Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньо квартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 3 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 124 862,00 UAH
UA-2020-09-01-001841-a 426253f8fe104c71ac0516128d74679a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна

0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна
0532609432
sidorenko_anna13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:06
Очікувана вартість: 1 124 862,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю .
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава;
Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору.
Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках:
- якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору;
- Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору;
- Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньо квартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою пров. Великий № 3 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, пров. Великий № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
01 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 16:00
Додаток 2 (1).docx
01 вересня 2020 16:00
Оголошення 01.09 капремонт внутрішньокварт Великий — копия.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "СК БУД-ГРУПА" 1 025 782,30
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 634 200 Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 987 092,46
UAH з ПДВ
948 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 663 999.99 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 1 079 917,13
UAH з ПДВ
1 079 917,13
UAH з ПДВ
1.4285714286 755 941.99 Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 09:51
Електронний підпис
16 вересня 2020 09:50
док.pdf
16 вересня 2020 09:50
1. Пропозиція.pdf
16 вересня 2020 09:50
ЗВВ АВ.pdf
16 вересня 2020 09:50
БГ договор.pdf
16 вересня 2020 09:50
16.ліцензия.pdf
16 вересня 2020 09:50
7. Виписка з єдр.pdf
16 вересня 2020 09:50
6. Витяг пдв.pdf
16 вересня 2020 09:50
5. Статут, протокол, опис.pdf
16 вересня 2020 09:50
2 ТЗ ВР.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
15 вересня 2020 15:53
Garantiya_3 000.rar
15 вересня 2020 15:53
7. Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2020 15:53
2. Технічне завдання.pdf
15 вересня 2020 15:53
1. Довідки, листи.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:23
БГ_пров_Великий.rar
15 вересня 2020 13:23
Договір на гарантію.pdf
15 вересня 2020 13:23
Техзавдання ч.2.pdf
15 вересня 2020 13:23
техзавдання ч.1.pdf
15 вересня 2020 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 13:23
Статутні.pdf
15 вересня 2020 13:23
Кваліфікаційні ч.2.pdf
15 вересня 2020 13:23
Кваліфікаційні ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК БУД-ГРУПА"

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СК БУД-ГРУПА"
#40691492
Переможець 906 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:46

Документи

22 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:45
Протокол Великий 3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК БУД-ГРУПА"
#40691492
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2020 12:46
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:45
Протокол Великий 3.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:41
Додаткова угода №1 До договору підряду № 24 від 09.10.2020 (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:20
Великий 3.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 14:49
271 800,00 UAH UA378201720344261007100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA808201720355349117000709224
ТОВ "СК БУД-ГРУПА"
Оплачений
10 грудня 2020 11:54
16 053,31 UAH UA378201720344261007100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA443515330000026007052243484
ТОВ "СК Буд-Група"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 287 853,31
UAH (в тому числі ПДВ 47 975,55 UAH)
Причини розірвання договору: ТОВ "СК БУД-ГРУПА" не виконано роботи в повному обсязі в строк виконання робіт, що визначений договором та на даний час закінчився строк дії договору. З огляду, що функціонал електронної системи не містить інших статусів, ніж "Діє", "Розірваний", "Виконано", замовником обрано статус договору "Розірваний", оскільки договір є невиконаний підрядником і не може бути виконаний в зв'язку з закінченням терміну дії договору.