Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичного призначення.(НК 024:2019/13959 – Стіл для хірургічних інструментів (Столик маніпуляційний, модель СМ-2); НК 024:2019/34852 – Стіл/Кушетка масажний, без електроживлення, портативний (Кушетка медична оглядова, модель КС-1); НК 024:2019/10535 – Медична шафа (Шафа медична з сейфом, модель ШМ-3); НК 024:2019/36065 – Крісло гінекологічне для огляду/терапевтичних процедур, механічне (Крісло гінекологічне, модель КГ-3 (з гідроприводом))
Очікувана вартість
36 100,00 UAH
UA-2020-09-01-001330-c 906dab0016d7486daa77a810783c9c3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буянова Олена Вікторівна

+380958205551 pavlraicpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37735655
Вебсайт: http://med.rda.dp.ua/
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Плеханова, 9
Контактна особа: Буянова Олена Вікторівна
+380958205551
pavlraicpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 14:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 14:26
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:19
Очікувана вартість: 36 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Оплата визначеного товару здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені в ОГОЛОШЕННІ спрощенної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Столик маніпуляційний, модель СМ-2, НК 024:2019/13959 – Стіл для хірургічних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
1 шт
Кушетка медична оглядова, модель КС-1, НК 024:2019/34852 – Стіл/Кушетка масажний, без електроживлення, портативний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34852 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, портативний
1 шт
Шафа медична з сейфом, модель ШМ-3, НК 024:2019/10535 – Медична шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
1 шт
Крісло гінекологічне, модель КГ-3 (з гідроприводом), НК 024:2019/36065 – Крісло гінекологічне для огляду/терапевтичних процедур, механічне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36065 — Крісло гінекологічне для огляду / терапевтичних процедур, механічне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата послуг за цим Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів за безготівковим розрахунком, на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг, в порядку передбаченому статтею 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 (двадцяти) банківських днів за умови наявності фактичного фінансування, в межах бюджетних призначень та у відповідності до кошторисних призначень, планів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:23
Проект договору.docx
01 вересня 2020 14:23
Інф. лист щодо КНП.docx
01 вересня 2020 14:22
Додаток 5 до ТД.docx
01 вересня 2020 14:22
оголошення мед. матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 33 282,00
UAH з ПДВ
33 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ" 35 950,00
UAH з ПДВ
35 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 13:37
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:37
213113.pdf
11 вересня 2020 12:36
Додаток 5 до ТД.pdf
11 вересня 2020 12:06
Шиян_330_ДП0209 _.pdf
11 вересня 2020 11:55
МТБ.pdf
11 вересня 2020 11:55
Довідки_17_Закон.pdf
11 вересня 2020 11:55
Санкції.pdf
11 вересня 2020 11:55
ProFOP_.pdf
11 вересня 2020 11:55
SSP.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 13:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:26
Цінова пропозиція.pdf
11 вересня 2020 12:26
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 11:12
Висновок ДСЕЕ фарба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
#3439711110
Відхилено 33 282,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:33
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"
#2563905430
Переможець 35 950,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"
#2563905430
35 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2020 13:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:13
Костур 197 Столик_ крісло 35950.00.pdf укладений
12 січня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:48
Медичні Меблі Костур 197 ДОГОВІР.pdf укладений
22 вересня 2020 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 950,00
UAH