Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт дитячо-спортивного майданчика по вул.П.Козланюка, 1-3 у м.Львові)
Очікувана вартість
1 140 648,00 UAH
UA-2020-09-01-002974-b 600f6ae3498c4891b3b765b419d6c9fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Доманська

380322546236 t.domanska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Тетяна Доманська
380322546236
t.domanska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 140 648,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 703,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
Капітальний ремонт дитячо-спортивного майданчика по вул.П.Козланюка, 1-3 у м.Львові - інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладені у додатку № 1 до оголошення.кількість товарів/ обсяг робіт/послуг: 1 роботи (дві черги робіт)місце поставки/ виконання робіт/надання послуг: 79014 Львів вул.Козланюка,1-3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
за CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт дитячо-спортивного майданчика по вул.П.Козланюка, 1-3 у м.Львові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт згідно Договору проводиться в 2 –етапи відповідно за 2020 рік в сумі _____ грн. у т.ч. ПДВ ______ грн. , та 2021 рік __________ грн. в т.ч. ПДВ _____грн. Бюджетні зобов’язання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, затверджених міським бюджетом м. Львова на 2020 рік та 2021 рік. Сума розподілу коштів на 2020 рік та 2021 рік може бути скоригована за умову виділення додаткового фінансування ЗАМОВНИКУ з погодженням з ПІДРЯДНИКОМ. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжним дорученням на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування:кошти міського бюджету м.Львова Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 1 138 400,00
UAH з ПДВ
1 138 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 18:43
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:10
17_Цінова пропозиція.pdf
08 вересня 2020 18:10
15-5_Довідка про дозволи.pdf
08 вересня 2020 18:10
15-1_Технічне завдання.pdf
08 вересня 2020 18:10
8-2_Проект договору.pdf
08 вересня 2020 18:10
5-3_Копія Статуту.PDF
08 вересня 2020 18:10
5-2_Витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2020 18:10
5_Відомості про учасника.pdf
08 вересня 2020 18:10
3.4_Акти.pdf
08 вересня 2020 18:10
3.3_Лист відгук.pdf
08 вересня 2020 18:10
3.2-2_Договірна ціна.pdf
08 вересня 2020 18:10
2.3_Копія звіту 1ДФ.pdf
08 вересня 2020 18:10
1.2-5_Копії техпаспортів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
#41275610
Переможець 1 138 400,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:50

Документи

14 вересня 2020 15:50
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"
#41275610
1 138 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 15:50
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:08
ДУ 5 П.Козланюка.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 10:46
ДУ №4 до Договору №327 від 23.09.2020.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 10:45
Дод уг 3 до договору 327 від 23.09.20.pdf зміни до договору
31 травня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:35
Додаткова 2 до договору №327.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:13
ДУ №1 від 12.10.20 Козланюка 1-3.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:03
327.pdf укладений
23 вересня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.16.11.Договору та ч5 ст41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди про необхідність внесення змін до даного Договору. Сторони дійшли згоди доповнити Розділ 17 Договору наступними змінами: Розділ 17. "Додатки до договору" в наступній редакції. Невід'ємними частинами цього договору є: - договірна ціна; - календарний план (графік виконання робіт); -дефектний акт. 3.У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та Доповненням Розділу 17 дефектним актом, сторони зазначають, що вказані зміни не призводять до зміни суми визначеної в Договорі. 4.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 5.Ця додаткова угода укладена у двох примірниках з дефектним актом, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 4/33-327
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, домовились зменшити вартість Договору №4/33-327 від 23.09.20 на суму 2625,00 грн. та викласти п.2.2. Договору в новій редакції: "2.2.Ціна робіт за Договором складає 1135775,00 грн. (один мільйон сто тридцять пять тисяч сімсот сімдесят пять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ. Оплата робіт згідно Договору проводиться в 2-етапивідповідно за 2020 рік в сумі 521 816,35 грн. (пятсот двадцять одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень 35 копійок) в т.ч. ПДВ, та 2021 рік 613 958,65 грн. (шістсот тринадцять тисяч девятсот пятдесят вісім гривень,65 копійок) в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4/33-327
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 1.4 Договору викласти в наступній редакції: Вартість виконаних робіт на обєкті, відповідно до виділених Замовгнику бюджетних призначень на 2020 рік становить 521 816,35 грн ) пятсот двадцять одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень 35 коп) в т.ч. ПДВ Вартість робіт на Обєкті, які підлягають виконанню у 2021 році становить 613 958,65 грн. (шістсот тринадцять тисяч девятсот пятдесят вісім гривень, 65 коп) в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 4/33-327
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, домовились зменшити вартість Договору №4/33-327 від 23.09.20250р. на суму 110891,40 грн. та викласти п.2.2 Договору в новій редакції Ціна робіт за Договором складає 1024883,60 грн. (один мільйон двадцять чотири тисячі вісімсот три гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ. Оплата робіт згідно Договору проводиться в 2-етапи відповідно за 2020 рік в сумі 521 816,35 грн. (пчятсот двадцять одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень 35 копійок) в т.ч. ПДВ, та 2021 рік 503 067,25 грн. (пятсот три тисячі шістдесят сім гривень, 25 копійок) в т.ч. ПДВ. Бюджетні зобовязання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, затверджених міським бюджетом м.Львова на 2020 рік та 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 4/33-327
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 4/33-327
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML