Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ)
Очікувана вартість
262 000,00 UAH
UA-2020-09-01-000906-b dc4a90d09aff4216bbd554de961ccdb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Чугай Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Наталя Чугай Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 262 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: територія Сумської міської обєднаної територіальної громади. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 262 000,00 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 17.09.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 620,00 грн. (1%).

Затверджено Протоколом № 431/05.02.03-05 від 01.09.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Догляд за об’єктами благоустрою загального користування – ліквідація стихійних звалищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:46
Оголошення.docx
01 вересня 2020 09:46
Додаток 5.docx
01 вересня 2020 09:46
Додаток 6.docx
01 вересня 2020 09:46
Додаток №4 Проект договору.docx
01 вересня 2020 09:46
Додаток 3.doc
01 вересня 2020 09:46
Додаток 2.docx
01 вересня 2020 09:45
Додаток 1.docx
01 вересня 2020 09:45
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" 246 239,17
UAH з ПДВ
219 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" 249 262,20
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:37
Довідка з МВД.pdf
23 вересня 2020 13:37
Лист від Замовника.pdf
16 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:03
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:02
Договірна ціна.pdf
16 вересня 2020 16:02
12.Довідка щодо підпису.pdf
16 вересня 2020 16:02
05.Тех.завдання.pdf
16 вересня 2020 16:02
04.Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2643500314
Переможець 219 900,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2643500314
219 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:21
Додаток №1_0001.pdf укладений
28 вересня 2020 10:20
Додаток №2_0001.pdf укладений
28 вересня 2020 10:20
Договір №662-б_0001.pdf укладений
28 вересня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 10:46
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 09:29
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 662-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків на 69 969,00 грн. зменшити обсяг закупівлі за Договором №662-б, укладеного 28.09.2020 р. з ФОП Біцаком А. Ю.
Номер договору про закупівлю: 662-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 931,00
UAH