Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря з монтажем та пусконалагодженням)
Очікувана вартість
280 209,00 UAH
UA-2020-08-31-005845-b c7a3651a8dfc4a8f9512c35c7ba65c44
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом червня, липня та серпня 2020 року Департаментом регіонального розвитку було проведено тендерні закупівлі за предметом "ДК 021:2015 - 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря з монтажем та пусконалагодженням)" та ідентифікаторами UA-2020-06-24-000066-a, UA-2020-07-14-004772-c та UA-2020-08-12-006518-a, які визнані такими, що не відбулися.
Тому, Департамент регіонального розвитку у відповідності до умов п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі", яким передбачається, що "переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації." має право на проведення переговорного типу процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 17:13
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Код ДК 021:2015 - 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря з монтажем та пусконалагодженням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно поставки товару до замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 серпня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІМАРТ"
#40855772
Переможець 280 209,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:13

Документи

31 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:11
№564.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІМАРТ"
#40855772
280 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:11
№564.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:13
Договір №64 правильний.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:12
Договір №64.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:38
№64.pdf укладений
17 вересня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виявлення технічної (механічної) помилки при завантажені відсканованого та підписаного обома сторонами договору. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, та в зв'язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють виправлення завантаженої інформації, є необхідність виправити дану помилку шляхом дозавантаження як зміни до договору, відсканованого та підписаного обома сторонами договору.
Номер договору про закупівлю: №64
Договір:
Номер додаткової угоди: №64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 209,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 124,00 UAH)