Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція травматологічного відділення (корпус літ. Б) міської лікарні з добудовою приміщень діагностичного призначення приймального відділення по вул. Московська №1 м. Білгород-Дністровський Одеської області
Очікувана вартість
21 792 196,40 UAH
UA-2020-08-31-003769-b ● 934cf4e9a0c84b319e33aec4817ed390
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148515 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 21 792 196,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 960,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108960 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція травматологічного відділення (корпус літ. Б) міської лікарні з добудовою приміщень діагностичного призначення приймального відділення по вул. Московська №1 м. Білгород-Дністровський Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вулиця Московська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | . Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 19:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 19:58 |
Додаток 1-1.docx | |
23 вересня 2020 19:58 |
зміни до ТД Белгород 23.09.2020.doc | |
16 вересня 2020 16:23 |
ТД_приймальне відділення Білгород -Дністровськ.pdf | |
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток 8.pdf | |
16 вересня 2020 16:23 |
зміни до ТД Белгород 16.09.2020.doc | |
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 7.pdf | |
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 6.pdf | |
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 5.pdf | |
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 4.pdf | |
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 3.pdf | |
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 2.pdf |
23 вересня 2020 19:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 вересня 2020 19:58 |
Додаток 1-1.docx
|
|||||||||
23 вересня 2020 19:58 |
зміни до ТД Белгород 23.09.2020.doc
|
|||||||||
16 вересня 2020 16:23 |
ТД_приймальне відділення Білгород -Дністровськ.pdf
|
|||||||||
16 вересня 2020 16:23 |
Додаток 8.pdf
|
|||||||||
16 вересня 2020 16:23 |
зміни до ТД Белгород 16.09.2020.doc
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 7.pdf
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 6.pdf
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:24 |
Додаток 5.pdf
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 4.pdf
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 3.pdf
|
|||||||||
01 вересня 2020 13:23 |
Додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-31-003769-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Веста Девелоп", Код ЄДРПОУ:35179778
Дата подання: 12 жовтня 2020 12:08
Вимога до Замовника про Скасування Рішення щодо визнання учасника переможцем
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ТОВ «Строй Імперія», код ЄДРПОУ 42846419.
07 жовтня 2020 року за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником
Вважаємо, що рішення Замовника зроблене при поверхневому вивченні тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» та прийняте всупереч вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку з наступним.
А. По-перше, Тендерна документація ТОВ «Строй Імперія» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації
1. Згідно п. 1 Додатку 1-1, Учасник має надати документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення (копії договору купівлі-продажу/свідоцтва про право власності/договору оренди тощо).
На виконання цієї вимоги учасник надав договір оренди №153/08/20 від 01 серпня 2020 року. Згідно п. 18.1 цього Договору до нього додається Додаток1 – Акт приймання-передачі в оренду об’єкту оренди. Але у складі тендерної пропозиції немає вищезазначеного Акту приймання-передачі.
Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної документації завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа
Вважаємо, що у порушення вимог тендерної документації Учасник не надав у повному обсязі документ, який підтверджує правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення
2. Згідно п. 2 Додатку 1-1 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію належним чином оформленої медичної довідки (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, форма за Додатком 8 до Наказу) про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, що підтверджує його придатність виконувати роботи, відповідно до кваліфікації
Учасник не надав копії належним чином оформлених медичних довідок
Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «Строй Імперія» не відповідає іншим вимогам тендерної документації
3. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- Оригінали або копії висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні корпусні
- Копія договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій
Учасник ТОВ «Строй Імперія» не надав вищеперераховані документи
Вважаємо, що учасник ТОВ «Строй Імперія» не виконав вимоги тендерної документації щодо надання вищезазначених документів.
4. Згідно Додатку 7 Учасник має подати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Учасника, в якому останній підтверджує своє зобов’язання щодо погодження із Замовником субпідрядної організації для виконання робіт за договором
Учасник не надав вищезазначений гарантійний лист
5. Згідно п. 1 Розділу V Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
На виконання цього пункту Учасник надав Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданий Головним управлінням статистики в Одеській області. Керівником згідно цього документа є Тельпіс Оксана Василівна, але згідно інших наданих Учасником документів та інформації з відкритих джерел керівником ТОВ «Строй Імперія» є Лисай Ірина Леонідівна.
Отже, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної документації не надано актуальні на сьогоднішній день Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
У відповідності до ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до ч. 1 ст. 31 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО
1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмету закупівлі
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ТОВ «Строй Імперія» переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
07 жовтня 2020 року за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» Замовником прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником
Вважаємо, що рішення Замовника зроблене при поверхневому вивченні тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» та прийняте всупереч вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в зв’язку з наступним.
А. По-перше, Тендерна документація ТОВ «Строй Імперія» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації
1. Згідно п. 1 Додатку 1-1, Учасник має надати документи, що підтверджують правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення (копії договору купівлі-продажу/свідоцтва про право власності/договору оренди тощо).
На виконання цієї вимоги учасник надав договір оренди №153/08/20 від 01 серпня 2020 року. Згідно п. 18.1 цього Договору до нього додається Додаток1 – Акт приймання-передачі в оренду об’єкту оренди. Але у складі тендерної пропозиції немає вищезазначеного Акту приймання-передачі.
Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної документації завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа
Вважаємо, що у порушення вимог тендерної документації Учасник не надав у повному обсязі документ, який підтверджує правові підстави наявності складського (виробничого) приміщення
2. Згідно п. 2 Додатку 1-1 Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію належним чином оформленої медичної довідки (відповідно до п.2.16. Наказу МОЗ України №246 від 21.05.2007. Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій, форма за Додатком 8 до Наказу) про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, що підтверджує його придатність виконувати роботи, відповідно до кваліфікації
Учасник не надав копії належним чином оформлених медичних довідок
Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «Строй Імперія» не відповідає іншим вимогам тендерної документації
3. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції наступні документи:
- Оригінали або копії висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні корпусні
- Копія договору (-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій
Учасник ТОВ «Строй Імперія» не надав вищеперераховані документи
Вважаємо, що учасник ТОВ «Строй Імперія» не виконав вимоги тендерної документації щодо надання вищезазначених документів.
4. Згідно Додатку 7 Учасник має подати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Учасника, в якому останній підтверджує своє зобов’язання щодо погодження із Замовником субпідрядної організації для виконання робіт за договором
Учасник не надав вищезазначений гарантійний лист
5. Згідно п. 1 Розділу V Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
На виконання цього пункту Учасник надав Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданий Головним управлінням статистики в Одеській області. Керівником згідно цього документа є Тельпіс Оксана Василівна, але згідно інших наданих Учасником документів та інформації з відкритих джерел керівником ТОВ «Строй Імперія» є Лисай Ірина Леонідівна.
Отже, в порушення вимог тендерної документації учасником ТОВ «Строй Імперія» у складі тендерної документації не надано актуальні на сьогоднішній день Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
У відповідності до ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 цього Закону.
У відповідності до ч. 1 ст. 31 «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
На підставі вищенаведеного,
ПРОСИМО
1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам предмету закупівлі
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ТОВ «Строй Імперія» переможцем процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 14:19
Уповноваженою особою управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації уважно розглянуто Вашу вимогу від 12.10.2020 року №12/2. У звязку із викладеним повідомляємо, що Ваше звернення вивчається. Слідкуйте за оновленням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-31-003769-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Веста Девелоп", Код ЄДРПОУ:35179778
Скарга до Замовника про Скасування Рішення щодо визнання учасника переможцем
щлощолод
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-31-003769-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Веста Девелоп", Код ЄДРПОУ:35179778
Скарга до Замовника про Скасування Рішення щодо визнання учасника переможцем
Скарга
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-31-003769-b.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Веста Девелоп", Код ЄДРПОУ:35179778
Скарга до Замовника про Скасування Рішення щодо визнання учасника переможцем
Скарга до Замовника про Скасування Рішення щодо визнання учасника переможцем
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
18 523 392,60
UAH з ПДВ
|
17 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАНДБУД-УКРАЇНА" |
19 940 449,03
UAH з ПДВ
|
17 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "КВАДР 77" |
21 089 038,28
UAH з ПДВ
|
19 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
19 612 976,77
UAH з ПДВ
|
19 612 976,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Переможець |
17 299 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2020 17:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2020 13:12 |
Кінець періоду оскарження: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 жовтня 2020 23:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Сума плану закупівлі UA-P-2020-08-31-005180-b не відповідає сумі самої закупівлі UA-2020-08-31-003769-b, що порушує вимоги ст. 4 Закону |
Документи:
19 жовтня 2020 13:12
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2020 13:11
|
Протокол _7-Л БД приемное отделение скасування процедури.docx |