Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва
Очікувана вартість
6 021 126,00 UAH
UA-2020-08-31-004447-b b5d729835a3845029b212e1a157b6c62
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 15:39
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 15:39
Початок аукціону: 17 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 6 021 126,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 15:48
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2020 15:46
Додаток 6.docx
31 серпня 2020 15:46
Додаток 5.docx
31 серпня 2020 15:46
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-31-004447-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:30
Вимога про усунення порушень
ВИМОГА
про скасування Протоколу розгляду (відхилення) тендерних пропозицій по предмету закупівлі: «Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» від 06 жовтня 2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:33
Про розгляд вимоги

Документи подані скаржником

Документи

13 жовтня 2020 17:33
Про розгляд вимоги.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-31-004447-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 16 жовтня 2020 12:34
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 21:26
рішення від 20.10.2020 № 19522 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 21:26
рішення від 10.11.2020 № 20830 .pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2020 15:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 5 385 950,08
UAH з ПДВ
5 385 950,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 5 699 838,32
UAH з ПДВ
5 699 838,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарчук Валерій Петрович 5 800 000,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 00:55
sign.p7s
25 листопада 2020 00:54
Dovidka_20315647090290033978.pdf
25 листопада 2020 00:54
Dovidka_20315647090290033978.pdf.p7s
20 листопада 2020 10:02
sign.p7s
16 вересня 2020 13:48
sign.p7s
16 вересня 2020 13:47
114-НА ТЕНДЕР.imd

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:57
sign.p7s
15 жовтня 2020 10:52
Довідка ст. 17
15 жовтня 2020 10:52
Довідка ТОВ
15 жовтня 2020 10:52
Довідка директор
15 жовтня 2020 10:52
Довідка податкова
15 жовтня 2020 10:52
Довідка про банкрутство
15 жовтня 2020 10:52
Довідка МВС
15 вересня 2020 16:53
sign.p7s
15 вересня 2020 16:51
Технічна частина.rar
15 вересня 2020 16:51
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

16 вересня 2020 14:12
кп.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

ТОВ АртХаус

ФОП Бондарчук Валерій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Рішення скасоване 5 385 950,08
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 17:09
ТОВ АртХаус
#34394610
Рішення скасоване 5 699 838,32
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 17:09
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Переможець 5 385 950,08
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 17:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 17:28

Документи

06 жовтня 2020 15:37
sign.p7s
06 жовтня 2020 15:36
Протокол.pdf
24 вересня 2020 15:50
Повідомленння.pdf
17 вересня 2020 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

06.10.2020 управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради, як замовником, була розглянута тендерна пропозиція ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» на відповідність вимогам Тендерної документації та було відхилено цього учасника процедури закупівлі по предмету: «Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» як такого, що не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства (протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.10.2020). Протоколом від 08.10.2020 було визначено переможцем закупівлі ТОВ «АртХаус» по предмету закупівлі: «Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», тендерна пропозиція якого відповідала усім критеріям, умовам та вимогам, які визначені у Тендерній документації. Однак, учасник закупівлі ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», тендерна пропозиція якого була відхилена, подав скаргу від 16.10.2020 № UA-2020-08-31-004447-b.с2 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради порядку проведення процедури закупівлі. Скарга ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» була задоволена частково з підстав, що Тендерна документація не містила окремих вимог щодо чинності копій документів (протоколів, посвідчень), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці, а також у зв’язку з тим, що надання цих документів підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, передбаченому п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20830-р/пк-пз від 10.11.2020 за результатами розгляду вказаної вище скарги управління капітального будівництва Житомирської міської ради було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» та рішення про визначення ТОВ «АртХаус» переможцем процедури закупівлі - Спорудження пам’ятника Воїнам Житомирщини – захисникам Вітчизни у збройному конфлікті на сході України, з благоустроєм території навколо нього, за адресою: сквер – вул. Перемоги, 2» (CPV ДК 021:2015 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Оскільки відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження є обов’язковим для виконання замовником, управління капітального будівництва Житомирської міської ради зобов’язане скасувати рішення, оформлені протоколами від 06.10.2020 та від 08.10.2020, і повторно перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит». За результатами розгляду тендерної пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», аналізу рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20830-р/пк-пз від 10.11.2020, а також передостаннього абзацу п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено таке. ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» надав витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 379 від 16.12.2016, в якому зазначений директор Козачок Микола Володимирович, датований 16.12.2016, що свідчить про його недійсність станом на момент подання тендерної пропозиції. Згідно з передостаннім абзацом п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації усі подані учасником документи (довідки тощо), передбачені Тендерною документацією, подаються дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. У той же час у рішенні Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20830-р/пк-пз від 10.11.2020 зазначено, що надання такого документу є підтвердженням кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівель виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому управління капітального будівництва Житомирської міської ради зобов’язане надати ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» 24 години для подання уточнених або нових документів, що підтверджують відповідність ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» кваліфікаційному критерію відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Врахувуючи рішення Уповноваженої особи за проведення процедур закупівель оформленого протоколом від 19.11.2020 повідомляємо про таке: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» встановлено, що ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» надав витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 379 від 16.12.2016, в якому зазначений директор Козачок Микола Володимирович, датований 16.12.2016, що свідчить про його недійсність станом на момент подання тендерної пропозиції. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 4 «Перелік інформації (документів), які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів (протоколів, посвідчень), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці, на головного інженера, виконавця робіт, відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною безпекою, в тому числі керівника підприємства. Згідно з передостаннім абзацом п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації усі подані учасником документи (довідки тощо), передбачені Тендерною документацією, подаються дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. 3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» повинен надати чинну станом на дату розкриття тендерних пропозицій копію витягу з протоколу щодо перевірки знань правил охорони праці Козачка М.В. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівель виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
5 385 950,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 грудня 2020 15:35
Договір № 91.pdf укладений
03 грудня 2020 10:40
sign.p7s зміни до договору
19 лютого 2021 11:24
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 11:23
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 10:12
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:12
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 10:03
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. договору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку