Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішньо квартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 3 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 124 862,00 UAH
UA-2020-09-01-001841-a ● 426253f8fe104c71ac0516128d74679a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна 0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 124 862,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньо квартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 3 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, пров. Великий № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочення оплати за виконані роботи: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
01 вересня 2020 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 16:00 |
Додаток 2 (1).docx | |
01 вересня 2020 16:00 |
Оголошення 01.09 капремонт внутрішньокварт Великий — копия.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" |
1 025 782,30
UAH з ПДВ
|
906 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 634 200 | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
987 092,46
UAH з ПДВ
|
948 571,42
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 663 999.99 | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
1 079 917,13
UAH з ПДВ
|
1 079 917,13
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 755 941.99 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" #40691492 |
Переможець |
906 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:41
|
Додаткова угода №1 До договору підряду № 24 від 09.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 15:20
|
Великий 3.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 15:16
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 листопада 2020 14:49
|
271 800,00 UAH | UA378201720344261007100041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA808201720355349117000709224 ТОВ "СК БУД-ГРУПА" |
Оплачений |
10 грудня 2020 11:54
|
16 053,31 UAH | UA378201720344261007100041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA443515330000026007052243484 ТОВ "СК Буд-Група" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 жовтня 2020 — 12 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
287 853,31
UAH (в тому числі ПДВ 47 975,55 UAH)
|
Причини розірвання договору: | ТОВ "СК БУД-ГРУПА" не виконано роботи в повному обсязі в строк виконання робіт, що визначений договором та на даний час закінчився строк дії договору. З огляду, що функціонал електронної системи не містить інших статусів, ніж "Діє", "Розірваний", "Виконано", замовником обрано статус договору "Розірваний", оскільки договір є невиконаний підрядником і не може бути виконаний в зв'язку з закінченням терміну дії договору. |