Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63»
(ДК 021:2015 - 45453000-7 : Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 281 594,00 UAH
UA-2020-09-01-002272-b ● d1ea061574d54e02be4d776917920d62
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової |
Код ЄДРПОУ: | 02214254 |
Вебсайт: | http://odma.edu.ua/ukr |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 63 |
Контактна особа: |
Світлана Станкевич +380972729352 ssvetlana63@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 281 594,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 408,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63»
(ДК 021:2015 - 45453000-7 : Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
(ДК 021:2015 - 45453000-7 : Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65023, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Новосельського, буд. 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи може здiйснюватися достроково за фактом виконання робiт та пiдnисання акту приймання-передачі виконаних робiт . Бюджетнi зобов'язання та платежi здiйснюються лише за наявностi вiдповiдних бюджетних призначень (асигнувань). У разi затримки бюджетного фiнансування розрахунки за наданi послуги здiйснюються протягом 7 банкiвських днiв з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фiнансування закупiвлi на свiй реєстрацiйний рахунок. Розрахунки (оплата) проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем актів приймання-передачі виконаних робiт. Оплата здійснюється через 7 банківських днів після отримання приймання-передачі виконаних робiт на оплату робіт в розмірі 100 відсотків. Оплата може здійснюватись поступово (поетапно) згідно з графіком виконання робіт та підписання відповідних актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 11:04 |
File (12).PDF | |
01 вересня 2020 11:04 |
РК учбовий корпус.pdf | |
01 вересня 2020 11:04 |
ТД кап_ремонт_учбовий_корпус.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-01-002272-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 29 вересня 2020 17:55
Вимога
Викладено окремо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 10:53
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової розглянула вашу вимогу від 29.09.2020 (номер вимоги в електронній системі закупівель UA-2020-09-01-002272-b.a2) та повідомляє, що вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Також, відповідно до частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тобто, інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення надається Замовником саме учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Додатково повідомляємо, що Замовник розгляне питання щодо відміни свого рішення про визнання ТОВ "ФАЕТОН-2020" переможцем відкритих торгів та додаткового розгляду (перевірці) пропозиції зазначеного учасника на відповідність вимогам тендерної документації
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Також, відповідно до частини четвертої статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тобто, інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення надається Замовником саме учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Додатково повідомляємо, що Замовник розгляне питання щодо відміни свого рішення про визнання ТОВ "ФАЕТОН-2020" переможцем відкритих торгів та додаткового розгляду (перевірці) пропозиції зазначеного учасника на відповідність вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-09-01-002272-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 22 вересня 2020 15:58
Вимога на рішення тендерного комітету
Не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і надаємо свої аргументи
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 11:27
Ваша вимога відхилена виходячи з наступного.
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової розглянула вашу вимогу від 22.09.2020 (номер вимоги в електронній системі закупівель UA-2020-09-01-002272-b.b1) та повідомляє, що вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
1.За результатами електронного аукціону на закупівлю «Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63» (ДК 021:2015 - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-01-002272-b), який відбувся 18.09.2020 найбільш економічно вигідну пропозицію надало ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" (код ЄДРПОУ 41397479).
Тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно була відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 1 частини1 статті 31 Закону
Опис обставин які стали підставою для відхилення.
Відповідно до п. 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
У свою чергу згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться зокрема відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Поняття кінцевого бенефіціарного власника міститься в п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Так, кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
Відповідно до даних ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вільному доступі його єдиним засновником (учасником) являється виключно фізична особа, яка (КАСАТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ) володіє часткою у розмірі 100% відсотків статутного (складеного) капіталу та відповідно здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи.
При цьому зазначена фізична особа не відображена у якості кінцевого бенефіціарного власника, що є порушенням вимог п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Тому зазначена ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" інформація стосовно цього питання в довідці від 15.09.2020 № 632/09/20 не відповідає дійсності (учасник посилається на недіючу редакцію пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
При цьому у листі Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року № 107/8.4.4/32-20 «Щодо деяких питань, пов’язаних з оформленням документів, які подаються для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи» (розмішений за посиланням https://minjust.gov.ua/m/2020-rik-6575) звертається увага, що відповідно до частини четвертої розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-ІХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Тобто наразі та до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, для внесення змін у відомості юридичної особи щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника, державному реєстратору подаються документи, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за виключенням структури власності.
2.Щодо Вашого твердження про необхідність надання 24 годин для усунення виявлених невідповідностей зауважимо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової розглянула вашу вимогу від 22.09.2020 (номер вимоги в електронній системі закупівель UA-2020-09-01-002272-b.b1) та повідомляє, що вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
1.За результатами електронного аукціону на закупівлю «Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63» (ДК 021:2015 - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-01-002272-b), який відбувся 18.09.2020 найбільш економічно вигідну пропозицію надало ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" (код ЄДРПОУ 41397479).
Тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам визначеним у статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно була відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 1 частини1 статті 31 Закону
Опис обставин які стали підставою для відхилення.
Відповідно до п. 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
У свою чергу згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться зокрема відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Поняття кінцевого бенефіціарного власника міститься в п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Так, кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
Відповідно до даних ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вільному доступі його єдиним засновником (учасником) являється виключно фізична особа, яка (КАСАТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ) володіє часткою у розмірі 100% відсотків статутного (складеного) капіталу та відповідно здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи.
При цьому зазначена фізична особа не відображена у якості кінцевого бенефіціарного власника, що є порушенням вимог п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Тому зазначена ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" інформація стосовно цього питання в довідці від 15.09.2020 № 632/09/20 не відповідає дійсності (учасник посилається на недіючу редакцію пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
При цьому у листі Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року № 107/8.4.4/32-20 «Щодо деяких питань, пов’язаних з оформленням документів, які подаються для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи» (розмішений за посиланням https://minjust.gov.ua/m/2020-rik-6575) звертається увага, що відповідно до частини четвертої розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-ІХ юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Тобто наразі та до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, для внесення змін у відомості юридичної особи щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника, державному реєстратору подаються документи, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за виключенням структури власності.
2.Щодо Вашого твердження про необхідність надання 24 годин для усунення виявлених невідповідностей зауважимо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі».
Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-01-002272-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 30 вересня 2020 10:02
Дата подання: 30 вересня 2020 10:02
Скарга
Скарга
на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 20:57
рішення від 05.10.2020 № 18591 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:57
На заміну помилково оприлюдненого рішення від 05.10.2020 № 18591 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 16:15
Інформація про перенесення розгляду скарги №16117.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 19:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2020 №20034 .pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 20:15
рішення від 27.10.2020 №20034 .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20034-р/пк-пз від 27.10.2020 р.(Дата публікації: 30 жовтня 2020 22:29). по скарзі (Номер скарги: UA-2020-09-01-002272-b.a3) по закупівлі: Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63»(ДК 021:2015 - 45453000-7 : Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) за тендером UA-2020-09-01-002272-b ,
відмінити рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" по закупівлі: Капітальний ремонт «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі в приміщеннях учбового корпусу ОНМА ім.А.В. Нежданової за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського,63»
(ДК 021:2015 - 45453000-7 : Капітальний ремонт і реставрація, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) за тендером UA-2020-09-01-002272-b. Повернути пропозицію ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" на кваліфікацію.
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2020 11:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
849 629,52
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
959 998,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
911 162,40
UAH з ПДВ
|
904 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 079 087,40
UAH з ПДВ
|
1 079 087,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Рішення скасоване |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 10:50
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Очікує рішення |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:29
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
749 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:29
|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Рішення скасоване |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 10:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 11:55 |
Кінець періоду оскарження: | 17 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 листопада 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.2 ч.1.ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (оскільки строк розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ФАЕТОН-2020" перевищив 5 роб. днів та рішення тендерного комітету щодо продовження строку розгляду даної пропозиції до 20 роб. днів не було виконане та не було технічно здійснено продовження строку розгляду на електронній площадці zakupki.prom.ua) |
Документи:
06 листопада 2020 11:55
|
Електронний підпис |
06 листопада 2020 11:51
|
File (2) (3).PDF |