Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С100822 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів - Жукин - Ровжі км 12+028
Очікувана вартість
10 206 164,40 UAH
UA-2020-08-31-005883-b 4fcce5990c904d0d8866ca5f066a0bb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:34
Очікувана вартість: 10 206 164,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 030,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С100822 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів - Жукин - Ровжі км 12+028
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, С100822 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів - Жукин - Ровжі км 12+028, автомобільна дорога загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умов відстрочення платежу на термін 20 робочих днів. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умов відстрочення платежу на термін 20 робочих днів. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000051 ● 34bdf0bb339244f08d6e955c5cc35996
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2020-08-31-005883-b 31.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-06 12:14:45

Просимо надати роз’яснення

Просимо надати роз’яснення, яким чином усунути порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів, оскільки у формі оголошення в електронному вигляді не передбачено внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а саме зазначте, будь ласка, вкажіть, в якій саме колонці або рядку форми оголошення необхідно вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-11-18 13:45:19

Про надання роз’яснень щодо висновку

Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С100822 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів - Жукин - Ровжі км 12+028 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-31-005883-b), проведеної Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено порушення Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922).
Зазначене порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 03.11.2020.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»
та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства.
Так, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення таких порушень в подальшому та повідомити орган державного фінансового контролю в установленому законом порядку про такі заходи.
Зазначаємо, що забезпечення проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді здійснюється за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, до складу якої входить вебпортал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Вебпортал Уповноваженого органу є онлайн сервісом та забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (пункт 5 частини першої статті 1 Закону № 922).
З метою здійснення діяльності, спрямованої на забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу управління з питань закупівель створено державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі – ДП «ПРОЗОРРО») (пункт 3.1 статуту ДП «ПРОЗОРРО» (нова редакція), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2018 № 1458).
До прав та обов’язків ДП «ПРОЗОРРО» зокрема входить збір, обробка та розповсюдження інформації замовників та учасників процедур закупівель, а також надання послуг, пов’язаних з роботою системи електронних закупівель.
Отже, з технічних питань щодо оприлюднення інформації про закупівлі рекомендуємо звертатися до ДП «ПРОЗОРРО».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу

2020-11-10 16:08:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2020-12-06 22:27:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ" 10 093 003,57
UAH з ПДВ
10 093 003,57
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ" 10 149 715,79
UAH з ПДВ
10 149 715,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
27 вересня 2020 19:15
довідка_МВС.pdf
27 вересня 2020 19:15
ліцензія_ТСК.pdf
27 вересня 2020 19:15
наказ_Самарець.pdf
27 вересня 2020 19:15
частина2_ст.17.pdf
27 вересня 2020 19:15
деклараціїї, дозволи.pdf
27 вересня 2020 19:15
п.12_ст.17.pdf
27 вересня 2020 19:15
витяг_протокол_директор.pdf
15 вересня 2020 20:48
Електронний підпис
15 вересня 2020 20:46
1_4_відгук.pdf
15 вересня 2020 20:46
1_1_Досвід_Договір_Віть.rar
15 вересня 2020 20:46
1_3_Досвід_Віть_2.rar
15 вересня 2020 20:46
1_2_Досвід_Акти_Віть.rar
15 вересня 2020 20:46
25_печатка.pdf
15 вересня 2020 20:46
9_лист-згода договір.pdf
15 вересня 2020 20:46
ліцензія_дозволи.rar
15 вересня 2020 20:46
28_лист_без бухгалтера.pdf
15 вересня 2020 20:46
5_працівники.pdf
15 вересня 2020 20:46
29_довідка посилання.pdf
15 вересня 2020 20:46
12_три зміни.pdf
15 вересня 2020 20:46
додаток_2.rar
15 вересня 2020 20:46
15_лист-гарантія.pdf
15 вересня 2020 20:46
14_довіреність.pdf
15 вересня 2020 20:46
6_ст.17.pdf
15 вересня 2020 20:46
31_заміна норм.pdf
15 вересня 2020 20:46
7_ТЗ.pdf
15 вересня 2020 20:46
17_аномальна ціна.pdf
15 вересня 2020 20:46
гарантія.zip
15 вересня 2020 20:46
26_забезпечення 120 днів.pdf
15 вересня 2020 20:46
3_працівники.rar
15 вересня 2020 20:46
2_МТБ.rar
15 вересня 2020 20:46
10_лист_захист довкілля.pdf
15 вересня 2020 20:46
19_уповноважена особа.pdf
15 вересня 2020 20:46
20_Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2020 20:46
гарантия_20200914_0005.pdf
15 вересня 2020 20:46
30_лист витрати.pdf
15 вересня 2020 20:46
3_база.pdf
15 вересня 2020 20:46
27_дозволи_ліцензія.pdf
15 вересня 2020 20:46
додаток_7.rar
15 вересня 2020 20:46
24_помилки.pdf
15 вересня 2020 20:46
4_досвід.pdf
15 вересня 2020 20:46
2_МТБ.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 13:53
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:46
img025 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img026 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img024 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img023 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img022 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img021 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img020 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img019 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img018 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img017 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img016 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img015 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img014 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img013 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img012 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img011 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
img010 (1).jpg
15 вересня 2020 13:46
ліцензия.jpg
15 вересня 2020 13:46
свідоцтво ПДВ (1).pdf
15 вересня 2020 13:46
свідоцтво ЄДР (1).pdf
15 вересня 2020 13:46
кошторис.pdf
15 вересня 2020 13:46
11.захист довкілля (1).pdf
15 вересня 2020 13:46
10.субпідряд (1).pdf
15 вересня 2020 13:46
8.ЄДР (1).pdf
15 вересня 2020 13:46
3.працівники (2).pdf
15 вересня 2020 13:46
1.обладнання (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІРАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
Переможець 10 093 003,57
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ"
#38634168
10 093 003,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:15
Додаткова угода № 1 від 05.10.2020.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:37
Договір № 330-20 від 05.10.2020.PDF укладений
05 жовтня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 330-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML