Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний Double A A4 80г/м2 500 аркушів, Клей-олівець АХУNT PVP 25 , Ручка масляна Ніреr, колір стрижні чорні, Скріпки ,20 мм,100 .
Очікувана вартість
49 891,80 UAH
UA-2020-09-01-001573-a bea13e8b55ac4681979d163cdade6eb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пікневич Анна Володимирівна

+380322610609 Lv_vbsrz@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДМС України у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 37831493
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Січових Стрільців, 11
Контактна особа: Пікневич Анна Володимирівна
+380322610609
Lv_vbsrz@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
632 од
Папір офісний Double A A4 80г/м2 500 аркушів, Клей-олівець АХУNT PVP 25 , Ручка масляна Ніреr, колір стрижні чорні, Скріпки ,20 мм,100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів,вул. Січових Стрільців,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

01 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП" Час -Пік"
#22360472
Переможець 49 891,80
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:24

Документи

01 вересня 2020 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 12:31
Дод уг 135.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 15:29
договір зміни до договору
01 вересня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML