Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова твердих порід (колоті)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2020-09-01-000648-b 5c5219604aef48c4a9c9e1a85c474359
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Корбут

+380472304012 pmsd.yurist@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38981957
Місцезнаходження: 19604, Україна , Черкаська обл., Черкаський р-н, с. Червона Слобода, вул. Пирогова, 3
Контактна особа: Юлія Володимирівна Корбут
+380472304012
pmsd.yurist@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:04
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Екологічні вимоги
Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 метр кубічний
Дрова твердих порід (колоті) (ДК 021:2015: 03418100-4 - Деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами підпорядкованих закладів Замовника, Черкаський р-н, Черкаська область, 19604, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 09:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Дрова_Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-01-000648-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 17 вересня 2020 23:50
Причина відхилення тендерної пропозиції
Выдповыдно до ч. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З огляду на зазначене, вимагаємо від Замовника вказати конкретні підстави, що стали причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Трейдінг енд Делівері".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 17:09
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Протоколом №2 від 15 вересня 2020 року пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" було відхилено з підстав невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено, що у складі пропозиції учаснику необхідно надати лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» службової (посадової) особи, або представника учасника спрощеної закупівлі, уповноважених підписувати пропозицію та договір, який буде укладений. У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений документ. Окрім того, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до учасників, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 1 (одного) про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгуки мають бути надані від установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. У складі пропозиції учасника відсутня Довідка про досвід виконання аналогічних договорів та надано копії відгуків, а не оригінали, відповідно до умов, визначених оголошенням. Виходячи з вищевикладеного, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" є такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" 87 120,00
UAH з ПДВ
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільїн Андрій Федорович 88 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Калюжко Ігор Володимирович 90 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 19:21
Електронний підпис
09 вересня 2020 18:26
7. Відгук Кам'янка.pdf
09 вересня 2020 18:26
54. Копія Статуту.pdf
09 вересня 2020 18:26
Проект договору.pdf
09 вересня 2020 18:26
Ст 17.pdf
09 вересня 2020 18:26
60. Оригінал витягу ПДВ.pdf
09 вересня 2020 18:26
16. Довідка МТБ.pdf
09 вересня 2020 18:26
ТЗ Черкаси.pdf
09 вересня 2020 18:26
45. Копія відгуку Городня.pdf
09 вересня 2020 18:26
Пропозиція.pdf
09 вересня 2020 18:26
18. Довідка працівники.pdf
09 вересня 2020 18:26
51. Копія опису.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:47
свідоцтва.pdf
08 вересня 2020 14:47
пропозиція.pdf
08 вересня 2020 14:47
документи.pdf
08 вересня 2020 14:47
договір.pdf
08 вересня 2020 14:46
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 23:48
Електронний підпис
09 вересня 2020 23:41
Аналогічні роботи.rar
09 вересня 2020 23:41
Пропозиція.pdf
09 вересня 2020 23:41
Довідка про працівників.pdf
09 вересня 2020 23:41
Довідка про обладнання.pdf
09 вересня 2020 23:41
Довідка про досвід.pdf
09 вересня 2020 23:41
Довідка по статті 17.pdf
09 вересня 2020 23:41
паспортнi_данi_ст.2.pdf
09 вересня 2020 23:41
паспортнi_данi_ст.1.pdf
09 вересня 2020 23:41
Гарантійний лист.pdf
09 вересня 2020 23:41
витяг.pdf
09 вересня 2020 23:41
виписка_ст.2.pdf
09 вересня 2020 23:41
виписка_ст.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕД"

ФОП Ільїн Андрій Федорович

ФОП Калюжко Ігор Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
#42940293
Відхилено 79 900,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 19:54
ФОП Ільїн Андрій Федорович
#2578314594
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 19:56
ФОП Калюжко Ігор Володимирович
#2408212698
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 19:59

Документи

16 вересня 2020 19:54
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:52
Протокол__2.pdf

Документи

16 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:55
Протокол_3.pdf

Документи

16 вересня 2020 19:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:57
Протокол_4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 19:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Калюжко Ігор Володимирович
#2408212698
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2020 19:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 19:57
Протокол_4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:25
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:57
ДУ 2 ФОП Калюжко І.В..pdf зміни до договору
12 листопада 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:33
ДУ 1 Калюжко.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 08:51
Договiр_118_Калюжко_1.pdf укладений
01 жовтня 2020 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 15 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 118
Договір:
Номер додаткової угоди: № 118/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару до 15 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 000,00
UAH