Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для учнів (двомісний стіл+2 стільця) для закладів загальної середньої освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
800 755,00 UAH
UA-2020-09-01-000484-c c0cfab4240e64db2bd0817bc7fd099b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 11:37
Початок аукціону: 18 вересня 2020 11:37
Очікувана вартість: 800 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 003,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект меблів для учнів (двомісний стіл+2 стільця)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Комплект меблів для учнів (двомісний стіл+2 стільця) для закладів загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 10:55
ТД-шкільні меблі-старші кл..docx
01 вересня 2020 10:55
Проект договору Додаток 7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 579 420,00
UAH з ПДВ
579 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Сергій Григорович 796 500,00
UAH з ПДВ
796 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
24 вересня 2020 09:28
Dovidka_20254565940910656188.pdf.p7s
24 вересня 2020 09:28
Dovidka_20254565940910656188.pdf
23 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
16 вересня 2020 11:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ФОП Покатило Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 579 420,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
579 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:44
дод.уг.№2 до дог.№257 від 05.10.21-зміна реквізитів-Нікан груп.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:56
дод.уг.1 від 30.12.2020 до дог. 257 від05.10.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 08:23
дог.257 від 05.10.2020-меблі КЗШ-ТОВ Нікан гр.pdf укладений
05 жовтня 2020 08:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 лютого 2021 10:49
579 420,00 UAH UA568201720344270014000053153
Довгинцівський РВО
UA413026890000026005055350059
ТОВ"НIКАН ГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 579 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 570,00 UAH)