Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок
Очікувана вартість
136 800,00 UAH
UA-2020-09-01-002178-c fc9f868275274320913c30d21e2af62e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пузанова Оксана Петрівна

+380972919095 oks.pyzanova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань поводження з відходами львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41337411
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1
Контактна особа: Пузанова Оксана Петрівна
+380972919095
oks.pyzanova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 17:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 17:39
Очікувана вартість: 136 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Виконавець виставляє Замовнику рахунки та акт про надання Автотранспортних послуг протягом 5 днів з моменту закінчення місяця, за який виставляється рахунок. Розрахунки за надані Виконавцем послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником відповідної суми на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно, не пізніше 15 числа наступного місяця за звітним. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 17:34
оголошення.docx
01 вересня 2020 17:34
Додаток 4 Проект договору.doc
01 вересня 2020 17:34
Додаток 3 Пропозиція.docx
01 вересня 2020 17:34
Додаток 2 Перелік документів.docx
01 вересня 2020 17:34
Додаток 1 Тех.вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 17:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 136 798,44
UAH з ПДВ
136 798,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:48
Тихоліз-Мавдрик.pdf
09 вересня 2020 10:48
технічні вимоги.pdf
09 вересня 2020 10:48
Статут.rar
09 вересня 2020 10:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 вересня 2020 10:48
пропозиція.jpeg
09 вересня 2020 10:48
проект договору.pdf
09 вересня 2020 10:48
персональні дані.pdf
09 вересня 2020 10:47
паспорт ненадання.pdf
09 вересня 2020 10:47
обладнання і МТБ.pdf
09 вересня 2020 10:47
наявність працівників.pdf
09 вересня 2020 10:47
Наказ_ виписка.pdf
09 вересня 2020 10:47
довідка про учасника.pdf
09 вересня 2020 10:47
наказ Тихоліз.pdf
09 вересня 2020 10:47
довідка обладання.pdf
09 вересня 2020 10:47
захист довкілля.pdf
09 вересня 2020 10:47
відповідність вимогам.pdf
09 вересня 2020 10:47
аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛКП "Ратуша-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
Переможець 136 798,44
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:55

Документи

11 вересня 2020 14:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
136 798,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 14:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 17:55
додаткова угода _3.pdf зміни до договору
21 січня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:46
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:38
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:45
додаткова угода №1 зміни до договору
01 жовтня 2020 16:36

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 жовтня 2020 10:37
3 335,68 UAH UA668201720344240005000099884
Деп.з питань поводжен. з відходами ЛМР
UA763204780000026008924429299
Львівське комунальне підприємство "Рат
Оплачений
12 листопада 2020 13:01
31 658,99 UAH UA668201720344240005000099884
Деп.з питань поводжен. з відходами ЛМР
UA763204780000026008924429299
Львівське комунальне підприємство "Рат
Оплачений
14 грудня 2020 11:38
33 250,98 UAH UA668201720344240005000099884
Деп.з питань поводжен. з відходами ЛМР
UA763204780000026008924429299
Львівське комунальне підприємство "Рат
Оплачений
30 грудня 2020 16:46
31 973,62 UAH UA668201720344240005000099884
Деп.з питань поводжен. з відходами ЛМР
UA763204780000026008924429299
Львівське комунальне підприємство "Рат
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41337411/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част.6 ст.41 Закону - дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 01.03.2021, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі від 29.09.2020 №41337411/13
Номер договору про закупівлю: 41337411/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ст. 41 Закону дія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія договору продовжується на строк до 01.03.2021, в обсязі 21289,69 грн з ПДВ. Сума договору - 106448,44 грн з ПДВ, додаткова угода 21289,69 грн з ПДВ. Загальна сума - 127738,13 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 41337411/13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 121 492,58
UAH (в тому числі ПДВ 20 248,76 UAH)