Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) м’яких конструкцій і декорацій)
Очікувана вартість
287 550,00 UAH
UA-2020-08-31-006257-b ed5925038bc34be7a9ffc6a61239e179
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Войтенко Олександрівна

380442883199 val_voit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Валерія Войтенко Олександрівна
380442883199
val_voit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 287 550,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 437,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис Послуги наведено у технічному завданні, що додається (Додаток 1).
Мова: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) м’яких конструкцій і декорацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 98312100-4 — Послуги з просочування текстильних матеріалів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у безготівковій формі, у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг у строк до 5-ти банківських днів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН від14.09.2020 (вогнезахистна обробка).docx
14 вересня 2020 16:29
14.09.2020 Тендерна документація (просочення).doc
09 вересня 2020 11:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.09.2020 (вогнезахистна обробка).docx
09 вересня 2020 11:32
09.09.2020 Тендерна документація (просочення).doc
31 серпня 2020 18:17
31.08.2020 Тендерна документація (просочення).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-006257-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 04 вересня 2020 16:20
Внесення змін в кваліфіккаційні критерії тендерної документації
Згідно п. 5.2.3 тендерної документації зазначено, що Учасник має надати інформаційну довідку за підписом керівника, скріплена печаткою учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів з театрально-видовищними підприємствами за період 2018-2019рр., що виконані у повному обсязі, за формою наведеною у Додатку №8. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1,1970-1980, стор. 42) аналогічний - це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Тому вважаємо, що вимога Замовника надати інформацію про виконання аналогічних договорів саме з театрально-видовищними підприємтсвами є дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників, тобто Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, що мають досвід з театрально-видовищними підприємствами. Прохання внести зміни в кваліфікаційні вимоги щодо виконання аналгічних договорів. Сподіваємось на розуміння зі сторони Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 11:35
З метою розширення кола учасників внесені зміни до Тендерної документації Замовника від 09.09.2020 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-31-006257-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГНЕБОРЕЦЬ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38611439
скарга
Замовником у тендерній документації встановлені такі вимоги: «5.2.3. Інформаційну довідку за підписом керівника, скріплена печаткою учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що виконаний (виконані) у повному обсязі, за формою наведеною у Додатку №8. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір укладений з концертним або театрально-видовищним закладом щодо вогнезахисної обробки (просочення) м’яких конструкцій і декорацій, які є сценічно-постановочними засобами (декорації, одяг сцени). 5.2.5. Копія листа-відгука до кожного з договорів, який вказаний в довідці, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг, інформацію про відсутність претензій з боку контрагента та про результати перевірок ДСНС (за наявності).» ТОВ "ЕКСПЕРТ112" надав договір з Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києва державної адміністрації за № 208 від 10.09.2019. на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горища. Також відсутній лист відгук по цьому договору. Про це Замовник вказує в повідомленні про усунення невідповідностей. Натомість ТОВ "ЕКСПЕРТ112" надає договір укладений з ТОВ «НВП «Системи Захисту» за №13-19 від 13.05.2019 на вогнезахисне оброблення театральних завіс, костюмів декорацій. З відкритих джерел (youcontrol.сom.ua, sfs.gov.ua, та ін..) в видах діяльності (КВЕД) відсутня інформація щодо відношення ТОВ «НВП «Системи Захисту» до закладів концертних або театрально-видовищних, або здійснення відповідної діяльності. Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКСПЕРТ112" не відповідає умовам тендерної документації замовника і на підставі п.п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 230 044,00
UAH
230 044,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГНЕБОРЕЦЬ ПЛЮС" 268 380,00
UAH
268 380,00
UAH
Документи
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС 286 350,30
UAH
286 350,30
UAH
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:26
Трудова книжка Глюза.pdf
14 вересня 2020 17:26
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 17:26
Накази Конопля, Чумак.pdf
14 вересня 2020 17:26
Листи-згода.pdf
14 вересня 2020 17:26
Лист-згода Гуріненко.pdf
14 вересня 2020 17:26
Кошторисний розрахунок.pdf
14 вересня 2020 17:26
Додаток 8.pdf
14 вересня 2020 17:26
Додаток 4.pdf
14 вересня 2020 17:26
Додаток 3.pdf
14 вересня 2020 17:26
Додаток 1.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 12:46
свідоцтво пдв.pdf
14 вересня 2020 12:46
статут новий.pdf
14 вересня 2020 12:46
Договір 74 Театр.pdf
14 вересня 2020 12:46
Cтатистика 1стор.pdf
14 вересня 2020 12:46
Трудова Борець.jpg
14 вересня 2020 12:46
Трудова Борець (3).jpg
14 вересня 2020 12:46
Трудова Борець (2).jpg
14 вересня 2020 12:46
Диплом.jpg
14 вересня 2020 12:46
Борець С.Г. Пож..jpg
14 вересня 2020 12:46
НАКАЗ НА директора.pdf
14 вересня 2020 12:46
Трудова і наказ Юричко.pdf
14 вересня 2020 12:46
Посвідчення Юричко В.В..jpg
14 вересня 2020 12:46
Юричко В.В..jpg
14 вересня 2020 12:46
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 вересня 2020 12:46
Ліцензія розширення.PDF
14 вересня 2020 12:46
Договір 20 Театр.pdf
14 вересня 2020 12:46
Витяг 04.03.19.pdf
14 вересня 2020 12:46
Cтатистика 2стор.pdf
14 вересня 2020 12:46
Лист гарантія ст.17.pdf
14 вересня 2020 12:46
Договір 58 Театр.pdf
14 вересня 2020 12:46
Лист відгук 2019рік.pdf
14 вересня 2020 12:46
Лист відгук 2018 рік.pdf
14 вересня 2020 12:46
Договір 13 Театр.pdf
14 вересня 2020 12:46
Інформаційна довідка.pdf
14 вересня 2020 12:46
Виписка ТОВ ВОГНЕБОРЕЦЬ.pdf
14 вересня 2020 12:46
Баланс 2019.pdf
14 вересня 2020 12:46
Диплом Покормяко О.М..jpg
14 вересня 2020 12:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 16:20
Цінова пропозиція 140920.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГНЕБОРЕЦЬ ПЛЮС"

ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Переможець 230 044,00
UAH
28 вересня 2020 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: -відсутня інформаційна довідка за підписом керівника, скріплена печаткою учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що виконаний (виконані) у повному обсязі, за формою наведеною у Додатку №8; - відсутня копія листа-відгука до кожного з договорів, який вказаний в довідці, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг, інформацію про відсутність претензій з боку контрагента та про результати перевірок ДСНС (за наявності); - наданий договір не можна вважати аналогічним за предметом закупівлі, оскільки предмет договору, копія якого надана, не відповідає предмету закупівлі зазначеної процедури та не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних послуг. Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій (код згідно ДК 021:2015 – 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) не є аналогічними до 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з вогнезахисної обробки (просочення) м’яких конструкцій і декорацій). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5.2.3, п. 5.2.4, п.5.2.5. частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документаціїї Замовника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційна довідку за підписом керівника, скріплена печаткою учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що виконаний (виконані) у повному обсязі, за формою наведеною у Додатку №8. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір укладений з концертним або театрально-видовищним закладом щодо вогнезахисної обробки (просочення) м’яких конструкцій і декорацій, які є сценічно-постановочними засобами (декорації, одяг сцени). - Копія договору (договорів), вказаного (вказаних) в інформаційній довідці (з додатками). - Копія листа-відгука до кожного з договорів, який вказаний в довідці, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість наданих послуг, інформацію про відсутність претензій з боку контрагента та про результати перевірок ДСНС (за наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
230 044,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:07
28.12.2020 Додаткова угода №3.doc.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:27
Додаткова угода №2 до Договору №34.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 12:43
Додаткова угода №1 до Договору №34.jpg зміни до договору
05 листопада 2020 12:42
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 16:09
Договір №34 від 16.10.2020.pdf укладений
16 жовтня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до пункту 4.2. розділу 4. «Вартість та оплата послуг» до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «4.2. Замовник здійснює оплату наданих послуг у повному обсязі на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг по кожній з вистав».
Номер договору про закупівлю: №34
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони погодились внесити зміни в п.10 "Місцезнаходження і реквізити Сторін" та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №34
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та п.10.5. Договору про надання послуг №34 від 16.10.2020 р. (надалі – Договір), дійшли згоди про таке: 1. Викласти п 1.1. Договору в наступній редакції: «1.1.Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання надати послуги з проведення вогнезахисної обробки м’яких конструкцій і декорацій загальною площею 13508,00 м.кв (надалі - послуги) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення».» 2. Викласти п 4.1. Договору в наступній редакції: «4.1.Сума Договору становить 270160,00 грн. (двісті сімдесят тисяч сто шістдесят грн. 00 коп), ПДВ 20% 54032,00 грн. Загальна вартість становить 324192,00 грн. (триста двадцять чотири тисячі сто дев’яносто дві грн. 00 коп), в тому числі вартість послуг у січні-лютому 2021 року складає 48144,00 грн (сорок вісім тисяч сто сорок чотири грн 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 8024,00грн.» 3. Викласти п 4.5. Договору в наступній редакції: «4.5. Склад та вартість послуги, що буде надаватися Виконавцем визначається Специфікаціями (Додаток №1, Додаток №2), які є невід’ємною частиною даного Договору.» 4. Викласти п 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг - з моменту підписання даного Договору Сторонами до 28.02.2021 року.» 5. Викласти п.10.2. Договору в такій редакції: «10.2. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання та діє до 28.02.2021 року, або до повного виконання Сторонами покладених на них обов’язків відповідно до положень цього Договору.» 6. Викласти п.10.10. Договору в такій редакції: «10.10. Додатки до Договору: Додаток №1 Специфікація; Додаток №2 Специфікація на січень-лютий 2021 року.» 7. Прийняти Додаток №2 Специфікація на січень-лютий 2021 року, що додається. 8. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 28 лютого 2021 року, або до повного виконання зобов’язань Сторонами та є невід’ємною частиною Договору про надання послуг № 34 від 16.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: №34
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 274 392,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 732,00 UAH)