Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетській, 1 у м. Львові" (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
14 399 706,00 UAH
UA-2020-08-31-006652-b d549190d562b4822a913e84923162f9d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2018 році Львівським національним університетом імені Івана Франка було проведено відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту: "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові" (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Номер закупівлі в електронній системі - UA-2018-04-19-002555-a). За результатами даної процедури 31 травня 2018 року було укладено договір з Приватним підприємством фірмою "Будремсервіс" на загальну суму 75 899 000,00 гривень.
В процесі виконання даного договору підрядник ПП фірма "Будремсервіс" неодноразово звертався до Замовника з листами про виявлення додаткових будівельних робіт (збільшення об’ємів робіт) та необхідність внесення змін до проектно-кошторисної документації по даному об’єкту.
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, була виявлена в процесі виконання договору по об’єкту Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові" і не могла бути передбачена на момент розробки первісної проектно-кошторисної документації.
В зв’язку з тяжкими гідрогеологічними умовами та довгим терміном проведення реставраційних робіт споруда піддалася подальшому руйнуванню. Для завершення реставрації об’єкта в цілому та забезпечення належних технічних показників, при коригуванні проекту було, проведено додаткові дослідження та враховано необхідність виконання таких додаткових робіт:
- роботи по влаштуванню відсічної гідроізоляції (ін’єкції) по внутрішніх стінах та відновлення ін’єктованої площі;
- збільшення об’єму робіт по відновленню люкарні на даху;
- збільшення кількості заміни віконних прорізів після додаткового дослідження та відновлення відкосів;
- роботи по укріпленню та ліквідації аварійних частини зовнішніх стін;
- заміна непридатної ливневої каналізації;
- роботи по реставрації дзеркальної зали;
- додаткові об’єми робіт по реставрації фасаду та відновлення ліпного декору.
10 грудня 2019 року Замовником було проведено нараду за участю авторського та технічного нагляду, представників замовника та підрядника, за результатами якої було зафіксовано необхідність виконання додаткових робіт не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для виконання проекту в цілому і складено дефектний акт про виявлені додаткові роботи.
Після проведеної технічної наради Замовник звернувся в проектну організацію з проханням провести коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові»

На підставі даного звернення Генеральним проектувальником ТзОВ «Макро-Будомат» було проведено коригування проектно-кошторисної документації на даний об’єкт. Експертним звітом від 20.05.2020 року № 285.1915.20/2035 було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку.

Загальна кошторисна вартість проекту складає 126 464,295 із них:
- 47 308 040,28 грн. вартість виконаних робіт за проектом
- 79 156,255 грн. вартість завершення робіт в тому числі:
14 399, 706 тис. грн. вартість додаткових робіт, не включених в початковий проект.
Відповідно до проведеного розрахунку (за мінусом витрат замовника від кошторисної вартості додаткових робіт по об’єкту) вартість додаткових робіт становить 14 397 931 грн. з ПДВ Таким чином, вартість додаткових будівельних робіт не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору.
Таким чином, виникає необхідність здійснення додаткової закупівлі будівельних робіт по об’єкту: "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові».
При прийнятті рішення про вибір процедури закупівлі треба взяти до уваги наступні обставини:
- заплановані до виконання роботи є технологічним продовженням раніше виконаних робіт та забезпеченням раніше прийнятих основних проектних рішень, без їх виконання здати об'єкт в експлуатацію неможливо;
- ці роботи є безпосередньо технічно та економічно пов’язаними з головним (первинним) договором і не можуть бути відокремленими в окремий самостійний комплекс;
- роботи підлягають виконанню в межах того ж будівельного майданчика, який вже переданий згідно договору діючому підряднику;
- на території будівельного майданчика є завезені підрядником будівельні матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт у найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їхнє перебазування;
- роботи виконують згідно з погодженими із замовником проектними та технологічними рішеннями, з використанням певних матеріалів та обладнання, а заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними;
- заміна підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
- натомість, залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати роботи з будівництва вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень.
В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт з будівництва об’єкта, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.
За таких обставин проведення конкурентної процедури є неможливим.
Зважаючи на вищевикладене, та, враховуючи належне виконання діючим підрядником ПП фірма "Будремсервіс" своїх зобов’язань за договором, виникає підстава для проведення переговорної процедури закупівлі в того ж самого підрядника на закупівлю робіт по об’єкту: "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська,1 в м. Львові". Коригування (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) на підставі п 5. ч.2 cт. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Таким чином, зважаючи на те, що виявлені аналогічні додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість цих робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору та закупівля додаткових робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, маємо усі підстави для проведення переговорної процедури закупівлі з попереднім виконавцем робіт – ПП фірма "Будремсервіс".
Усі умови, встановлені законом як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, є дотриманими.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
− Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX − пункт 5 частини 2 статті 40;
− договір на закупівлю робіт "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетська, 1 в м. Львові". (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) № 31/05.2018 від 31травня 2018 р.
- Експертний звіт від 20.05.2020 року № 285.1915.20/2035
- лист технагляду від 24.06.2020 року № 25/06/20-1
- лист авторського нагляду від 10.07.2020 року №10.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 22:18
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи по об'єкту "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетській, 1 у м. Львові" (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об'єкту - "Реставрація головного корпусу Львівського національного університету імені Івана Франка на вул. Університетській, 1 у м. Львові" (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після підписання актів прийому-передачі виконаних робіт протягом 15 календарних днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
Переможець 14 399 706,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 22:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 22:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
#30705875
14 399 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 23:37
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 12:13
Додаткова угода_2_Додаткові роботи_головний корпус.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 23:08
Додаткова угода_1_Головний корпус.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 10:48
Додатки до договору №28_09-Р (Реставрація головного корпусу від 28.09.20).pdf укладений
30 вересня 2020 10:46
Договір №28_09-Р (Реставрація головного корпусу від 28.09.20)_Додаткові роботи.pdf укладений
30 вересня 2020 10:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2020 12:55
8 302 555,20 UAH UA118201720343160007000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA173253650000002600201476109
ППФ Будремсервiс
Оплачений
29 грудня 2020 12:55
6 097 150,80 UAH UA118201720343160007000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA173253650000002600201476109
ППФ Будремсервiс
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни в Договорі в частині уточнення назви Підрядника у зв'язку з технічною опискою.
Номер договору про закупівлю: 28/09-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зміни реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 28/09-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 399 706,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 399 951,00 UAH)