Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області»
Очікувана вартість
455 881,00 UAH
UA-2020-09-01-001941-a 520bbf4f646444cd99120cec8e3de157
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГРИЩЕНКО ЮЛІЯ ФЕДОРІВНА

380635763457 aa1010ma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛИЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22202520
Вебсайт: http://lychanska.silrada.org
Місцезнаходження: 08123, Україна , Київська обл., с. Личанка, Києво-Святошинський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 62
Контактна особа: ГРИЩЕНКО ЮЛІЯ ФЕДОРІВНА
380635763457
aa1010ma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 14:14
Очікувана вартість: 455 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 558,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної процедури закупівлі
через систему електронних закупівель PROZORRO

1. Найменування замовника Личанська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:. 22202520
4. Місцезнаходження замовника: Київська обл.., Києво-Святошинський р-н, с. Личанка, вул.. Центральна, 64., 08127
5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області»
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено)
7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Грищенко Юлія Федорівна, уповноважена особа Личанської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, e-mail: rada.s.l@ukr.net, тел. +380630782919
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 робота.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області, 08127.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2020 р.
11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Детально в Додатку 1 «Технічна специфікація (вимоги)»
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 455 881, 00 грн (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят одна грн 00 коп.) з ПДВ.
14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни 4558,81 грн. ( чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят вісім грн. 81 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
17. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» вересня 2020 року час 0000 год.
18. Кінцевий строк подання пропозицій: 10» вересня 2020 року час 0000 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
21. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
23. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)
25. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення
26. Підготовка цінової пропозиції: Цінова пропозиція Учасника, оформляється на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог та за зразком Замовника, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В ціну тендерної пропозиції повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки цінової пропозиції.
27. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 2 Проект договору про спрощену процедуру закупівлі через систему електронних закупівель.
28. Інші умови. У разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, або не в змозі виконати умови закупівлі, які визначені Замовником, пропозиція такого учасника відхиляється.
У разі перемоги Учасник надає копії кваліфікаційних документів, завірені підписом уповноваженої особи Учасника впродовж 1 робочого дня з дня визначення його переможцем.

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)».
Додаток 2 «Проект договору».
Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника».
Додаток 4 «Інформаційна довідка».
Додаток 5 «Пропозиція».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт покрівлі та системи опалення в ДНЗ (ясла-садок) «Калинка», за адресою: с. Личанка, вул. Центральна, 41, Києво-Святошинського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08127, Україна, Київська область, с. Личанка, вул. Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" 429 884,00
UAH з ПДВ
420 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Попенко Сергій Олександрович 434 792,48
UAH з ПДВ
424 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:40
Паспорт завірени.PDF
09 вересня 2020 12:47
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:36
Дог Субпідряду.PDF
09 вересня 2020 12:36
53.Дог. на вивіз сміття.PDF
09 вересня 2020 12:36
51.ЛІЦЕНЗІЯ протипожежні.pdf
09 вересня 2020 12:36
48.Masterfol_ до 27.03.22 (ст 1).pdf
09 вересня 2020 12:36
47.Masterfol до 27.03.22 (ст 2).pdf
09 вересня 2020 12:36
46.BS-13-Sertifikat.pdf
09 вересня 2020 12:36
44.СЕС БС-13 (1).pdf
09 вересня 2020 12:36
42.Стропальник дозвіл.PDF
09 вересня 2020 12:36
41.автовишка машиніст.PDF
09 вересня 2020 12:36
40.Пожежна безпека.PDF
09 вересня 2020 12:36
39.покрівельник дозвіл.PDF
09 вересня 2020 12:36
38.Дозвіл маши ніст.PDF
09 вересня 2020 12:36
35.Акти ВР до Дог. _16.PDF
09 вересня 2020 12:36
34.Договір _16 Аналогічний.PDF
09 вересня 2020 12:36
33.Лист пояснення про.PDF
09 вересня 2020 12:36
13.Наявність обладнання.PDF
09 вересня 2020 12:36
32.Лист субпідряд.PDF
09 вересня 2020 12:36
31.Про відсутність заб..pdf
09 вересня 2020 12:36
11.Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2020 12:36
22.Захист довкілля.PDF
09 вересня 2020 12:36
30.Про відкриття рах..pdf
09 вересня 2020 12:36
8.Проект договору.PDF
09 вересня 2020 12:36
29.Про санкції.PDF
09 вересня 2020 12:36
20.Гарантія ціни.PDF
09 вересня 2020 12:36
7.Витяг ПДВ 22.06.20.PDF
09 вересня 2020 12:36
6.Виписка ЭДР 23.06.20.PDF
09 вересня 2020 12:36
28.Охорона праці.PDF
09 вересня 2020 12:36
27.Лист охорона праці.PDF
09 вересня 2020 12:36
5.наказ.pdf
09 вересня 2020 12:36
26.Лист Зг. Дод _1.PDF
09 вересня 2020 12:36
4.Рiшення.pdf
09 вересня 2020 12:36
17.Гарантійний строк.PDF
09 вересня 2020 12:36
3.Дігтяренко О.В. паспорт.pdf
09 вересня 2020 12:36
25.Лист додаток _2.PDF
09 вересня 2020 12:36
24.Персональні дані.PDF
09 вересня 2020 12:36
15.Довідка досвід.PDF
09 вересня 2020 12:36
23.Кошторисні документи.PDF
09 вересня 2020 12:36
2.Статут.PDF
09 вересня 2020 12:36
14.працівники.PDF
09 вересня 2020 12:36
1.Лiцензiя.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 20:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:29
Сертифікати метеріали.pdf
09 вересня 2020 20:29
Кошториси.pdf
09 вересня 2020 20:29
8. Лист-погодження.pdf
09 вересня 2020 20:29
7. гарантійний лис.pdf
09 вересня 2020 20:29
6.3.1. Аналогічний договір.pdf
09 вересня 2020 20:29
6.3. Довідка досвід.pdf
09 вересня 2020 20:29
6.2. Довідка персонал.pdf
09 вересня 2020 20:29
6.1. Довідка мат-база.pdf
09 вересня 2020 20:29
5.4.1. Проект договору..pdf
09 вересня 2020 20:29
5.2. Пропозиція..pdf
09 вересня 2020 20:29
4.1. Сертифікати.pdf
09 вересня 2020 20:28
1.4. Паспорт.pdf
09 вересня 2020 20:28
1.3. Індифікаційний код.pdf
09 вересня 2020 20:28
1.2. Виписка з ЄДР.pdf
09 вересня 2020 20:28
1.1 довідка про Статут..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"

ФОП Попенко Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"
#38365782
Переможець 420 700,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 12:58

Документи

14 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:57
протокол 001.jpg
14 вересня 2020 12:57
протокол 002.jpg
14 вересня 2020 12:41
протокол_001.jpg
14 вересня 2020 12:41
протокол_002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО"
#38365782
420 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 12:57
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:57
протокол 001.jpg
14 вересня 2020 12:57
протокол 002.jpg
14 вересня 2020 12:41
протокол_001.jpg
14 вересня 2020 12:41
протокол_002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №30.pdf укладений
16 вересня 2020 13:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 вересня 2020 12:16
72 463,01 UAH UA438201720344211013156024805
Личанська сільська рада
UA503218420000026002053029690
ТОВ "РАСИМО"
Оплачений
02 жовтня 2020 11:32
51 098,98 UAH UA438201720344211013156024805
Личанська сільська рада
UA503218420000026002053029690
ТОВ "РАСИМО"
Оплачений
09 жовтня 2020 13:03
257 344,30 UAH UA438201720344211013156024805
Личанська сільська рада
UA503218420000026002053029690
ТОВ "РАСИМО"
Оплачений
30 жовтня 2020 14:56
39 793,71 UAH UA438201720344211013156024805
Личанська сільська рада
UA503218420000026002053029690
ТОВ "РАСИМО"
Оплачений