Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20П-095: 90730000-3-Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування).
90730000-3- Tracking, monitoring of pollution and restoration (Services for quality control of emissions of pollutants from stationary sources into the atmosphere and checking the efficiency of dust and gas cleaning equipment).
Очікувана вартість
124 800,00 UAH
UA-2020-08-31-006753-b 115676f450524e08ab672f1d2f9a25ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Приставка

+380532641261 pvv@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Володимир Приставка
+380532641261
pvv@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 25976423
Contact point: Volodymyr Prystavka
+380532641261
pvv@upggk.poltava.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 23:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 124 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 31 серпня 2020 23:45
Enquiries until: 29 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 124 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 500 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90731400-4 Послуги з моніторингу та вимірювання рівня забруднення повітря (Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення

90731400-4 Air pollution monitoring and measurement services (Services for quality control of pollutant emissions from stationary sources into the atmosphere and verification of the efficiency of dust and gas cleaning equipment).
CPV: 90730000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг По факту надання послуг протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг, на підставі виставлених рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 14:07
UPGGK20P-095 Перелік змін №1 від 30.09.20.docx
01 жовтня 2020 14:07
TD_AD8_30.09.20.xlsx
01 жовтня 2020 14:07
UPGGK20T-095_TD_зміни 1_30.09.2020.docx
31 серпня 2020 23:45
TD_AD7.xlsx
31 серпня 2020 23:45
TD_AD6.xls
01 жовтня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 14:07
UPGGK20P-095 Перелік змін №1 від 30.09.20.docx
01 жовтня 2020 14:07
TD_AD8_30.09.20.xlsx
31 серпня 2020 23:45
TD_AD8.xlsx
01 жовтня 2020 14:07
UPGGK20T-095_TD_зміни 1_30.09.2020.docx
31 серпня 2020 23:45
UPGGK20T-095_TD_31.08.2020.docx
31 серпня 2020 23:45
TD_AD7.xlsx
31 серпня 2020 23:45
TD_AD6.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін дії сертифікату підтвердження компетентності
Дата подання: 09 вересня 2020 11:05
Дата відповіді: 09 вересня 2020 17:04
В умовах додатку 2 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційних критерій відповідності необхідно надати Свідоцтво (з усіма додатками) про атестацію (або аналогічного за змістом документу) на лабораторію, яка буде задіяна для надання послуг, що є предметом закупівлі, дійсного на весь період надання послуг. Згідно календарного плану строк надання послуг до 31.12.2020 р. Сертифікат підтвердження компетентності лабораторії нашого підприємства дійсний до 20.11.2020 р. Чи можемо ми приймати участь у закупівлі, при умові надання нами гарантійного листа, з зобов’язаннями вчасно виконати всі роботи та отримати новий сертифікат?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Ви можете прийняти участь у закупівлі, при умові включення до тендерної пропозиції Гарантійного листа з зобов’язанням отримати Сертифікат підтвердження компетентності лабораторії дійсний на момент надання послуг, що закупляються.
дозвіл держпраці на висотні роботи
Дата подання: 10 вересня 2020 14:41
Дата відповіді: 11 вересня 2020 14:19
постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких змінено перелік робіт підвищеної небезпеки, на виконання яких необхідно отримувати дозвіл. Дані роботи не включені до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки на які видається дозвіл. І взагалі не являється органом Державної служби України з питань праці і не має таких повноважень, щоб контролювати наявність або вимагати такий дозвіл. Приберіть дані вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно постанови Кабінету Міністрів України №48 від 07.02.2018 року роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відноситься до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації (декларація являється також дозвільним документом), або на підставі дійсного дозволу Держпраці, отриманого до прийняття зазначеної ПКМУ.
Згідно Положення по управлінню (про взаємодію з) підрядними організаціями в галузі охорони праці та промислової безпеки, яке знаходиться на офіційному сайті АТ «Укргазвидобування» http://ugv.com/ua, ми повинні залучати підрядників для виконання робіт на нашому підприємстві після перевірки відповідності критеріям вимог з ОП та ПБ. Отже, ми маємо право запросити наявні дозвільні документи. Дана вимога залишається в силі.
роботи на висоіт
Дата подання: 10 вересня 2020 14:53
Дата відповіді: 11 вересня 2020 14:19
Для вимірювання концентрацій забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферу не потрібен дозвіл держпраці на висотні/верхолазні роботи, ніхто не дереться по відкритих драбинах, не сидить на трубі чи на циклоні, тому що заміри відбуваються відповідно КНД 211.2.3.063-98, відповідно пунктом 6 даного документу, встановленні вимоги щодо обладнання місць відбору проб на підприємстві - це має бути відповідна площадка з огорожою з усіх боків, обладнана та захищена від виробничих факторів і від впливу атмосферних факторів, за необхідності обладнана драбиною, яка теж повинна мати огорожу, площадку обладнують відповідними місцями для встановлення та складення схеми з необхідних приладів та пристроїв для відбору проб та їх надійного закріплення, та інші вимоги. Також відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 06.02.2019 № 52 існують правила технічної експлуатації установок очистки газу, відповідно до яких суб'єкт господарювання ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ обладнати установки очистки газу (ГОУ) місцями відбору проб та призначити відповідальних осіб за належне розташування та обладнання місць відбору проб! Усуньте дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для проведення відбору проб промислових викидів, відповідно КНД 211.2.3.063-98 (п.6), обладнанням місць відбору проб є : облаштування площадок для відбору проб, забезпечення вхідними отворами для відбору проб, облаштування люками для відбору проб. Наші джерела забруднення атмосфери відповідають вимогам КНД 211.2.3.063-98, а саме всі забезпечені вхідними отворами для відбору проб, при конструктивних можливостях місця обладнані стаціонарними площадками, але є точки в яких відбір проб необхідно виконувати з приставної драбини, що пройшла випробування або за допомогою автомобільної вишки. Згідно п.2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 №62 (НПАОП 0.00-1.15-07), роботи, які виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, зокрема з робочим платформ підйомників та механізмів, являються роботами на висоті. Тому запит даного дозволу є актуальний.
Наявність обовязкових до виконання ДСТУ на виконання вимірювань + вимоги до місць вимірювання + вимоги до оснащеності вимірювальних лабораторій
Дата подання: 14 вересня 2020 12:18
Дата відповіді: 16 вересня 2020 16:01
І. Доводимо до вашого відома, що з 01.12.2019 р. введений в дію "ДСТУ 8812:2018. Якість повітря. Викиди стаціонарних джерел. Настанови з відбирання проб", що є обовязковим до виконання та визначає вимоги до порядку вимірювань та відбору проб забруднюючих речовин зі стаціонарних джерел викидів. Також наразі чинні ДСТУ 8725, ДСТУ 8726 відповідно до яких проводяться вимірювання параметрів газопилових потоків (температури, тиску, швидкості, обємної витрати газу) Запитання №1 "Чому в тендерній документації відсутні посилання на вищезазначені ДСТУ? ІІ У вимогах, що передбачені ДСТУ 8725, 8726, 8812, необхідно виділити два основних аспекти в частині співпраці між замовниками та виконавцями послуг із проведення вимірювань викидів забруднюючих речовин зі стаціонарних джерел: 1) договірні обов'язки сторін щодо підготовки до проведення вимірювань (вимірювання геометричних параметрів газоходів та визначення місць відбору проб) та організація місць вимірювань та відбору проб; 2) відповідність вимірювальної лабораторії виконавця вимогам ДСТУ в частині наявності необхідних засобів вимірювальної техніки та обладнання. 1. Вищезазначеними державними стандартами в сукупності встановлюється методологія процесу вимірювання параметрів газопилових потоків та відбирання проб викидів забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на стаціонарних джерелах викидів підприємств. За методологією процес надання послуг з вимірювання складається з таких основних етапів: • Планування та підготовка до проведення вимірювань (збір інформації, візуальний огляд, розмітка та визначення місць відбору проб); • Обладнання місць вимірювань та відбирання проб; • Вимірювання та відбір проб викидів забруднюючих речовин зі стаціонарних джерел Процес планування та підготовки вимірювань починається зі збору інформації. Далі вимірювальна лабораторія здійснюється виїзд на об'єкт під час якого проводиться візуальний огляд, обстеження місць вимірювань, визначення геометричних параметрів газоходів, місць вимірювання та кількості вимірювальних точок (так звана розмітка газоходів). За результатами проведеного огляду та вимірювань Виконавець надає Замовнику рекомендації/вимоги з підготовки місць вимірювань для того, щоб спеціалісти лабораторії мали змогу провести відповідні вимірювання та відбір проб згідно з ДСТУ. При складанні договорів та тендерної документації на надання послуг з вимірювання викидів (проведення контролю на джерелах викидів згідно дозволів) необхідно обов'язково враховувати такі послуги та їх вартість у загальному кошторисі. У разі, якщо місця відбору проб на джерелах викидів відповідно до вимог ДСТУ вже виконані та підготовлені, потреби в таких послугах немає. До основних робіт з підготовки місць вимірювань є влаштування портів (отворів) на прямих ділянках газоходів згідно з п.7.4. ДСТУ 8725, влаштування робочих платформ та робочих майданчиків відповідно до п.7.5. ДСТУ 8725, ідентифікація та маркування вимірювальних секцій згідно з 7.2.10 ДСТУ 8725. Підготовка місць вимірювань є обов'язком Замовника. Однак Замовник, у разі технічної неможливості виконати такі роботи, може замовити їх окремо у підрядних організацій або ж доручити Виконавцю їх проведення у складі послуг з вимірювання. У разі проведення таких робіт вимірювальна лабораторія Виконавця повинна бути оснащена відповідним обладнанням для влаштування отворів в газоходах. Тому при складанні договорів та тендерної документації на надання послуг з вимірювання необхідно враховувати обов'язки сторін щодо організації та облаштування місць вимірювань та відбору проб. Після проведення вищезазначених робіт спеціалісти вимірювальної лабораторії виїжджають на об'єкт та здійснюють необхідні вимірювання та відбір проб. Запитання №2. Чи виконано замовником на обєктах роботи, що передбачені п.7.2 ДСТУ 8725: вибір вимірювальної секції з вимірювальним перерізом, визначення геометричних параметрів вимірювальної секції та місця розташування вимірювального перерізу, влаштування портів в місцях, що передбачені вимогами п.7 та додатку Б ДСТУ 8725? Чи передбачені на місцях вимірювань та відбору проб на джерелах тимчасові або постійні робочі платформи або майданчики? Якщо ці роботи замовником не проведені або проведені без урахування вимог ДСТУ 8725 їх обовязково необхідно виконати перед проведенням вимірювань. Таким чином необхідно зазначити в тендерній документації хто буде виконувати роботи з розмітки газоходів, влаштування портів (якщо в них є необхідність) та внести вартість таких робіт в загальний кошторис. Наприклад, якщо розмітку газоходів буде проводити Виконавець, а влаштування місць вимірювань - Замовник згідно рекомендацій Виконавця, це необхідно прописати в договорі, щоб уникнути в подальшому спорів між сторонами щодо обсягів робіт. 2. Згідно з вимогами п. 6.10 та додатку А ДСТУ8812 в залежності від методів відбирання проб вимірювальна лабораторія, що виконує вимірювання, повинна складати відповідну схему для відбору проб. Таким чином лабораторії, що здійснюють відбирання проб викидів забруднюючих речовин зі стаціонарних джерел повинні бути оснащені необхідним допоміжним обладнанням: - зондами для відбору проб забруднюючих речовин в залежності від методу відбору проб, який має бути довшим, ніж діаметр газоходу в місці відбирання проб на 200—400 мм (для відбору проб на газоходах з різними діаметрами від 100 мм до 1700 мм повинні бути оснащені зондами різної довжини від 500 до 1900 мм); -циклон для відбору проб пилу; - конденсатозбірник та патрон із силікагелем (так званий блок осушки); - зонд з підігрівом проби у разі виконання відбору проб суспендованих твердих частинок методом зонішньої фільтрації, якщо температура точки роси компонентів газу перевищує температуру навколишнього середовища у разі значного вмісту водяної пари за наявності агресивних компонентів і смол, високої адгезійності твердих частинок та ін. У разі відсутності вищезазначеного обладнання в розпорядженні вимірювальних лабораторій проведення вимірювань викидів забруднюючих речовин (параметрів газопилового потоку, відбір проб) на стаціонарних джерелах відповідно до вимог ДСТУ є неможливим. Запитання №3. Чи буде при прекваліфікації та кваліфікації аналізуватись та враховуватись наявність необхідного допоміжного обладнання для відбору проб в довідці про матеріально-технічну базу лабораторії, що и принципі разом з сертифікатом про уповноваження вимірювальних можливостей і визначає можливість лабораторії провести ті чи інші вимірювання та відбір проб викидів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно даної процедури планується закупівля послуг контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел та перевірка ПГОУ вже діючих джерел, які визначені інвентаризацією викидів. Тому всі місця відбору проб розташовані у відповідності КНД 211.2.3.063-98 та ДСТУ 8725, потреби в роботах з підготовки місць вимірювань немає.
2) Джерела викидів забруднюючих речовин, що підлягають контролю діючі на нашому підприємстві і обладнані місцями проб ще у відповідності КНД 211.2.3.063-98. В тендерній документації зазначено перелік обладнання від якого необхідно контролювати викиди, для можливості лабораторіям визначитися з необхідними приладами за допомогою яких буде здійснюватися відбір проб.
3) Згідно процедури ми плануємо закупівлю послуги в організації, яка матиме відповідний атестат акредитації, та приборами, що відповідають зазначеному в Галузі підтвердження компетентності (Сфері процесів вимірювань вимірювальної лабораторії) діапазону процесу вимірювань. Відповідальність за достовірність даних замірів лежить на Виконавцеві.
роботи на висоіт
Дата подання: 14 вересня 2020 12:37
Дата відповіді: 16 вересня 2020 16:02
ну так наймайте додатково альпіністів чи верхолазів, жоден закон, кнд, норматив... не забовязує приатестації лабораторії отримувати нас додаткові дозволи на верхолазні роботи. У нас працюють хіміки, а не висотники і цього достатньо для акредитації лабораторії та проведення відбору проб відповідно до КНД тому вважаємо дані вимоги дискримінаційними та написаними під певного виконавця! У випадку дискваліфікацій будемо подавати скарги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відносяться до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності, що реєструється органами Держпраці України і не стосуються атестації лабораторії. В АТ «Укргазвидобування» затверджена «Політика у галузі охорони праці, промислової безпеки та охорони навколишнього середовища», яка поширюється і на працівників підрядних організацій. Для запобігання нещасних випадків на нашому підприємстві, ми не можемо допустити на територію працівників без відповідних дозвільних документів. На наших промислових площадках немає конструктивної можливості обладнати площадками для відбору проб всі точки контролю викидів в атмосферне повітря, а тому підхід до вхідних отворів для відбору проб необхідно здійснювати з тимчасових пересувних конструкцій, робота на яких можлива при наявності відповідного дозвільного документа роботи на висоті. Відповідно п. 10.1 ДСТУ 8725 «Під час виконання вимірювання необхідно дотримуватися загальних правил безпеки цього виробництва та відповідних виробничих інструкцій з техніки безпеки.»
на висоті
Дата подання: 16 вересня 2020 16:10
Дата відповіді: 18 вересня 2020 13:55
так якщо немає конструктивної можливості обладнати площадками для відбору проб, то наймайте окремо промислових альпіністів або обладнайте ці місця то не є нашою проблемою, а то ваша, ви бачили в зборі схему з приладів та засобів наприклад для відбору проб пилу? висячи десь на тросі на якійсь трубі скласти дану схему не можливо. все зрозуміло такі вимоги пишуть під свого виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку коли немає можливості конструктивно обладнати місцями відбору проб, буде застосовуватися тимчасове місце відбору проб – люлька автовишки, яка має огорожу. Робота з робочих платформ підйомників та механізмів відноситься до робіт на висоті.
ГОУ на наших майданчиках обладнані стаціонарними площадками для відбору проб.
Крім того, згідно документації на закупівлі також передбачається, що учасник процедури закупівлі може «залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-08-31-006753-b115676f450524e08ab672f1d2f9a25ff
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Учасник Документи Рішення Додатково
Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:42
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:36
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОПРОМ"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОГАЗ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ЕКОЛОГІЇ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт та/або послуг, а саме: Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -наявність претензійної роботи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: 1.1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) щодо надання послуг з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «коагулянтів » за підписом керівника учасника та зазначенням наступної інформації: -назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладення та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). Пункт 2. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про матеріально-технічні ресурси які будуть залучені для виконання обов’язків за договором на надання послуг Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -відсутній стан, серія/номер паспорта, адреса, зазначено рік введення в експлуатацію, а необхідно рік випуску 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, площа, адреса, право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: -марка, тип, -рік випуску, стан, -серія/номер паспорта, -площа, -адреса, -право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:14
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:13
21.Захист довкілля.pdf
28 вересня 2020 12:13
23.Дозвіл робіт на висоті.pdf
28 вересня 2020 12:13
15.Проект договору.pdf
28 вересня 2020 12:13
11. Лист Мінприроди.pdf
28 вересня 2020 12:13
9.Статут.pdf
28 вересня 2020 12:13
8.Наказ про призначення.pdf
28 вересня 2020 12:13
7.Рішення засновника.pdf
28 вересня 2020 12:13
5.Догоівр оренди.pdf
28 вересня 2020 12:13
1.7.Лист-відгук Конотоп.pdf
28 вересня 2020 12:13
1. Аналогічні договори.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт та/або послуг, а саме: Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -наявність претензійної роботи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: 1.1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) щодо надання послуг з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «коагулянтів » за підписом керівника учасника та зазначенням наступної інформації: -назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладення та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). Пункт 2. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про матеріально-технічні ресурси які будуть залучені для виконання обов’язків за договором на надання послуг Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -відсутня марка, тип, серія/номер паспорта, площа і адреса 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, площа, адреса, право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: -марка, тип, -рік випуску, стан, -серія/номер паспорта, -площа, -адреса, -право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:04
8 Статут Левченко С.М..pdf
30 вересня 2020 10:04
7 Опитувальник Юр.ос.pdf
30 вересня 2020 10:04
5. Тех завдання.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.8 ВІдгук від ГАЗ-МДС.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.7 Договір №1738-ПР-20-3.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.6 Договір №1423-ПР_18_3.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.5 Договір №1406-ПР_17_3.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.4 Договір №1286-ПР_16_1.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.3 Договір №541-17.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.2 Договір №920-Пр-13-1-337-17.pdf
30 вересня 2020 10:04
1.1 Договір №919-ПР-13-1-338-17.pdf

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:42
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:40
Субпідрядник.pdf
30 вересня 2020 13:40
Статут.pdf
30 вересня 2020 13:40
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:40
Право підпису.pdf
30 вересня 2020 13:40
Опис.pdf
30 вересня 2020 13:40
Наявність обладнання.pdf
30 вересня 2020 13:40
Захист довкілля.pdf
30 вересня 2020 13:40
Договір оренди.pdf
30 вересня 2020 13:40
Власна лабораторія.pdf
30 вересня 2020 13:40
Відповідність засобів.pdf
30 вересня 2020 13:40
Технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 13:40
Відгук Харківгаз.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про матеріально-технічні ресурси які будуть залучені для виконання обов’язків за договором на надання послуг Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -відсутня інформацію про площу приміщення лабораторії 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, площа, адреса, право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: -марка, тип, -рік випуску, стан, -серія/номер паспорта, -площа, -адреса, -право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:15
МТЗ.pdf
07 жовтня 2020 08:34
договір.pdf
30 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:59
ст.17.pdf
30 вересня 2020 14:59
уповноважена особа.pdf
30 вересня 2020 14:59
технічні вимоги.pdf
30 вересня 2020 14:59
статутні документи.pdf
30 вересня 2020 14:59
опитувальник юрид.особи.pdf
30 вересня 2020 14:59
МТЗ.pdf
30 вересня 2020 14:59
договір.pdf
30 вересня 2020 14:59
аналог.договора.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій для виконання обов’язків за договором на надання послуг Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування -надана сфера акретація в якій відсутні забруднюючі речовини акролеїн, залізо оксид та марганець і його сполуки 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, площа, адреса, право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо; Мінімальні вимоги: - наявність лабораторії із відповідною сферою акредитації (для проведення досліджень викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування); 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність лабораторії із відповідною сферою акредитації (для проведення досліджень викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування) ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:54
Баланс еко.pdf
06 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:27
фінзвіт.pdf
06 жовтня 2020 15:27
статут завірений 08.09.20.pdf
06 жовтня 2020 15:27
протокол зборів.pdf
06 жовтня 2020 15:27
опитувальник.pdf
06 жовтня 2020 15:27
наказ на директора.pdf
06 жовтня 2020 15:27
додаток 3.pdf
06 жовтня 2020 15:27
Додаток 2.2.pdf
06 жовтня 2020 15:27
гарантійний лист.pdf
06 жовтня 2020 15:27
гарантійний лист 2.pdf
06 жовтня 2020 15:27
ВИТЯГ 02.03.2020.pdf
06 жовтня 2020 15:27
аналогічні роботи (1).pdf
06 жовтня 2020 15:27
аналогічні договори.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт та/або послуг, а саме: Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -наявність претензійної роботи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) щодо надання послуг з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування з зазначенням наступної інформації: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «коагулянтів » за підписом керівника учасника та зазначенням наступної інформації: -назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладення та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). Пункт 2. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданих Учасником відомостях про матеріально-технічні ресурси які будуть залучені для виконання обов’язків за договором на надання послуг Послуги з контролю якості викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел в атмосферне повітря та перевірки ефективності роботи пило-газоочисного устаткування за підписом керівника учасника інформація зазначена в неповному обсязі, а саме: -відсутня інформація про адресу, площу і право власності лабораторії 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1. Додатку №2 до тендерної документації: Учасником в складі пропозиції надається: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, площа, адреса, право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка/лист в довільній формі за підписом керівника учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, з зазначенням наступної інформації щодо кожного найменування обладнання та МТБ: -марка, тип, -рік випуску, стан, -серія/номер паспорта, -площа, -адреса, -право власності та /або право користування разом з реквізитами договорів оренди / надання послуг, тощо ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:30
1.7. Дод2.3_п.1.Статут.pdf
08 жовтня 2020 15:30
1.2. Дод2_2_1-п.1.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОПРОМ""

МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОГАЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРАКТИЧНОЇ ЕКОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОПРОМ"" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:42
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:40
Субпідрядник.pdf
30 вересня 2020 13:40
Статут.pdf
30 вересня 2020 13:40
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:40
Право підпису.pdf
30 вересня 2020 13:40
Опис.pdf
30 вересня 2020 13:40
Наявність обладнання.pdf
30 вересня 2020 13:40
Захист довкілля.pdf
30 вересня 2020 13:40
Договір оренди.pdf
30 вересня 2020 13:40
Власна лабораторія.pdf
30 вересня 2020 13:40
Відповідність засобів.pdf
30 вересня 2020 13:40
Технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 13:40
Відгук Харківгаз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОПРОМ""

Інформація про відміну

Дата відміни
10 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій