Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-11 /Р-14/ - Седлище - Камінь-Каширський - Ковель - /М-19/ - Колодяжне - Локачі - /Н-17/ км 168+400 - км 184+450 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-03-11 / R-14 / - Sedlishche - Kamin-Kashirsky - Kovel - / M-19 / - Kolodyazhne - Lokachi - / N -17 / km 168 + 400 - km 184 + 450 (separate sections) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
107 061 361,00 UAH
UA-2020-09-01-002027-c a464706951bc4d77ac3808a128d0094d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:49
Очікувана вартість: 107 061 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 070 613,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3211840.83 UAH
Publication date: 01 вересня 2020 16:43
Enquiries until: 21 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 107 061 361 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 070 614 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Information on the language in which the tender proposals should be prepared: during the procurement procedure, all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-11 /Р-14/ - Седлище - Камінь-Каширський - Ковель - /М-19/ - Колодяжне - Локачі - /Н-17/ км 168+400 - км 184+450 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-03-11 / R-14 / - Sedlishche - Kamin-Kashirsky - Kovel - / M-19 / - Kolodyazhne - Lokachi - / N -17 / km 168 + 400 - km 184 + 450 (separate sections) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення змісту вимог тендерної документації
Дата подання: 03 вересня 2020 11:31
Дата відповіді: 03 вересня 2020 16:54
У п. 4 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Замовником визначено об’єми основних робіт: найменування робіт - влаштування шару покриття з асфальтобетонну; одиниця виміру – 2; кількість - 105674. Просимо уточнити, що слід розуміти під значенням «2» у колонці під назвою «Одиниця виміру»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п. 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовником зроблено технічну помилку в частині визначення одиниці об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Під одиницею виміру – слід розуміти м2.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000140 ● 86ad0a64ab6b427bbed3b7644f5fb6bf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-09-01-002027-c 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2020
UA-2020-09-01-002027-ca464706951bc4d77ac3808a128d0094d
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 16:29

Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:52
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 16:52
Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2020 16:52
Ліцензія ПБС.PDF
30 вересня 2020 16:52
Банківська гарантія.7z
30 вересня 2020 16:52
Паспорт Пастернака О.С..pdf
30 вересня 2020 16:52
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
30 вересня 2020 16:52
Витяг ЄДР (копія).pdf
30 вересня 2020 16:51
Транспортна схема.pdf
30 вересня 2020 16:51
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
30 вересня 2020 16:51
Дозвіл Держпраця новий.pdf
30 вересня 2020 16:51
Дипломи.pdf
30 вересня 2020 16:51
Довідка про санкції.pdf

Документи

01 жовтня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:43
9.БГ ПСР Седлище.rar
01 жовтня 2020 15:43
4. Виписка з ЄДР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В довідці ТОВ «Данко» № 1206/4 від 30.09.2020 року Інформація про виконання аналогічного договору зазначено два аналогічних договори, які не відповідають вимог тендерної документації. Договір № 8 від 31 серпня 2017 року було укладено пізніше ніж через 3-х роки від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а тому даний договір не відповідає вимогам тендерної документації. У відповідності з договором № 12 від 26.09.2017 року та наданими актами приймання виконаних будівельних робіт було влаштовано 72624 м2 покриття з асфальтобетонну, тоді, як тендерною документацією вимагалось підтвердження влаштування шару покриття з асфальтобетонну площею 105674 м2 за одним договором або декількома договорами в обсязі 100 % від вище зазначених об’ємів. Враховуючи зазначене наданий договір не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір (-ри) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку №2 тендерної документації;

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 09:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:53
Узгоджена договірна ціна 2
03 листопада 2020 09:53
Узгоджена договірна ціна
28 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:51
документи переможця
08 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:06
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 92 860 000,00
UAH з ПДВ
92 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 104 809 776,00
UAH з ПДВ
101 597 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 106 000 101,47
UAH з ПДВ
102 668 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 09:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 09:53
Узгоджена договірна ціна 2
03 листопада 2020 09:53
Узгоджена договірна ціна
28 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:51
документи переможця
08 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:06
Технічна частина.rar

Публічні документи

01 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:43
9.БГ ПСР Седлище.rar
01 жовтня 2020 15:43
4. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:52
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 16:52
Пояснювальна записка.pdf
30 вересня 2020 16:52
Ліцензія ПБС.PDF
30 вересня 2020 16:52
Банківська гарантія.7z
30 вересня 2020 16:52
Паспорт Пастернака О.С..pdf
30 вересня 2020 16:52
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
30 вересня 2020 16:52
Витяг ЄДР (копія).pdf
30 вересня 2020 16:51
Транспортна схема.pdf
30 вересня 2020 16:51
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
30 вересня 2020 16:51
Дозвіл Держпраця новий.pdf
30 вересня 2020 16:51
Дипломи.pdf
30 вересня 2020 16:51
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 92 860 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
92 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:50
Додаткова угода №485-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:21
Додаткова угода №456-21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 15:47
Додаткова угода №300-21.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 09:22
Додаткова угода №268-21.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 12:38
Додаткова угода №333_20 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 14:28
Додаткова угода №105-21 (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:41
Додаткова угода №333-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:57
Додаткова угода №319-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:38
Додаткова угода №224-20 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:09
Додаткова угода №163-20 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:45
Додаткова угода №1-160-20 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 14:44
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 14:22
Договір №01.3-56-20.pdf укладений
05 листопада 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 13.9, 17.7 договору.
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/160/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 163/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 319/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 333/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в пункти 3.1, 13.1, 13.4 договору. Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна". Внесення змін в Додаток 2 "План фінансування". Внесення змін в Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 105/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 333/20.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 268/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та" виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг". Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 300/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 456/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01/3/56/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 485/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML