2020 10:18
довідка ДПС.pdf
15 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:28
Сертифікат ISO Буд Альянс.PDF
15 вересня 2020 17:28
Ліцензія АВК БАМ.PDF
15 вересня 2020 17:28
17 Штатний розпис, 1ДФ.pdf
15 вересня 2020 17:28
15 Виписка, витяг.pdf
15 вересня 2020 17:28
14 Статут.pdf
15 вересня 2020 17:28
13 Витяг ПДВ.pdf
15 вересня 2020 17:28
12 Дозвільні документи.pdf
15 вересня 2020 17:28
10 Субпідряд.pdf
15 вересня 2020 17:28
9 Листи Персональні дані.pdf
15 вересня 2020 17:28
8 Уповноважена особа.pdf
15 вересня 2020 17:28
7.2 Розрахунки, imd.zip
15 вересня 2020 17:28
7.1 Розрахунки 2.pdf
15 вересня 2020 17:28
7.1 Розрахунки 1.pdf
15 вересня 2020 17:28
6 Стаття 17.pdf
15 вересня 2020 17:28
5 Фін. звітність.pdf
15 вересня 2020 17:28
4 Досвід 3.pdf
15 вересня 2020 17:28
4 Досвід 2.rar
15 вересня 2020 17:28
4 Досвід 1.pdf
15 вересня 2020 17:28
3 Працівники 3 робітники.rar
15 вересня 2020 17:28
3 Працівники 2 ІТР.rar
15 вересня 2020 17:28
3 Працівники 1.pdf
15 вересня 2020 17:28
2 МТБ.pdf
15 вересня 2020 17:28
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 10:29
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:18
Статут новий.pdf
16 вересня 2020 10:18
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
16 вересня 2020 10:18
ліцензія будівельна.PDF
16 вересня 2020 10:18
лист ст.17.pdf
16 вересня 2020 10:18
лист персональні дані.pdf
16 вересня 2020 10:18
лист зміна назви.pdf
16 вересня 2020 10:18
Лист відгук до договору.pdf
16 вересня 2020 10:18
копія коду керівника.pdf
16 вересня 2020 10:18
копія паспорта керіника.pdf
16 вересня 2020 10:18
копія звіту 1-дф.pdf
16 вересня 2020 10:18
договір ФОП Ірза.pdf
16 вересня 2020 10:18
договір ФОП Грицько М.М..pdf
16 вересня 2020 10:18
договір Рорат.pdf
16 вересня 2020 10:18
договір Грицько Т.Я..pdf
16 вересня 2020 10:18
договір Гранд-Гарант.pdf
16 вересня 2020 10:18
договір Галактікус.pdf
16 вересня 2020 10:18
довідка про працівників.pdf
16 вересня 2020 10:18
довідка захист довкілля.pdf
16 вересня 2020 10:18
відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2020 10:18
витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 3 980 490,52
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
3 980 490,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:13
Додаткова угода Будівельний альянс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 11:15
Договір 102 від 06.10..pdf укладений
07 жовтня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, у зв'язку із об'єктивними обставинами в порядку п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML